OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, February 11, 2014

Dear Diary | Február I.

Eltelt majdnem két hét, jöhet az összefoglaló: a Dear Diary első képei februárból. Van vegyesen minden: egy kis személyes, tájképek, "teszt" stb. :)



A hónap elején (is) annyira szép volt az idő, hogy egyre jobban vártam azt, hogy kimozduljunk, már egy séta is feldobja az ember hangulatát, hiszen régen láttuk már a napot, hiányzott a fénye és a melege.




Épp azon gondolkoztam, hogy nem volt idén szükség madáretetőkre sem, mert egyszerűen nem esett a hó, az összes madár a kertben jó kövér, találtak enni :) Szerintem ez az első telem hó nélkül, egyáltalán nem hiányzik, az az igazság... Remélem nem szólom el magam, aztán egész tavasszal 1 méteres hóban fogok mászkálni... :D



Szintén a kertből... Jön a tavasz? :)



A szomszédos város tavához mentünk, szintén képeket készíteni, de kihasználtam az alkalmat és a januári kedvenceket ott fotóztam le, persze kíváncsi szemek követték a munkásságomat, de egy jó fotóért bármit :D



Ez a kép is ott készült, látszik, hogy felöltöztem rendesen, mert betegségből gyógyultam épp ki. Annyira tipikus egyébként, hogy mindig akkor betegszem meg, amikor nagyon nem kellene... :/ 



Valentin-napra készítettem egy videót, ezek a sütik is ott szerepelnek. A barátom legalább örült a sok finomságnak, amikor hazajött a meccsről, mert én meg addig ezt a videót készítettem :) 



Imádom a szép, cuki füzeteket, mivel alapból is inkább papíron jegyzetelek. Ezt a cicás füzetet 8 euro helyett 1 euroért vettem, ezt már szeretem! :D Már van egy blogos füzetem, de ennek is ez lesz a sorsa, jöhetnek az ötletek bele :)




Hetekkel ezelőtt kaptam ezt a mintát, de csak most próbáltam ki. Nem tudom pontosan, hogy mennyi az eredeti ára, kb. 20 ezer körüli, de akik egy pici fedést szeretnének legalább, azoknak nem ajánlom, az én bőrömmel semmit nem csinált. Picit simábbá tette, de csak azért, mert szilikon az egyik fő összetevő. Biztos ki fogtok nevetni, de szerintem az illata a régi Technokol ragasztóra hajaz :D Utoljára talán általános iskolában használtam pedig ilyet, de még mindig emlékszem az "illatára" :D




A drogériában harmadszor is újravettem az Essence All About Matt púdert (mivel hosszú keresgélés után sem sikerült döntenem, hogy mit rendeljek helyette... Púdert viszont muszáj a T-vonalban használnom. De hogy ez nekem mindig kettétörik! :( ), hozzá egy Metal glam pirosítót, mert 1 euroért miért ne? Illetve a Sally Hansen Double Duty alap-fedőlakkot is elhoztam, de ezzel szerintem mellényúltam :( A pirosító viszont sokkal jobb, mint vártam, kellemes csalódás :) Nem is emlékszem erre a trendkiadásra, látszik, hogy mennyire képben vagyok, de annyi van, hogy nekem már követhetetlen :D



Az előző Dear Diary-s poszt óta már három másik videót is feltöltöttem: sminktárolás, vlog, Valentin-napi ötletek :) A Youtube csatornámon alakítottam egy picit, mert elég sivár volt a helyzet arrafelé... :D Ez a fejléc sem tökéletes, de jobban tetszik, mint az előző. Továbbra is szeretnék aktív maradni itt és és a youtube-on is, szóval ha bármilyen posztot vagy videót szeretnétek tőlem látni, írjátok meg! :)



További nagyon szép hetet kívánok minden kedves olvasómnak! :)


10 comments:

  1. Hogy az a cécós mennyire aranyos füzet! Egy euróért pedig már kincs...! :)

    ReplyDelete
  2. Az alap és fedőlakk nekem is megvan és én imádom.Nálam egy hátrányt tudok felvetni,van olyan körömlakk ami 3 nap után egybe le tudok szedni a körmömről.De ettől függetlenül nagyon szeretem,és simán újra fogom venni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuper, hogy neked bejött :) Úgy vettem észre, hogy lassabban száradnak a lakkok, ha ez van alattuk, de még ki kell párszor próbálnom, hogy biztosra mondjam. Furcsa, hogy le lehet húzni egyben a lakkot, ha belegondolok még örülnék is neki a harmadik napon :D (2-3 napon belül mindig lemosom a lakkokat)

      Delete
    2. Nekem sem vált be annyira, hiába reggel kentem fel 1 rétegben (a lakkozás alá és fölé is), másnap reggelre ágyneműlenyomatos lett. :( De cserébe fedőlakként ez az egyetlen, ami nem kente el a mintát. :)

      Delete
  3. Én is annyira élvezem a napsugarakat, teljesen feltöltenek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, végre vége a depressziós időjárásnak, én már nagyon vártam! :)

      Delete
  4. Cicás füzetke, jajj mamám de ééééééééééédes! :DDD
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  5. A füzeten a cica pont olyan, mint Félixünk, én ezek után teljes áron is megvettem volna :)) Irtó aranyos! :)

    ReplyDelete