OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, February 15, 2014

Ebay Kívánságlista Február | Ebay Wishlist

Szokásomhoz híven, ebben a hónapban is készítettem ebay-s kívánságlistát :) Épp tegnap és tegnap előtt adtam le rendeléseket, de azért még mindig van pár dolog, ami érdekelne :D






Táska
Véletlenül találtam rá, az ára sem rossz, tetszik, barnában és feketében is.




Körömlakktartó
Egy ilyennek tudnék örülni! :)



Lámpa
Ezt egy Get Ready Wish Me videóban láttam "élőben", tetszik :)



Floppy lemez :D
Az én generációm még floppy lemezekkel szaladgált, ugye, hogy imádtuk? :D Jegyzettömb, ragad is :)



Csak mert kíváncsi vagyok, hogy mennyire sikerült lemásolni a Real Techniques ecseteket :p



Post it matricák
Cukiságokat is kerestem, persze hogy találtam! :)



Etude House Look At My Eyes paletta
A márka új palettákkal jött ki, csodásan néznek ki!



Falra ragasztható matricák
Nagyon szeretnék egy szép, falra ragasztható matricát a halóba, mert nincs a falon semmi, ez feldobná :)



Pandaaaa
Tolltartó vagy sminkes kis táska, iszonyat cuki! :)



Tony Moly Szemkrém
Ez is újdonság, sötét karikákra való :)



Táska
Ennyi pénzért simán! :)



Szív forma
A Valentin-napos videóban akartam szív alakú palacsintát is sütni (de nem volt itthon tojás :D ), ez milyen jó lett volna hozzá! :D



Cukiságok - matrica
Még több cukiság.




Matrica
Matricák, amiket (határidő)naplóba is ragaszthatunk, cuki!



Etude House fedőlakkok
Ezek a fedőlakkok is nagyon-nagyon tetszenek, főleg a 2. és a 3.




24 comments:

  1. A színes zuhanyrózsát már a férjem kinézte nekünk, mert tudja, hogy színváltó-mániás vagyok. (Én mindent szeretek ami színválós.) De végül nem rendelte meg, mert azt írták, hogy kicsit hangos. Ezt nem igazán tudtam elképzelni, de végül lemondtam róla...
    A körömlakktartó pedig csodás, nekem is van ilyenem és szuperül mutatnak rajta a lakkok, mint egy szalonban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engem az nem zavarna, mert amúgy sincs csend a fürdőben, ha felkapcsolom a lámpát, de jó tudni, hogy hangot ad ki, köszi :)

      Delete
  2. Annyira tetszik mind, nem fogod elhinni, de én is kinéztem már egy falmatricát, így a korai ebay-es pályafutásom alatt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Nagyon tetszenek a falmatricák, csak nehéz a választás! :)

      Delete
  3. Ohh, a leghátsó Etude paletta és a körömlakktartó, nomeg természetesen a sötét karikákra való TonyMoly: mind imádnivaló! :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a paletta tetszik nekem is naaaagyon :)

      Delete
  4. A körömlakktartó nagyon hasznosnak tűnik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kicsit sokallom az árát, de nagyon tetszik nekem is :)

      Delete
  5. A pandás neszeszert megvettem en is, de nem nagy szam, es sajnos eleg gyenge minosegu, vekony anyagbol van, a zipzar is gyenge :(
    Taska viszont nagyon tetszik ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Képen is látszik szerintem, hogy nem egy nagy durranás, nem vártam sokat tőle, de rettentő cuki és valami pandás cuccot naaaagyon szeretnék :D

      Delete
  6. Én már rendeltem ebay-ről Real Techniques ecsetet. :) Bár nem tudom az eredeti milyen, de a másolat nagyon puha és nagyon jó. Imádom használni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megrendeltem azóta, kíváncsi leszek rá :)

      Delete
  7. az első táska szörnyű! nekem volt de egyrészt külsőleg is ócska másrészt minőségileg is. egyszer azért felvettem de szét is ment pedig nem pakoltam túl egyáltalán. azóta már ki is dobtam:)
    falmatricám szintén van, nem rég tettem fel én is a falamra és imádom!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó ezt szomorúan hallom, akkor nem veszem meg, az biztos. A falmatricák annyira szépek, legszívesebben a cukibbakat rendelném meg, de félek, hogy kiakadna a barátom :DDD

      Delete
  8. Falimatricát én karácsonyra ajándékoztam, aminek nagy sikere lett, igaz itthoni cégtől. Határidőnaplóba pedig én is rendeltem matricákat, kétféle hatos pakkot, nagyon jópofák.

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. El is hiszem, hogy sikere volt, szuper ötlet ajándékba is adni :) Nagyon sok matrica van az ebay-n, alig tudok választani, annyira cukik! :)

      Delete
  9. Nekem a pandas ceruza vagy micsoda tarto megvan, hat nem vagyok 100%ig megelehgedve, jobban szoszolodik mint kene, de ennyi penzert siman jo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kár, mert nagyon cuki :( Jobb minőségűt sajnos nem találtam az ebay-n, pedig nagyon szeretnék valami hasonlót.

      Delete
  10. A legelső táskát nem éri eg megrendelni, nekem megvan és konkrétan 2 hét alatt háromszor szakadt le a hosszabb pántja, és 2 hónap múlva már kb foszlik szét, pedig nem volt nagy igénybevételnek kitéve... feketében volt / van meg, és borzalmas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már többen is írtátok, sajnálom, hogy nem volt jó a táska :( Köszi, hogy megírtad! :)

      Delete
  11. Az a floppy-s tömb *-* nagyon tetszik :D

    ReplyDelete
  12. RT hasonmás ecsettel megvagyok elégedve, nagyon tömött és puha, csak sajnos picit hullanak belőle a szálak vagy mik :) Az árukat szerintem megérik, többször mostam őket és semmi gond nincs velük, persze nem olyan minőségiek mint az eredetik, de szerintem alap dolog.

    ReplyDelete
  13. két hete matrica lázban égek, már minden barátnőm határidőnaplója/irodai belépőkártya tokja szét van dekorálva. (pont tegnap este vittem el a gimis barátnős légyottra és vagy 1 órán keresztül csak mazsolázták a két szettet. de ezt a cicásat nem is láttam, jól megnézem most! (bár még másik 5 érkezésére is várok, de ez részletkérdés, jövőre is jó lesz ;))

    az ilyen táskáktól én félek, még a táskanagykerben is rengeteg gagyi szar műbőr van, bár ott 2-3 ezerért olykor én is elhozok egyet, de engem úgy idegesít, mikor pár hét után szétmennek, szóval már nagyon ritkán csábulok el. ^^

    a szivecske formát ne vedd meg, nekem volt ilyen is (már kidobtam, pedig egy csillagom is volt) meg szilikonos is, de igazából teflon serpenyőben se lehet normálisan a formában tartani a tojást, kifolyik alatta és baromira nem lesz ilyen, mint a képeken. barátnőim is próbálkoztak vele, szóval a hiba szerintem nem bennünk van.

    ReplyDelete