OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, February 5, 2014

Elfogyott | 2014 Január | Újravenném?

Januárban is elfogyott pár dolog, ezeket gyűjtöttem össze, hogy röviden véleményt írjak mindegyikről :) Van most vegyesen minden: parfüm, sminktermékek, krémek stb.



Az előző hónap díszes termése miatt azt hittem, hogy nem sok dolog kerül majd a januári elfogyott bejegyzéshez, de tévedtem, mert akad azért pár :) A bb krémeket próbálom elhasználni, mert régen vettem őket, s már csak egy kevés volt bennük egyébként is. Bloggerként szeretem eltenni az utolsó pár cseppet az ilyesmiből, mert sosem lehet tudni, hogy mikor kell majd egy összehasonlító bejegyzéshez, de nemrég volt nagy bb krémes összehasonlító poszt, szóval szabadon használhattam ezeket is :D


Shakira Eau Florale
Ezt a Shakira parfümöt tavaly karácsonyra kaptam, nagyon kellemes, édes-virágos illat, nekem tetszett. Nem hivalkodó egyáltalán, inkább nyáron szerettem viselni. Újravenném.

The Body Shop Chocomania testvaj
Ez egy zsírosabb testvaj, ami az én szárazabb testrészeimnek (láb, kar) tökéletes volt. Nagyon jól hidratált, min. 24 órán keresztül hatott, egyedül a kézfejemen nem szerettem, mert ha elfelejtettem lemosni és kézzel ettem valamit utána, akkor éreztem a kesernyés ízt, de egyébként nagyon szerettem, továbbra is a sűrűbb testvajakat preferálom.  Újravenném.

Diadermine szemfestéklemosó
A drogériában általában vagy ezt vagy a L'oreál vízálló sminklemosóját veszem a szememre, mikor melyik akciós :D A tusvonalat, durvább sminket kétfázisúval szeretem lemosni, ezért mindig van a fürdőben ilyesmi nekem.  Újravenném.

Szuper bb krém, természetes, közepesen fed, tartós stb., csak az az olajos érzés ne lenne, amire olyan sokan panaszkodtak már, köztük én is. Zsíros bőrre is használható azért, de mindenképp mattítópúdert ajánlanék hozzá. Megéri az árát, én szerettem, de a fenti probléma miatt mégsem mondanám rá, hogy tökéletes a számomra.  Újravenném.

Ez a bb krém hihetetlenül jó! A nagyon világos bőrömre tökéletes, abszolút nem szürkés, mint a legtöbb bb krém, közepesen erős a fedése, tartós és még az ára is kedvező, nagyon jól eltalálták, nekem a kedvenc "budget" bb krémem ez.  Újravenném.

Rituals Tai Chi tusfürdő
Nagyon jók a Rituals termékek, ez a tusfürdő is szuper, utazóméret egyébként. Az illata kellemes, tartós, gél állagú, de ahogy vízhez ér habos lesz :)  Újravenném, csak az ára tart vissza :p

A kék színű (original?) nekem jobban bevált, de ez is szuper izzadásgátló, viszont a kéket fogom újravenni, csak lenne akciós... Még mindig szörnyülködöm a holland árán: majdnem 2500 ft átszámolva... Ha jól tudom, akkor otthon fele ennyibe kerül, úgy már nagyon is megéri! :)  Újravenném (de inkább a kék színűt).

Kruidvat mandulás tusfürdő
Lehet, hogy otthon is lehet ilyesmit kapni, mert a Kruidvat a Rossmann "anyukája", ez egy olcsóbb tusfürdő mandula illattal, ami a régi kedvencemre, egy Palmolive-es tusfürdőre emlékeztet nagyon :) Célnak megfelel, de az állag kicsit furcsa, lehetne finomabb is.  Újravenném, mert pénztárcabarát, de nem rossz.

Imádtam ezt az arclemosót, szuper citromos illatú, nagyon jól tisztít, de nem szárítja ki a bőrt stb. Csak azért nem vettem újra, mert úgy érzem, hogy a pórustisztító szerkezetemhez (Tosowoong kefe) nem a legjobb párosítás, gél állagú jobb lenne, de majd nyárra megveszem megint, mert jól felfrissíti a bőrt! :)  Újravenném.

Demak up arclemosó
Nem szerettem ezt az arclemosót, mert réteget hagyott maga után a bőrön, amit én UTÁLOK, szóval sminklemosóként használtam el, de többet nem veszem újra, az biztos. Egyedül az illata tetszett, parfümnek jó lenne, de arcápolási termékbe túl sok... Nem venném újra.

Andrélon Anti-Roos sampon
Több, mint egy éve az egyetlen sampon, amit használok, nekem csak ez vált be korpásodás ellen. Nem is akarok többet írni róla, mert a legtöbb "elfogyott" posztban benne van, mindig ugyanazt írom csak le :D  Újravenném.

A teafaolajos arcmaszkot én szívesen használtam, úgy éreztem, hogy megnyugtatja a bőrömet. Az illata kicsit erős, ez nem mindenkinek jön majd be, de problémás bőrre nem rossz ez a maszk szerintem, újra is akartam venni, de végül a banános balzsamot tettem inkább a kosaramba, mert a kíváncsiság győzött, szeretek új dolgokat kipróbálni :D  Újravenném.















4 comments:

  1. Szeretem nagyon az "elfogott... Újravenném?" bejegyzéseidet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek ezek a posztok :)

      Delete
  2. Elfogyott venni szeretnék Rituals Mei Dao body krémet
    Elérhetőségem hterezia@t-online.hu várom értesítésedet
    Üdvözlettel Hámoriné Glück Terézia

    ReplyDelete