OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, February 25, 2014

BareMinerals READY Foundation | Ásványi Alapozó | R110

Egy újabb ásványi alapozót próbáltam ki, ráadásul a Bare Minerals-tól, ami az egyik legnagyobb ásványi kozmetikumokat gyártó cég. A READY termékcsaládhoz tartozó alapozót választottam, mert praktikus a csomagolása :)


A BareMinerals READY alapozója (14g) a következő ígéretekkel kecsegtet: hosszantartó, közepes-teljes fedés, a bőrön észrevétlen egész nap, s nemcsak "eltakar", de ápolja is a bőrt. 20 színben kapható, a hivatalos oldalon segítenek alapozót és színt is választani, én nem hallgattam rájuk, már bánom :D

Az összetevőket végigböngésztem, szinte mind "zöld", ami szuper hír! 
Első helyen áll a Boron Nitride, ami egy szuper anyag, jól fed és még a nedvességet/olajokat is fel tudja szívni. A Titanium Dioxide fizikai fényvédő a termékben, hiszen ígérik az SPF20-at. Ezek után van itt néhány bőrpuhító:  Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, majd jöhet a hidratálás a glicerin által, a Silica felszívó tulajdonsága miatt van itt jelen, a Nylon-12 a sűrűséget szabályozza, szintén "zöld". Van még benne csipkebogyó olaj (Rosa Canina Fruit Oil ), jojobaolaj származék, a Lecithin bőrpuhító, a Betaine hidratál, véd az irritáció ellen, s végül algakivonat található még a termékben. A maradék pár összetevő pedig előfordulhat benne: Mica és főként színezékek, hiszen alapozóról beszélünk. Nekem egy ilyen INCI lista nagyon is megfelel, jól összerakták a terméket. 

Összetevők:
Boron Nitride, Titanium Dioxide, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Magnesium Silicate, Silica, Nylon-12, Humic Acids, Rosa Canina Fruit Oil, Jojoba Esters, Corallina Officinalis Extract, Lecithin, Betaine, Algae Extract. May Contain (+/-): Mica, Zinc Oxide (Ci 77947), Bismuth Oxychloride (Ci 77163), Iron Oxides (Ci 77491, 77492, 77499).

A használata nagyon egyszerű, hiszen nem borul ki, erős a csomagolása, táskába is tehetjük akár, de nincs hozzá szivacs vagy ilyesmi, szóval ezt magunknak kell intéznünk, én a kedvenc Bdellium Tools ecsetemet (#959B Powder Blending) használom, ami por állagú termékek felvitelére szakosodott. A fedése gyenge-közepes, volt már ettől jobban fedő ásványi alapozóm is, színben pedig igen nagy a választék. Sajnos hiába kerestem órákon keresztül színmintákat, egyszerűen nem sok használható van a neten, így vakon rendeltem, nem is lett jó. Mivel általában minden alapozóból a legvilágosabb színt veszem, ezért most is azt választottam, de túl világos lett. Nem probléma, a világosat is el tudom használni, tudok rajta sötétíteni, de legközelebb eggyel sötétebb színben veszem majd meg.
A bőrön természetesnek hat, egy kicsit fényes, de még azoknak is tetszik majd, akik a matt alapozókat részesítették eddig előnyben (pl. én is). Elég tartós, de könnyen meg lehet igazítani, ha lekopott itt-ott (pl. nekem az orrom környékén), a bőr zsírosodását mérsékelten tudja visszatartani, magában nekem a T-vonalban nem elég hosszú távon.
Összességében tetszik az alapozó, de van egy-két dolog, amin változtatnék, pl. a fedés lehetne kicsit erősebb. Tetszik, ahogy a bőrön mutat, de tapintásra is kellemesen puha az arcon, elég természetes is, a műanyag viszont könnyen koszolódik sajnos :(
Azoknak ajánlom, akik egy könnyen használható, jó ásványi alapozót keresnek, ami természetesnek hat az arcon, s a gyenge-közepes fedés elegendő.
Értékelés: ♥♥♥♥♡

A Feelunique oldalán vettem, de a Lookfantastic-on is elérhető.

Egy What's On My Face bejegyzés következik hamarosan, abban láthatjátok rajtam :)






Minta:
Jobb oldalon napfényben







10 comments:

  1. én épp ma kaptam meg a Benefit csomagomat, már várom, hogy kibonthassam :D Miattad rászoktam a koreai termékekre, de ennek a Benefit akciónak nem tudtam ellenállni,így "kénytelen" voltam rendelni. :)

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ismerős az érzés! Egy jó akciónak én sem tudok ellenállni! :) Én nem tudok Benefit termékeket rendelni, nem engedik holland címre, pedig az angol oldalakon mindig vannak jó kis akciók :( Van pár dolog, amit próbáltam tőlük, nagyon jók, pl. a Hoola bronzosítót a mai napig imádom/használom :)

      Delete
    2. húú, azt megrendeltem. :) meg még hello flawless alapozót is, amin nagyon sokat vacilláltam - a szín miatt- de szerencsére jó mellett döntöttem. valamint még They're real mascarat és cream eyeshadowt ami cuki kis dobozban volt benne (mintha kalaptartó lenne). Ehhez mindhez járt egy imádnivaló neszeszer. Bocsánat a részletes leírásért,de ilyen téren nem értenek meg :D Se az unokatesómat, se a barátnőmet nem érdeklik ezek a dolgok ilyen részletesen :)
      Furcsa hogy hozzátok nem szállítanak, bár azon is meglepődtem, hogy Mo-ra igen.


      Barbi

      Delete
    3. Neten rendelni alapozót tényleg nem egyszerű, a fenti példám is bizonyítja... :D
      Egyébként melyik oldalon vetted? Én egyet sem ismerek, ami szállít M.o.-ra :o Az ASOS-on van, de ők is csak pár országba szállítanak, a feelunique mindig kiírja nekem nagy betűkkel, hogy én nem vehetek ilyesmit, kiakasztó... :D Azért nem engedik, mert szerződés köti őket. Egyszer rákérdeztem az ASOS-nál, hogy miért nem vehetek onnan Mango ruhákat, akkor mondták, hogy a holland Mango kiváltsága ez, csak tőlük vehetünk bármit is a márkától... Ugyanez van a Benefit-tel, az e.l.f.-el.. A brit oldalról nem rendelhetek, csak a belgáról, de ott meg olyan árakkal dolgoznak, főleg a postaköltség... Na, jól kipanaszkodtam magam, bocsánat :D
      Csak olyasmit vettél egyébként, ami ikonikus, sokak kedvence: a bronzosító, alapozó, spirál, remélem mindegyikkelmeg vagy elégedve, de úgy jött le, hogy igen! :) Az ajándék táska pedig csak hab a tortán! :D
      Jöhet a részletes leírás mindig! :)

      Delete
    4. Simán a benefitcosmetics.com-ról rendeltem. Jómúltkor rendeltem Dallas pirosítót,azt a lookfantastic.com-ról. Naigen, a hivatalos Benefit oldalon is magas a szállítási költség, persze bizonyos összeg felett ingyenes. Ajándékba lehetett két mintát választani, az én választásom az új Agent Zero Shine lett, amihez a por apró kis tasakban van és jár hozzá egy mini ecset :D Valamint az alapozó dobozában volt egy kicsike mintadarab a Stay Flawless 15 órás primerjéből, de azt már tavaly megvettem külföldön. Ha gondolod rakok egy képet facebookra .. :)

      Barbi

      Delete
    5. mégvalami .. számtalanszor gondolkodtam már azon, hogy szívesen összeállnék valakivel ilyen beautyswap dologra, de amihez én nem tudok hozzájutni, mert csak külföldön van,azzal sajnos a külföldön élők nincsenek így :D de egyszer ráveszlek Téged és küldök Neked Benefit-et :D

      Delete
    6. Szuper ötlet, benne vagyok ilyesmiben! :) De egyébként is beszerzek ezt-azt másoknak, ha nem probléma a magas postaköltség, meg hogy nem tudok 3.2 cm-nél magasabb (vastagabb) borítékot feladni, mert az már csomagnak számít a kedves hollandoknak. Kiakasztóak a holland szabályok :D Viszont pont tegnap gondoltam, hogy szeretnék valakivel csereberélni, szóval a gondolataimban olvastál! :D

      Delete
    7. szuper! jöhet a swap bármikor ;d

      Barbi

      Delete
  2. Pont valamelyik nap vettem en is bareminerals alapozot :D En a matt mellett dontottem, de ugy latszik rosszul :/ Nekem nem jott be, matt, de nem sajna hamar latszik a boromon a csillogas :( Amugy mikor kiprobaltam a boltban, azthittem allergias vagyok, mert a sminkes csaj olyan erosen rakta fel az ecsettel, hogy baromira fajt meg utana is XD Pfu de szurt :D Aztan probalta eladni az ecsetet, es miutan eljottem a pulttol lattam, hogy a kabatom tisztara tele van a kihullott szalakkal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elintézett akkor a sminkes csaj rendesen... Hentesnél dolgozott előtte, vagy mi ez a gyengédség? :DA Bare Minerals ecsetek abszolút nem szimpatikusak, sokkal jobb minőséget kellene produkálni szerintem egy ekkore márkának. Sajnos a T-vonalban nekem is kell extra mattítás egyébként, hiába a por állag.

      Delete