OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, February 14, 2014

VIDEO | Ecsettisztítás | Ahogy Én Csinálom

Ha már "Oh My Brush" a blog neve, akkor megmutatom, hogy én hogyan tisztítom az ecseteket egy videó segítségével :)








Az ecsettisztítás fontos dolog, s bár rengeteg megoldás létezik, én kb. ugyanúgy mosom az ecseteimet évek óta, mert nekem ez a legegyszerűbb. A babasamponos és az alkoholos (ecsettisztító folyadék) a kedvencem, a szőrszálakat pedig az ebay-n megtalálható hálóval (brush guard) "rázom gatyába", mert a természetes szőrű ecsetekkel muszáj valamit kezdeni. A videóban mindent megmutatok és elmondok, de a lényeg, hogy gyakran mossátok az ecseteket, mert mégiscsak a bőrünkkel érintkeznek. Én általában vasárnap este szoktam a heti "termést" összeszedni és kimosni babasamponnal, mert nincs is jobb érzés, mikor minden ecseted szépen, tisztán szárad egymás mellett! :D


Háló több színben: ebay


Az összes ecsetem mosás után, tisztán :) 





9 comments:

  1. Nagyon hasznos kis bejegyzés volt és a videó is tetszett (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszett :)

      Delete
  2. Tuti rendelek ilyen hálót :) Köszi a tippet! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt, a hálót csak ajánlani tudom :)

      Delete
  3. Nagyon hasznos volt, köszönöm. Azt lehet tudni a körmeiden milyen lakkot viselsz? Álomszép! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett! :)
      Ó, a kedvenc lakkom: O.P.I. Magazine Cover Mouse Liquid Sand :) Itt már írtam is róla: http://www.ohmybrush.com/2014/01/opi-magazine-cover-mouse-liquid-sand.html

      :)

      Delete
  4. köszi a tippet a hálóról, meg is rendeltem, kipróbálom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt :) Kb. 2 éve rendeltem 1 métert a hálóból, azóta használom, nagyon megérte :)

      Delete
  5. Kicsit bonyolultabb, hosszadalmasabb, mint ahogy én csinálom (én csak simán, samponnal átmosom, és kész :))), de biztosan tisztábbak is lesznek így az ecsetek! Már gondolkodtam, h talán rosszul csinálok pár dolgot, pl. nem használok fertőtlenítőt, pedig kéne, vagy hogy mennyi víz érheti a fém nyelet, de most már biztos, h meg kell reformálnom a folyamatot :)
    Köszi, ez most nagyon hasznos volt!

    ReplyDelete