OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, February 2, 2014

Januári Kedvencek | 2014

A januári kedvencek kaptak helyet ebben a bejegyzésben: arcápolás, körömlakkok, parfüm, sminktermék kategóriában :) Pár órája készítettem a képeket, frissek, ropogósak :D



The Face Shop Herb Day Cleansing Cream Aloe
Ez egy olajosabb krém, amivel a sminket moshatjuk le az arcunkról, szemünkről. Nagyon tetszenek az ilyen termékek, mert kíméletesen távolítják el a sminket, szennyeződést, ezt még szemre is merem tenni, mert egyáltalán nem csíp. Honnan? Ebay

Mizon AHA 8% szérum
AHA-t tartalmazó terméket is szerettem volna az arcápolási rutinomba, így ezt a Mizon szérumot választottam, mert 8% nem túl sok, nem túl kevés, mindig pihe-puha lesz tőle a bőröm, s nem is a nagyon drága kategóriába tartozik, ez is fontos szempont nekem. Honnan? Ebay

Elhanyagoltam az elmúlt pár hónapban, mert a Naked 2-vel sminkeltem inkább, de januárban elővettem megint, legtöbbször ezt használtam. :)

Shakira Wild Elixir parfüm
Ajándékba kaptam, nagyon tetszik ez a fűszeresebb illat, s bár gyakran váltogatom a parfümöket, januárban határozottan ezt használtam a leginkább. Honnan? Drogériák, parfümériák

A kék egyébként nem a kedvenc színem, de ez a körömlakk... Egyszerűen gyönyörű és különleges, de egyébként is tetszenek a liquid sand lakkok :) Honnan? Ebay

Még egy hasonló lakk, csak más színben, ez is egyszerűen tökéletes a számomra. Szép, tartós, könnyen fel lehet vinni, de a linkre kattintva láthatjátok is képeken :)








13 comments:

  1. Replies
    1. Bizony! :) S csak jót tudok elmondani róla :)

      Delete
  2. Az AHA szérum szerinted mennyire jó pigmentfoltokra? Nem próbáltam még semmi ilyesmit, de szeretnék bízni benne. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dióhényban a különbség: az AHA a bőr felszínén hámlaszt, a BHA mélyebbre hatol. Ha pattanások okozták a foltokat, zsírosabb bőröd van, akkor BHA vagy/és AHA, ha pedig nap okozta barna foltok vannak, akkor AHA. :)

      Delete
    2. Köszönöm sokat segítettél! AHA kell nekem. :)

      Delete
  3. Az az Etude house körömlakk...varázslatosan szééép! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezzel a mondattal nem tudok vitatkozni :D Nagyon szép lakk! :)

      Delete
  4. Azt a bizonyos arcápolási rutint is írd meg majd lécci!

    Milyen fényvédőt használsz a hámlasztás mellé? Én most úgy érzem a sjaát rutinom elég jól múködik, de a tuti napvédő krémet még mindig keresem... (nem veri ki a bőröm, nem fénylik, jó magas az uva/uvb védelme, nem hagy fehér vagy szürke réteget, lehet rá sminkelni, árban megfizethető ... ööö, kihagytam valamit?)

    És nagyon várom az OST-C beszámolódat is, lassan én is nekilátom a saját flaskámnak, elfogy a BRTC-C.

    És szép ez a farönk, amin fotóztál :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó ötlet, köszi a tippet, majd írok akkor arról is! :) Ó és az AST szérumról is persze, csak szeretem min. 1 hónapig tesztelni az ilyesmit.
      Hú, fényvédőt nem szeretnék most ajánlani, mert én sem találtam meg a tökéleteset ugyanilyen okok miatt :(
      Ó és köszönöm, örülök, hogy tetszik a farönk, mikor megláttam tudtam, hogy nekem ez KELL, de egy pasas épp azt fotózta, szóval toporogtam egy kicsit, hogy menjen mááár, aztán az enyém lett :D

      Delete
  5. A körömlakok kellenek egyszerűen nem tudom levenni róla a szemem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ugye milyen széééépek :) Ma épp a piros van rajtam! :D

      Delete
  6. Örülök, hogy újra rátaláltam a blogodra. Végigolvastam és annyira rácuppantam a koreai termékekre, hogy én is nekiálltam keresgélni az ebay-en,amit sajnos a kártyám bánt. :D

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy újra felfedezted a blogot és még érdekesnek is találtad, a koreai termékeket én is imádom! :)) Remélem hamar megkapod, amit rendeltél és tetszeni fog! :)

      Delete