OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, February 17, 2014

Kedvenc Magyar Blogok

Kíváncsiságból elkezdtem fejben összegyűjteni a kedvenceimet a magyarok közül, magam is meglepődtem a végeredményen, de megmutatom nektek is a listát :)



Azért lepődtem meg, mert nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz a választás. Eldöntöttem az elején, hogy ha törik, ha szakad, csak egyet akarok kiemelni minden kategóriából! Persze, hogy nem sikerült... :( :D

Egy kis blogajánló következik, hiszen magyar vloggerekről már volt szó a blogon egyszer, de blogokról még nem!

Vannak olyan dolgok, amik engem a képernyő előtt tartanak: szép képek, kellő mennyiségű tartalom, jó helyesírás, RENDSZERESSÉG. Ezen kívül plusz, ha a blog az enyémhez hasonló, mert ugye én is arról írok, amiről én szeretnék olvasni. Vagy épp az ellenkezője: ha szinte mindenben az ellentétem a blogger, de mégis megfog valamivel, azt is nagyon szeretem :)
Ezek tehát a jelenlegi szempontjaim, de az évek során mindig változnak a kedvenceim. Több kategóriába soroltam a blogokat, de kezdjük is! :)


1. SZEMÉLYES
Ebben a kategóriában Orsi a kedvencem, aki az OrsiAnglia blog írója. Nagyon tetszik, ahogy leírja a tapasztalatait, rengeteget segíthet ez a blog azoknak, akik szintén Angliába vágynak. Orsit egyébként egy tündéri lánynak képzelem el az írásai alapján, rengkívül inspiráló az, ahogy küzd az éppen aktuális álmaiért, nem adja fel, próbálkozik tovább, szuper ez a tulajdonsága, irigylem is érte! :) Azoknak is érdekes lehet, akik csak egyszerűen kíváncsiak arra, hogy milyen lehet az élet külföldön, rengeteg poszt van már a blogon, s Orsit "ismerve" biztos vagyok benne, hogy lesz is még sok a jövőben :)



2. ÉLETMÓD
Ki ne ismerné Viát, az Urban:Eve íróját? Az életmóddal kapcsolatos blogok kb. egy éve érdekelnek úgy igazán, Via pedig 6 év alatt egy olyan oldalt épített fel, amire méltán lehet büszke. Nagyon jó tippeket és tanácsokat ad az ügyes-bajos dolgainkhoz, kellemes légkör uralkodik a "háza táján", rendszeresen kapunk új posztokat, mindig aktuális, igazi "lány a szomszédból" típus, akinek mindig van egy jó szava (bejegyzése) hozzád :) A könyvére (Ennél zöldebb nem lesz!) is felhívnám a figyelmet, előbb-utóbb én is eljutotk egy magyar könyvesboltba és megveszem, nagyon érdekel! :)


3. DIVAT
A lányok közül a The Sense lett a befutó nálam, bár Dorka szinte mindenben az ellentétem :D Ok, ez magában nem elég persze, de nekem tetszik, hogy tudja, hogy mit akar, leküzdi az akadályokat, mindig kész az új kihívásokra. A stílusa egyedi, s bár tőlem távolabb áll ez a nőiesebb irányvonal, de jó nézegetni a képeit, olvasni a sorait, akár angolul is, mert látszik, hogy energiát fektet a szövegbe mind a két nyelven. Egy The Sense pólóm pedig egyszer nekem is lesz! :D 



A férfiak közül pedig egyértelműen Chaby, a SmizeDivat írója kiemelkedő a szememben, mert ő is hosszú évek során taposta ki magának a blogolás neki tetsző ösvényét, miközben kialakított magának egy egyedi stílust, ami a védjegyévé vált. Abszolút nem ismerem, de a blogon keresztül egy rendkívül barátságos és kedves embernek tűnik, szeretem a képeit nézegetni, ha pasi lennék, én is így akarnék öltözködni :D



4. BEAUTY
Itt is kicsit csalok, mert egy blogot egyszerűen nem tudnék kiemelni, hiába van egyszerű dolgom, hiszen kb. egy évig abszolút nem érdekeltek a körömlakkok, tehát csak a sminkes blogokra koncentráltam, végül sikerült háromra leszűkíteni a kört NAGY nehezen...

Eszter és Viki (társszerző) A sminkecset kezelése nevű blog büszke tulajdonosai, s azért kaptak itt helyet, mert tetszik, hogy sokféle témával foglalkoznak, Viki mindig csodás sminkekkel lát el minket, illetve a blogos pályafutásom alatt az első blogok egyike volt, amire rátaláltam, ezeket megjegyzi az ember és nosztalgikusan gondol rájuk, nem? :)


A Krémmánia blog sok érdekes és hasznos posztot adott már az olvasóknak, ráadásul Wishes szintén szeretei a koreai termékeket, s általában olyanokat mutat be, amiket én még nem próbáltam, így még jobb! :) Mivel Magyarország -szerintem- legnagyobb szépségápolással foglalkozó oldaláról van szó, ezért az újdonságokról igen hamar felkerülnek a tesztek, bár a bőrápolással kapcsolatos, alapos, hiteles bejegyzések a legérdekesebbek számomra. Tetszik a könnyed, de tárgyilagos közlésforma, azt akartam ebből kihozni :)


A Katie Beauty is egy olyan blog, ami évek óta rendíthetetlenül jelen van, Kati folyamatosan gyártja a szebbnél szebb sminkeket, a hasznos teszteket. Képernyőn keresztül úgy jön le nekem, hogy szívét-lelkét beleteszi abba, amit épp csinál, amiről ír, s a tőle kapott tanácsot megfogadva szerettem bele a tusvonalba is :D Röviden: még nagyon régen írta kommentben, hogy jól állna nekem a tusvonal, de én abban az időben nem szerettem az ilyesmit, mert mindenki azt mondta, hogy rejtett szemhéjra tilos tusvonalat húzni, de még jó, hogy Kati hatására kipróbáltam :)




Viszont másokat is szívesen olvasok, csak néhány példa: Évi, mert kedves, hasonló termékeket szeretünk/használunk, és megnyugtat a hangja a videókban :) Mara, mert nagyon hasznosak a tesztek, sminkelésre buzdítanak a képei :) Lolly, mert "ha törik-ha szakad", a rendszeresség akkor is megmarad, sok-sok terméket tesztel. Netti, aki "csajos" blogot vezet, mindig ez jut eszembe, ha ott járok, szép színes, igényes, csajos! :) Niki, akinél mindig szépek a sminkek és a képek :) Evelin, aki inkább a videókat szereti, s szerintem nagyon jó ötletei vannak időről időre, ezt csípem benne nagyon :) Két kedvenc shopaholic-om (bocsánat lányok, de mindig kész vagyok egy jó kis zsákmányos posztra! :) Erzsi és Reni :D


5. YOUTUBE
3 éve nem lehetett levakarni a youtube-ról, manapság pedig alig vagyok ott, mert nem köt le, inkább olvasok blogokat, úgy többet tudok átolvasni ugyanannyi idő alatt. Van viszont egy vlogger, aki kivétel, s aki akár 30 perces videót is készíthet, akkor is lesz türelmem megnézni: Gergő! A Hollywood Hírügynökség nevű csatornával, ami üde színfolt a Youtube-on, nem véletlenül szeretik olyan sokan a munkásságát, szuper és egyedi, amit csinál. Imádom a pasast, mindig vigyorogva ülök a laptop előtt, amikor nézem, jó kedve derít, de el is gondolkodtat dolgokon. Nem vagyok egy nagy filmmániás, mégis megnézeim a videói többségét, mert tudom, hogy Gergőben nem fogok csalódni! :)


19 comments:

  1. ÓÓÓÓÓÓ Viki, nagyon szépen köszönöm :)
    Nem is tudom mit mondhatnék :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuper, amit csinálsz, legalábbis én nagyon szeretem a blogodat :)

      Delete
  2. Jól érzed Viki, az én szívemet elrabolták a videók :*
    Gergőnek én is megnézem minden egyes videóját; imádom az őrült embereket! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gergőn tegnap is szakadtam, a könnyem folyt a lovas videón, imádom :D

      Delete
  3. Jaj Viki, hogy Te milyen édes vagy! Nagyon köszönöm! :)
    Nagy megtiszteltetés, hogy felkerülhettem a listádra és hogy ilyen nagy nevekkel együtt emlegetsz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Mi köszönjük, hogy kitartóan írod a blogot! A rendszerességet nagyon tudom értékelni, ahogy a szép sminkeket is! ;)

      Delete
  4. Te atya ég!!! Komolyan bepárásodott a tekintetem...annyira drága vagy, szívből köszönöm az említést és hogy egyik kedvenc "bevásárlód" lehetek!!! :)))))))))))))))))))))))))))))
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Imádom a zsákmányos bejegyzéseket, főleg, ha olyasmi van benne, ami nekem is tetszik, nálad mindig van ilyen :)

      Delete
  5. Jaaj, nagyon szépen köszönöm a megemlítést, annyira jól esett!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindig igényes a blog és a képek, még szép, hogy meg kellett említenem! :)

      Delete
  6. Naná, hogy számít, kiket találtál meg elsőként, ezért nézem én is meg még mindig Andi egy-egy új posztját, pedig már nem egyszer vett teljesen más irányt a blogolási szokása. :)

    Mutattál most újakat, pl. Chaby-t (milyen kisfiús arcú!), sosem hallottam még róla, ahogy Orsy-ról se, de most jól megnézem magamnak mindkettőt. Via nekem már sok(k), én már sehol sem követem. Dorkát se (mondjuk őt csak olykor-olykor néztem), rá kellett, h jöjjek, a fashion bloggerek világa nem az enyém, nagyrészt műnek érzem a pózolásuk és az összeállításaik sem az én ízlésem, stílusom. Pár szívemnek kedvesebb bjuti bloggertől és Karintól még elnézem a mindenféle outfit fotót, mert kedvelem a blogjuk hangulatát, de nagyobb divat dózisra nincs szükségem. :)
    Eszter-Viki nálam is abszolút befutó, két különböző pólus, de mégis hasonlóan színesek, tehetségesek és szórakoztatóak.
    Évit se lehet feledni, egyszerűen jó fej és szimpatikus, az ő blogja is olyan biztos pont és tényleg jó hallgatni, pedig a vblogger lányok 90%-a tök csalódás ilyen formában, a többség félszeg, egérke hangú/sejpít/affektál/hülyén ejti az angol szavakat és hasonló. Nem mondom, h én jobb lennék, de nem is mutogatom magam ilyen formában. ;)
    Gergőt videóit mindig halogatom megnézni, aztán meg jól elfelejtem. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, én imádtam a divatblogokat 3 éve, pl. a Blonde Salad-ról nem tudtam leszállni, minden nap csorgattam a nyálam a csodás képekre, outfitekre, most meg... Kv. másfél éve a blog közelében sem jártam :D Ez csak egy példa volt arra, hogy mennyire változik az "ízlésem" vagy nem is tudom :D
      Gergőt iiiimáááádooooom :D Tegnap is sírtam a röhögéstől, szegény barátom meg csak néz, hogy nekem mi bajom van, de nem lehet kibírni nevetés nélkül, tetszenek a poénok, mert okosan csinálja, nemcsak simán leszól mindent stb. Ami jó, az jó :D

      Delete
  7. Kicsit megkésve, de itt vagyok :)
    Jól esik, hogy hozzám is benézel, én is a kezdetektől olvaslak és mostanában a sminkes bejegyzések tetszenek a legjobban. Nagyon szeretem a teszteket is, sorolhatnám még hosszasan, akit kedvel az ember azt úgyis elolvassa, megnézi a blogját bármiről is írjon :)

    ReplyDelete
  8. Gergő videóit imádom, egyszerűen baromi jól csinálja, amit csinál, arról nem is beszélve, hogy amennyire meg lehet ismerni így, sok mindenben hasonlóan gondolkodom én is. Köszönöm az említést, mindig olyan jól esik, ha valaki szereti a blogot és ezt meg is jegyzi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥ Szuper a blogod és szimpatikus a hangvétel, még szép, hogy megemlítelek :))

      Delete
  9. Van jó néhány közös kedvencünk! :)

    ReplyDelete
  10. Ó, most leltem rá erre a bejegyzésedre. Köszönöm ^^

    ReplyDelete