OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, February 26, 2014

Gyulladáscsökkentő Szappan | Nubian Heritage Lemongrass & Tea Tree Soap

A Nubian Heritage sok-sok szappant gyárt, én most a Lemongrass & Tea Tree verziót választottam, mert gyulladáscsökkentő, anti-bakteriális hatása van.



A Nubian Heritage Lemongrass & Tea Tree szappant hosszas válogatás után választottam ki, ugyanis nem egyszerű a dolog, a Nubian Heritage szappanok igen kedvező árban vannak, többféle létezik, s mindegyik nagyon bíztató, de végülis a citromfű-teafa szappant vettem meg, ami a leírás szerint világosítja a bőrt és gyulladáscsökkentő hatása van.
Emlékszem, amikor először akartam a márkától szappant venni (afrikai fekete szappan volt akkor a kiszemelt), egyszerűen nem találtam sehol, ha pedig igen, akkor nagyon drága volt. Aztán felfedeztem az iHerb oldalán, azóta is az egyik kedvenc online boltom, de ennyi elég is a történetmesélésből... :D
Az összetevők listájából kiderül, hogy odafigyelnek a termékekre: sheavaj, kókuszolaj, kakaóvaj, teafa olaj, citromfű olaj, E vitamin stb. A narancshéj miatt lesz majd egyre nagyobb a radírozó ereje, ahogy fogy a szappan, a képeken még nem annyira feltűnő, de belül több van benne. 
A szappan illata citromos, nagyon kellemes, mérsékelten habzik, tehát eltart pár másodpercig, amíg kellő habot tudunk létrehozni, jól eltávolítja a bőrön lévő szennyeződést. Nem az a tipikus szappan, amitől húzódik és kiszárad a bőr, de ebben van teafa olaj, ezért olajosabb bőrre ajánlanám ezt a típust. Én naponta kétszer használom az arcomra, jelenleg nincs is más arclemosóm (nem tudtam még dönteni, hogy melyiket vegyem meg) -szerk.: azóta már van másik, ezt régen írtam-, de később majd testre is használom, fürödni is lehet nyugodtan a Nubian Heritage szappanokkal.
A szappan tehát inkább a problémás, pattanásos, zsírosabb bőrre készült, a gyulladáscsökkentő hatása miatt vettem meg, de a márka többféle szappant is gyárt, mindenki talál számára érdekeset, be is linkelem az összeset:


Itt szinte mind $3.47-be kerül, rendkívül jó ár. Nem szárítja a bőrömet, kellemes vele arcot is mosni, de testre is használható, viszont szappantartóban kell tartani, ezt nem mindenki szereti a fürdőben, a "régimódi" forma talán nem mindenkinek lesz praktikus. 
Értékelés: ♥♥♥♥♡

Nem tesztelnek állatokon, az összetevők egy része pedig organikus stb.

Összetevők:
butyrospermum parkii (shea butter), coconut oil and/or palm oil, theobroma cocao (cocoa) seed butter, lemongrass oil, tea tree oil, vegetable glycerin, orange peel, tocopherol (vitamin E), orange oil, mineral pigment or vegetable color.







7 comments:

  1. Tényleg igazán jó árban vannak ez kissé meg is lepet ! :D
    Most nagyon is elgondolkoztam,hogy beruházak egy ilyenre vagy egy afrikai fekete szappanra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jobban utána néztem,és az örömöm hamar alább hagyott,mert kiszámitattam a posta kölcségett és kiderült,hogy egy szappan árának a triplája majdnem ... :S

      Delete
    2. Én mindig 4 dollárt fizetek postaköltségként. Súly alapján számolnak, egy ilyen kis szappan postaköltsége nem lehet több pár dollárnál. Mondjuk országtól is függ, nálatok ilyen drága lenne? :/

      Delete
  2. Nagyon jónak tűnnek!:)
    Zamian kakaósat szerettem volna venni az nagyon bevált, de mindenhol nagyon drágán voltak.... Vagy még tojás fehérjés szappanon gondolkodtam. Te tudnál még pár jót ajánlani?
    Rendelnék én is iHerbről, ha van valaki még szóljon!Köszönöm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamian és Nubian Heritage szappanokon kívül nem hiszem, hogy próbáltam mást az elmúlt években. Húgom a kecsketejesre szavaz, a Mannától, ha jól emlékszem :)

      Delete
  3. Szia Viki :)
    Biztos már írtad valahol,de kb. mikorra ér oda a szappan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! :)
      Holland címre kb. 1.5 hét alatt érkezik az iherb-es csomag, magyarra kicsit tovább tart, úgy tudom.

      Delete