OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, February 22, 2014

Nyereményjáték | Holland Körömlakkok

Nyereményjáték, amivel valaki 4 db holland körömlakkot nyerhet (Hema márka, csak itt kapható, ezért gondoltam, hogy tetszene nektek :) Részletek a posztban! :)








Már észrevehettétek, hogy mindig úgy oldom meg a nyereményjátékokat, hogy mindenkinek legyen esélye legalább az egyiken résztvenni: volt olyan, amikor a Facebook-on követőknek kedveztem, aztán a kommentelőknek stb., most a Youtube csatornámon feliratkozók esélyesek a nyereményre.

Két feltételem van:
1. Iratkozz fel a youtube csatornámra (belinkeltem)
2. A nyereményjátékról szóló videó alá írd meg, hogy milyen videókat látnál tőlem szívesen a jövőben

A többi pedig extra esélyeket ér :)

4 db, csak Hollandiában kapható gyönyörű körömlakkot szeretnék odaadni valakinek. Olyanokat választottam, aminek valószínűleg bárki örülne, ezek mind más-más kollekciók darabjai: long lasting, holographic, chameleon, glitter. A holland blogokon csodáltam meg ezeket először, akkor már tudtam, hogy ezt nem érdemes kihagyni, ezért nyereményjátékot szerveztem, mert megérdemlitek :)

A Rafflecopter segítségével lehet jelentkezni a játékra, így a legegyszerűbb majd felvenni a kapcsolatot a nyertessel.

Sok sikert! :)

Március 15-ig tart a játék.


a Rafflecopter giveaway








13 comments:

  1. köszi a lehetőséget:)
    holo piszkálja a fantáziámat :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szépek a lakkok, nekem is a holo tetszik a legjobban :)

    ReplyDelete
  3. Ó de drága vagy, köszönjük szépen a lehetőséget! :))))))))
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  4. Köszönjük szépen a játékot! :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon gyönyörűek! Köszönjük a lehetőséget. :))

    ReplyDelete
  6. Tökéletesen a kedvenc körömlakkszíneimet válogattad össze <3 :)

    ReplyDelete
  7. Gyönyörűek! Nekem leginkább a chameleon tetszik, de persze a többi is. :) Köszi a játékot!

    ReplyDelete
  8. hehe, nekem ez "hema" volt, így magyarosan kiejtve, de persze sejtettem, h nem így kell mondani. :D

    ReplyDelete
  9. Köszi lányok, nagyon örülök, hogy tetszenek a lakkok! :)

    Dyna: Jó, de én hollandokkal élek, könnyű dolgom van, amúgy én is magyarosan mondanám szerintem :)

    ReplyDelete
  10. diy szeretnék látni jelentkeznék

    ReplyDelete
  11. nagyon szépek a körmlakokok :)
    jelentkeztem a játékra !!!

    ReplyDelete