OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, February 14, 2014

O.S.T. Vitamin C20 Serum | C Vitaminos Szérum

Az O.S.T. Original Pure Vitamin C20 Serum terméke egy C vitaminban gazdag szérum, ami igencsak hasznos lehet a bőr számára. A véleményem következik :)


Az utolsó koreai termék következik ezen a héten :)

Miért jó a C vitamin? Engem főleg az antioxidáns és folthalványító tulajdonsága érdekel, ráncmegelőzésben hatásos, szóval nagyon megörültem, amikor egyik kedves olvasóm (gale) felhívta a figyelmemet erre a szérumra. Van pár C vitaminos termék a piacon, használtam is már néhányat, de szérum formában még nem.
Az O.S.T. Original Pure Vitamin C20 szérum azt ígéri, hogy világosítja a bőrt, halványítja a foltokat és segít a ráncmegelőzésben.
A szérum sárgás színű, nagyon friss, narancsos-citromos illata van, folyékony, hamar felszívódik. A dobozban külön csomagolták a kis adagolót, ez jól záródik, az üveg teljesen egyszerű, 30 ml szérum van benne. Egyszerűen használható, én este szoktam felkenni, mert bár nagyon friss érzetet kelt az illata, nappal is el tudnám viselni, de nem hiszem, hogy hatásos lenne, ha napfény érné, szóval marad éjszakai szérum :) Mivel ascorbic acid a C vitamin forrás a termékben, ezért előfordul, hogy néha csíp egy kicsit. Nem mindig, de előfordul (de az is lehet, hogy az alkoholtartalma miatt csíp).
A legfőbb összetevő a víz, utána pedig következik a C vitamin (Ascorbic Acid). 20% koncentrációban már igen hatásosnak számít. Nem véletlenül van sötét üvegben, nem stabil összetevő, hűvös helyen tároljuk. Olvasóm, gale hatására én a hűtőbe is betettem, a biztonság kedvéért :) Harmadik helyen áll az Ethanol, az alkoholnak gondolom nem sokan örülnek, de közvetlenül utána állnak a hidratáló összetevők is: Sodium Lactate, Butylene Glycol, s mindenféle kivonatok: tealevél, rózsabimbó, sáfrányos szeklice, ricinusolaj stb.
Az én bőrömnek tetszik ez a szérum, el fogom használni, az biztos, mert úgy látom, hogy van értelme, halványulnak a foltok, szebb az összkép, de a kíváncsiságom határtalan, szóval szívesen kipróbálnék még más C vitaminos terméket is :)
Értékelés: ♥♥♥♥♡

Úgy gondolom, hogy megéri valamilyen C vitaminis terméket használni, mert "megköszöni" a bőr, bármilyen is a bőrtípusunk. Az O.S.T. szérum a megfizethető kategóriába tartozik, 20 dollár körüli az ára, én ettől az ebay-s eladótól vettem.








18 comments:

  1. Jó, hogy ez az utolsó koreai termék, mert csődbe viszel :D

    Nagyon ígéretesnek tűnik, de én nem sokára kezdem el használni a pattanás utáni hegeimre az Afrika maszkot, szintén halványítás céljából.
    Ezután következhet valami új és az pedig e a C-vitaminos szérum lesz :)

    Orsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD
      Afrika maszk? Nem ismerem, de ha hatásos, akkor ne feledkezz meg rólam! ;)

      Delete
    2. Én is most hallottam róla először, kozmetikusok árulják. Még nem kezdtem el, mert várok, hogy legyen az a fajta a maszk, ami az én problémámra való.
      Ezen az oldalon lehet találni róla infót: velgaaf.com
      Az ára nem túl barátságos, de ez az utolsó reményem, annyi mindent kipróbáltam már :)
      Mindenképp írok, hogy bevált, nagyon kíváncsi vagyok!

      Orsi

      Delete
    3. Most látom, hogy nem írtam, pedig 2 hónapja elfogyott az Afrika maszkom. Hát nem vettem észre különösebbet változást, így nem ajánlom, pedig nagyon bíztam benne. Nemrég megjött ez a C vitaminos szérum, de még nem használtam. Szerinted lehet minden este használni Baviphat citromos vagy almás krém alá? :)

      Delete
    4. Ó, köszi, hogy megírtad! :) Kár, hogy nem jött be :(
      Használd a szérumot, nyugodtan. Az almásban nincs olyan, amit kiütne a c vitamin, a citromos összetevőit nem ismerem pontosan, de úgy látom, hogy arbutin van benne, az jó társa az aszkorbinsavnak (a c vitamin ebben a szérumban). Viszont várj azért a két termék felkenése között egy kicsit, a hatóanyagok hadd szívódjanak fel :)

      Delete
    5. Jaaj nagyon nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!! :))

      Delete
  2. Szerintem kár ,hogy az utolsó koreai termék, nagy kíváncsisággal olvastam mindegyikről,bár való igaz,hogy csődbe viszel vele minket..!:D
    Nagyon hasznosak voltak a tesztek, a benton aloe tonikot nagyon tervezem beszerezni.Meg az AHA hámlasztón gondolkozom.Valami szép összetevős,nem drága fényvédőt nem tudnál nekem ajánlani? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó lesz még koreai termék, de egyelőre ennyi elég volt szerintem :D
      Örülök, hogy tetszettek a posztok! :)
      Fényvédős poszt lesz, több koreai termék is lesz benne, igyekszem hamar befejezni!! :)

      Delete
  3. orulok,h bevalt!
    en is pont tegnap bontottam ki,elfogyott akorabbi c vitaminos szerumom.
    kivancsi leszek,1-2het osszehasonlitasaban hogy bizonyit ez az OST a BRTChez kepest.

    en meg koszonom a tosowong 3d kefes tippet,nagyon megszerettem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majd írd meg, hogy mi a véleményed a kettőről, ha lesz időd! :)

      Örülök, hogy bejött a 3D-s kefe, én is nagyon szeretem :)

      Delete
  4. Nekem picit drága, pedig ígéretesnek tűnik. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnos a C-vitamonis kencék nem olcsók, főleg a szérumok. :(

      Delete
  5. Hú erre kíváncsi vagyok. Nekem szeplők miatt kellene, ha elfogy a jelenlegi, mindenképp váltani szeretnék. Keresem a jelölteket, és ez felkerül a listára ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nálam lesz pár C vitaminos szérum a blogon, hátha azok közül szimpatikus lesz valamelyik :)

      Delete
  6. Szia!

    Azt szeretném kérdezni, hogyan használod a szérumot? Arctisztítás után, de még az éjszakai krém előtt, vagy ez a finish? Bocsi a kérdésért, de még nem volt soha szérumon, most kaptam egyet a Memeboxban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugyanez lenne még a kérdésem az ampullákkal, mivel az is érkezett a dobozban...Azt olvastam már nálad, hogy ezek az esszenciák koncentráltabb verziói, de a használatát is szeretném megtudakolni:) Azt hittem egy rutinos arcápoló vagyok, de most kb. analfabétának érzem magam:D

      Delete
    2. Arctisztítás után haladsz a könnyebb állagútól a nehezebbekig. Ez a szérum könnyű, nem olajos, szóval arctisztítás esetleg tonik után kenheted, később pedig mehet rá még éjszakai krém! Ampulla is kb. így. Érezni fogod, hogy hogy kell, nyugi! :)

      Delete
    3. Köszi szépen a segítséget és a szupergyors választ:)

      Delete