OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, February 2, 2014

Gloomy Sunday | The Body Shop Haul

A mostani vasárnapi poszt is olyan dolgokat tartalmaz, amik feldobták a hetemet egy kicsit: The Body Shop szerzemények: testvaj, testradír, tusfürdő, balzsam.



Tudom, furcsa ez egy kicsit, hiszen Gloomy Sunday-nak nevezem a vasárnapi posztokat, de a Szomorú Vasárnap angol verziója szerintem kellemesre sikerült, szívesen hallgatom pl. Heather Nova-tól. Maradjunk annyiban, hogy a szomorú vasárnapok ellen dolgoznak a vasárnapi posztok nálam :)

Megint egy véletlenszerű bejegyzést hoztam, ugyanis a The Body Shop-tól vásárolt termékek jobb kedvre derítettek két lázcsillapító között... :) Ezeknek az akcióknak már én sem tudtam ellenállni, négy termékkel gazdagodott a fürdőszobám! :) Az olívás testradírról már régóta álmodoztam, mintáim voltak belőle, imádtam, most pedig nagy méretben vettem meg. Én lábra és karra szeretem használni a leginkább, mert a benne lévő darabkák jól eltávolítják az elhajt hámsejteket, az olívának hála pedig nagyon jól hidratál. Mivel elfogyott a Chocomaniás testvajam, ezért kellett egy új, most a mandulásat választottam, mert a mandula illatát nagyon szeretem. Ez is egy kicsit zsírosabb, töményebb krém, mint pl. a Chocomaniás testvaj, ami nekem azért jó, mert így tényleg csak egy kevés kell belőle, sokáig elég lesz. A testápolókat nem szeretem (nem elég hidratáló a többség számomra), ezért örülök, hogy a TBS ilyen sok különböző testvajat gyárt, lehet miből választani. A mandulás tusfürdőt is megvettem hozzá, azt hiszem, most már elhiszitek, hogy bejön ez az illat! :D Végül pedig a híres banános balzsamra csaptam le, nagyon-nagyon kíváncsi leszek rá! :)

Januári leárazások ide vagy oda, szerintem kb. csak ennyit vettem, viszont ezeknek nagyon örülök! :) Itt még tartanak a leárazások a TBS-nál, remélem, hogy otthon is, s ha megtetszett valami, még be tudjátok szerezni :)











8 comments:

  1. Az olivas testradirt imadom, mar vagy a 3.-at hasznalom szerintem! En arcra is szoktam hasznalni, oda is nagyon jo!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokan szeretik, de tényleg nagyon jó kis bőrradír! :) Arcra nekem túl erős lenne szerintem. Egyébként az illata is jó, hiába olvastam régen pár külföldi bloggernél, hogy nem jó, mert olíva stb., szerintem meg nagyon is jó! :)

      Delete
  2. A testradírt én is kipróbálnám. :) A mandulás testvaj nálam a januári kedvencek közé is bekerült. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma használtam a testvajat először, nagyon jó! :)

      Delete
  3. Jujj Viki, az én vasárnap estémet sikerült feldobnod:) még tegnap késő este rendeltem is. most meg csak visszajöttem hogy megköszönjem a tippet:)) Sztem ezek az akciók csak online éltek, mert pl szombaton is elsétáltam egy TBS üzlet előtt és csak a 2. féláronos plakátokat láttam. Köszi még egyszer a figyelemfelhívást! :D Csilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó szuper, örülök, hogy tudtam tippet adni, köszi szépen, hogy megírtad, mindig örülök, ha hasznosnak bizonyulok :D

      Delete
  4. a mandulás testvaj az egyik nagy kedvencem, imádnivaló marcipánillatba burkolja az egész testem. :) aztán pedig a banános balzsam (és nekem sampon) is faborit, bár inkább ez az állandó elem (kb. másfél éve nem használok mást egyáltalán), a testvajakból pedig mindig érkezik új szívem csücske... :)
    most a maracujás tusfürdőt használom, nem vagyok oda annyira érte, mint az előző grapefruitosért, nem olyan tartós rajtam az illata, de fürdés közben finom (és még picit utána). ezt az olívás radírt pedig egyszer kipróbálom, csak előtte még kettő vár elhasználásra (extra durva szemcsés tavalyi téli kollekciós áfonyás és egy mézis).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, kicsit marcipános, finom az illata, de csak az a lényeg nekem, hogy ne legyen túl folyékony, a keményebb állagú testvajak sokkal jobban bejönnek :) Remélem a balzsam nekem is bejön majd, még nem próbáltam, mert nem fogyott el az előző még.
      Ó, akkor van nálad bőrradír rendesen, a mézesre kíváncsi lennék én is, de inkább a biztosra mentem és az olívásat hoztam el, az amúgy is akciós volt :D

      Delete