OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, February 24, 2014

Dear Diary | Február II.

Egy újabb Dear Diary poszt, amiben összegyűjtöttem az elmúlt 1-2 hét apróbb eseményeit képek segítségével :) Egy kis összefoglaló következik.





Íme az én kis drágaságaim, akik nagyon gyorsan nőnek :) Három különböző zöldség van benne, de középen sajnos alig van pár szál metélőhagyma, mert a szél kifújta a kezemből, amikor ültettem el a magokat. Hollandia és a szelek... :D Azért maradt egy pár :)



Nagyon sok videót vettem fel az elmúlt egy hét alatt, mert gyakorolni szerettem volna, másik programot is használok, ki kell ismerni. A többségét fel is fogom tölteni, nem tökéletesek, de legalább gyakoroltam, sok dologra rájöttem, mert a hibáiból tanul az ember... :) A paletták két videóban is szerepet kaptak, azért kellett lefotóznöm ezeket :)


Az előkészületek már megkezdtőttek... :D



Az Yves Rocher-től vettem két nagyon jó tusfürdőt (mandulás ♥ ), amik sok-sok minta társaságában érkeztek, én pedig imádom a mintákat! :)



Koreai csomagok is érkeztek, fel is vettem egy videót a kicsomagolásukról :) Nagyon jó választásnak bizonyultak, rendkívül örülök nekik! :)



Végre megvettem a lakkokat a nyereményjátékhoz is. Elég sokáig válogattam, de remélem, hogy a nyertes örülni fog a színeknek :) Különböző holland blogokon láttam sok-sok mintát ezekről, nagyon szépek és különlegesek, ezért választottam ezeket. :)



Kb. 10 éve nem ettem ilyesmit, de az utolsó pár hónapban megleptük magunkat vele, mert annyira finom!!! A gyerekkorunkat idézi, de eléggi kiábrándító, hogy nem kell szenvedni a műanyag tojással, könnyedén ki lehet nyitni, és a meglepetést sem kell összerakni, max. 2 részből áll, nem kell az apró darabkákkal szórakozni, matricákat ragasztani, szörnyű :( :D


Nem szeretek nyílvánosan "panaszkodni", de ez a Valentin-nap szörnyű volt, az a tipikus "minden összejött" fajta. Pedig még rózsát is kaptam :D Csak, hogy lássátok milyen szerencsétlen tudok lenni néha :) Először is úgy megégettem forró olajjal a karomat, hogy még mindig látszik, de én ilyen konyhatündér vagyok... Ezek után bőrig áztam, imádok a sötétben, szakadó, jéghideg esőben biciklizni világítás nélkül, mert esőben nem akar működni a lámpám néha... Hazaérve rájöttem, hogy "elhagytam" a telefonomat, mehettem vissza érte... A napnak még nem volt vége, ugyanis este 11 körül elkezdett ömleni a vér az orromból, a saját véremtől pedig rosszul vagyok, mindig is ilyen voltam sajnos (más vérével nincs bajom, el is látnék bárkit, ha baja van), szóval képzelhetitek, hogy milyen szuper napom volt... :D  


Az öregek otthona előtt van néhány állat, főleg tyúkok, de két új lakó is érkezett, nagyon cukik! :)




A vasárnap a hosszú séták napja, mostanában az időjárás is kedvező, szép tavaszias nap volt, már rengeteg virág is kinyílt :)


Én is akarok "folyót" a kertem végén... Annyira idillinek hat :)


Séta közben megtámadott minket ez a tündér, nagyon boldog volt és izgatott, ahogy a holland kutyák többsége, ha a gazdi kiviszi őket sétálni :) Itt épp leugrott rólam és a barátomat szemelte ki :D




További szép napot kívánok minden kedves olvasómnak! :)


14 comments:

  1. Gyönyörű az utolsó előtti kép :)
    Nem lenne rossz pár év múlva ilyen kellemes nyugis helyen lakni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, nekem is tetszene nagyon! :) Bár az az igazság, hogy nekem a nyüzsgő belváros és az ilyen nyugis helyek is tetszenek, két ház kell, nincs mese! :DDD

      Delete
  2. Az aláírás lemaradt :)
    Orsi

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű az a vizes-házas rész, én is eléldegélnék ott minden gond nélkül.. :P A 'kifújta a szél a magokat a kezedből sztori' nagyon aranyos :D Kindertojást én is nagyon régen ettem, de én is emlékszem, amikor még meg kellett kérni egy szülőt, hogy kibontsa, vagy rá kellett óvatosan lépni, hogy kinyíljon.. meg ezek a mai játékok, érdekesek. Arról már nem is beszélve, hogy van külön rózsaszín tetejű tojás, ami direkt lányoknak van -.-'
    A lakkok pedig gyönyörűek! *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tényleg, mi is ráléptünk, ha már nem lehetett sehogy sem kibontani. Régi szép idők, most már túl egyszerű dolgok van a gyerekeknek.... :D Rózsaszínt még nem láttam, a sima már nem is jó..... :D

      Delete
  4. De édes az a kutyus :D
    A folyós kép.. nagyon tetszik. Ha nem is ilyen helyen lakni, de pihenni és egy hétvégét szívesen eltöltenék ilyen szép helyen :)
    Sajnálom, hogy nem sikerült túl jól a Valentin napod.. az orrvérzéses dolog.. mintha csak magamat hallanám.. ugyanez van velem is, bár én általában más vérétől is rosszul vagyok :D
    Várom a videóidat! Youtubon amúgy oldalt a műsorfüzet neked mindig megjelenik? egyik nap nekem átállították ilyen kinyithatósra és azt istenért nem tudom rögzíteni..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, nagyon cuki volt a kutyus, imádnivaló :)
      Ja, és még az erektől is rosszul vagyok, azt viszont másokon sem szeretem. ezért is vettek tőlem 28 év alatt még csak egyszer vért, szabályosan rosszul vagyok olyankor, annyira gáz, azt hittem ki fogom nőni... :D
      Velem nem csinált most semmit a Youtube- kivéve azt, hogy új lett a kinézet, így a jelenleg használt böngészőmben (régi Opera) nem tudom a youtube-ot már használni EGYÁLTALÁN, váltani kell... :D

      Delete
  5. Replies
    1. Nagyon cukik és barátságosak voltak, csak nem tetszett nekik, hogy nem volt nálunk eledel :D

      Delete
  6. Kecskeeeee. :D Imádom őket. :D Egyszer voltunk osztálykiránduláson a beogradi állatkertbe, aminek az egyik különlegessége, hogy sok állat szabadon van, vagy legalább is hatalmas területen mászkálhatnak. A kecskék ott flangálnak az emberek közt, aminek az az egy hátránya, hogy előszeretettel kergetik az embereket. Mai napig nevetek, ha eszembe jut, hogy az egész osztály 10-20 gida elől menekül. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ez aranyos sztori! :) Nagyon cukik lehetnek a kis gidák, főleg ha sokan vannak, de igen, szeretnek játszani, ami kicsit vadnak tűnhet :)

      Delete
  7. :) és :( a 14-ei bosszúságokért.
    gyerekkoromban gyűjtöttem a kindereket, vagy 2000 darabom volt (polcokra kipakolva, évente 1x takarítottuk őket, mert hiába egy üvegvitrinben volt, porosodtak. nem is tudom, h mi lett velük, de szerintem zacskókban otthon figyelnek valahol kint az erkélyen. a csokiját 99%-ban apa ette meg, én nem nagyon szeretem a kinder csoki ízét (másfélét persze mindent). és igen, tök illúzióromboló, h ennyire leegyszerűsödtek a meglepik benne. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Húha, jó sok kindered volt! Vagyis van! :) Istenem, én meg oda vagyok a csokiért, az a fehér bevonat annyira az én ízlésem szerint lett elkészítve :D

      Delete
    2. Én meg nem értem, h hogy hogy nem vagyok oda érte. Pedig ezen kívül nem tudsz még egy csokimárkát/fajtát mondani, amit nem falok be örömmel, azonnal. Ét/tejes/fehér, alkoholos/mazsolás/grillázsos, sós, BÁRMI. Nem értem. Apukám szerette, meg ha sokat kaptam és sokáig várakoztak a megevésre, anya beletörögette őket a kávéjába. :)

      Delete