OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, February 9, 2014

Gloomy Sunday | Barry M | Gelly Hi Shine Lychee

A tökéletes nude lakk nyomában... A Gloomy Sunday keretein belül egy újabb körömlakk következik: Barry M Gelly Hi Shine Lychee. 


Egy jó, könnyen kezelhető nude lakkot évek óta keresek, most a Barry M Gelly Hi Shine kollekció Lychee nevű darabjának adtam egy esélyt. Kifejezetten utálom a sűrű, csak vastagon kenhető lakkokat, szóval ez nagyban fogja befolyásolni a véleményemet...
A lakk sajnos nem tökéletes, nekem ez már túl sűrű, nehezen kenhető, és csíkos is lesz a végeredmény, ha nem pepecselek vele nagyon-nagyon sokáig... A türelmem viszont véges, időm sincs ilyesmire, szóval ezek miatt nem lett a kedvenc lakkom, bár szerintem szép a színe, illetve az is izgalmas, hogy extra fényes marad száradás után, fedőlakk nélkül is!
Türelmes lányoknak biztos nagyon fog tetszeni, nem is drága, ASOS-on vettem.
*A képeken alaplakkal és két rétegben van a körmömön.

A Barry M lakkokról továbbra is jó a véleményem, de ezzel kicsit mellényúltam.

Azoknak nem ajánlom, akik hozzám hasonlóan nem szeretik a sűrű, csak vastagon kenhető lakkokat, a többiek szeretni fogják, mert érdekes darab, szerintem kicsit olyan a hatása, mintha műkörme lenne az embernek, nem?







8 comments:

  1. na ez most egyáltalán nem tetszik, szerintem kicsit uncsi, plusz sárgás is az árnyalata. rajtam tuti nem is állna jól a rózsaszínes bőrtónusomhoz :)
    köszi, hogy megmutattad, legalább tudom, hogy ezzel a lakkal semmiről nem maradok le :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudtam én, hogy a "negatívabb" poszt is lehet hasznos :D Nekem sem tetszett magamon, valahogy nem éreztem jól magam benne, furcsa, lakkal még nem jártam így.

      Delete
  2. Nagyon szép a színe és a fénye is! :) Bár én sem szeretem a sűrű lakkokat, úgyhogy ez nálam felejtős... de tényleg műköröm hatása van. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sűrű lakkokkal én sem tudok kibékülni... :)

      Delete
  3. nekem ez picit világosabb a tökéletes nude kategóriában, és amúgy se győztél meg. nekem a best eddig az essence coffee olé-je, igaz nem is keresgéltem, mégis belefutottam még 2 éve és azóta ha megkívánom mindig elégedett vagyok vele. ha beszárad, a golden rose-nál fogok körbelesni, több nagyon szimpi jelöltem van náluk. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volt az Essence-nél valami nude kollekció, abból próbáltam egyet, de csíkozott, szóval meh, nekem egyik nude lakk sem való :(
      A Golden Rose lakkok meglepően jók, pár éve fedeztem fel őket a holland blogoknak hála, csak kár, hogy boltban nem lehet a márkát kapni a környékemen. Vagy lehet, hogy jobb is így :D

      Delete
  4. Nekem ez most nem igazán tetszik. :( Nekem nagyon fura a színe, nem a nude jellemző jut eszembe róla.

    ReplyDelete
  5. Furi, de nekem tetszik. :D
    Elküldheted, ha Neked nem kell. :P:))

    ReplyDelete