OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, February 23, 2014

Gloomy Sunday | Yves Rocher Csomag

Újra vasárnap van, ezért jöhet a következő Gloomy Sunday poszt: valami apróság, aminek örültem a hét folyamán. Ebben az esetben az Yves Rocher csomagom :)



A Gloomy Sunday keretén belül egy véletlenszerű bejegyzést olvashattok, ami "elűzi" a szomorú vasárnapokat :)

Nagyon régen nem vettem semmit az Yves Rocher-től, de most ajándékra vadásztam, az akciók pont jókor jöttek, így úgy döntöttem, hogy magamnak is veszek két tusfürdőt. Nagyon sok mintát is csomagoltak a rendeléshez, ezen meglepődtem, de persze nagyon örültem neki, így legalább folytatódhat a MintaMánia sorozatom :D A mandula illatát nagyon-nagyon szeretem, ez a tusfürdő is tetszik, a másik is jónak tűnik, csak találomra választottam, mert annyi van, hogy tényleg nem lehet dönteni :D
A So Elixir Purple parfümöt és a Tradition de Hammam argánolajos tusfürdőt vettem ajándékba, de a parfümről készítettem egy képet is, mert szerintem szuper az illata, szagoljátok meg, ha arra jártok! :) Mintát kaptam, azért ismerem :) Az említett tusfürdő pedig szerintem ISTENI, igazi luxus termék a szememben, ezért is gondolom úgy, hogy ajándéknak is tökéletes. :) Ha valamiről érdekelne rövid teszt, akkor írjátok meg, az alapozót szeretném majd a Minta Mánia keretein belül bemutatni, bár a szín biztos, hogy nem lesz jó, mert nem a legvilágosabbat kaptam :( Azt elfelejtettem írni, hogy a Vanille Noire parfümmintát én rendeltem, mert mindig is ki akartam próbálni, nagyon szeretem a vanília illatát is, de ez most nem jött be annyira, a lila So Elixir lekörözi az orrom szerint :)

Mindig szívesen böngészem az Yves Rocher honlapját, úgy látom, hogy most már a magyar is működik, szuper! :)






4 comments:

  1. A tusfürdőik tényleg jók. Kár, hogy a különlegesebb illatok mindig külföldön maradnak. Onnan van egy tusim, amit remélek hogy most nyáron végre el tudom használni. Csak tényleg sajnálom, mert itthon sem láttam még soha...:D
    Nem sajnálták a mintákat, ez kétségtelen! ;) De szeretem ezt a módit. Valahol olyan spúr az eladó, hiába hagysz ott több 10 ezret, egy db mintával szúrja ki a szemed.... Pedig így lehetne a legjobban több bevásárlásra biztatni másokat. Én sokszor inkább a kisebb kiszereléseket hiányolom, hogyha valamit ki akarok próbálni. Néha, meg kicsit puffogva de bevállalom a nagyot, csak mindig félő, hogy csalódás lesz a vége. Kis adagnál meg ez még nem olyan ciki és nem olyan a pénz veszteség sem... De elkalandoztam megint, és most jól tele spammoltam a bejegyzésed alját, nem csak a leveles ládádat! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, a kisebb kiszerelés nagyon hasznos lehet, akárcsak a minták. Elég sokszor vettem már meg terméket minta miatt, szóval igen, jó marketing :)
      Milyen tusfürdő az, ami otthon nem kapható? Csak kíváncsiságból, érdekel, hogy milyen illat tetszik :)
      A hosszú kommenteket is szeretem, írj csak nyugodtan :D

      Delete
  2. Ezeket a tusfürdőket én is imádom, a kedvencem a grapefruitos, meg most vettem egy zöld teásat, annak is nagyon fincsi, friss illata van. Múltkor megszaglásztam a boltban a vaníliás parfümöt, amit említettél, nekem nagyon tetszett, bár egy kicsit tömény.
    Milyen jófejek, hogy ennyi mintát küldenek, kár, hogy egyes cégek még nem ismerték fel ennek a hasznosságát, pedig pl. a magyar TBS-t próbáltam győzködni, hogy küldjenek mintát a csomagjaikban, ha már a boltban úgyis lehet szerezni, és meg is ígérték, hogy így lesz, de azóta se láttam egyet se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugyanez van az itteni TBS-nál is, bár csak most gondoltam bele, hogy írtad. Mintákat soha nem kapok, ha a webshop-ból rendelek, de ha a boltban vásárolok, akkor szoktak adni. Szerintem az lehet a probléma, hogy raktárból küldik a csomagokat, a mintákat meg ott nem tárolhatják, mert nem géppel vannak ezek csomagolva, hanem csak kézzel, az eladók által, az meg nem túl "havatalos", vagy nem tudom, csak erre tudok gondolni :) Illetve én mindig Angliából kapom a csomagot, ha a holland oldalról rendelek :D az is érdekes :)

      Delete