OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, January 21, 2014

Wishlist | iHerb Kívánságlista

Az iHerb az egyik kedvenc oldalam, mert rengeteg olyan terméket találhatok meg itt, amit egyébként csak nehezen tudnék beszerezni, plusz az ásványi és természetes, organikus termékekre helyezik a hangsúlyt!
Ez a januári kívánságlistám! :)


Emlékszem, amikor először látogattam meg az oldalt: nem találtam átláthatónak, túl sok alkategória volt, de azóta persze teljesen megváltozott a véleményem: szuper online bolt, könnyen megtalálom, amit keresek, s nézelődni is imádok :)
Van itt minden, ami organikus, természetes(ebb), nagyon sok arcra való termék van, sok-sok sminktermék, étrendkiegészítők, még csokit is találtam :D stb. Mivel januárban rendelni szeretnék tőlük, ezért összeírtam a kívánságlistámat :)

Az új vásárlóknak mindenképp ajánlom, hogy használjanak valamilyen kuponkódot, mert ezekkel $10 kedvezményt kapnak, ha $40 felett rendelnek, alatta pedig $5 kedvezményt, nincs vásárlási limit, szóval ne hagyjátok ki a lehetőséget, ha valamit kinéztetek. BIV421 az én kódom.


Valamiért a Real Techniques ecsetekből soha nem elég... :) Pár ecset már megvan (Face Expert, Setting, Travel Essentials set), de még mindig be szeretnék szerezni párat ezekből, csak nehéz a választás! :) Ami a leginkább érdekel: Még egy Face Expert, Sam's Picks szett, szemre való szett,  esetleg az új, összecsukható kabuki.




Alig van krémes szemhéjfestékem, szóval most ezekből szeretnék párat venni. Az E.l.f. 3 dollárért kínálja ezeket a szépségeket, a tesztek kecsegtetőek, ebből tuti veszek párat. Itt megtaláljátok mindet: E.l.f. eyeliner




Az ásványi alapozók közül a jelenlegi kedvencem az Everyday Minerals. Már bánom, hogy nem vettem az Ivory-ból még egyet, szerintem nem fogják feltölteni a készleteket itt, szóval a jojoba base alapozók közül néztem ki egyet, illetve a Finishing Dust kell még, mert mintám már volt belőle és imádtam :) 




Most fedeztem fel, hogy hajkefe is van! Ezt néztem ki: Hajkefe (Vaddisznósörte)




Jelenleg is használok egy szappant a Nubian Heritage márkától (lemongrass & tea tree), amit nagyon szeretek, 3.47 dolláért nagyon megéri, párat még biztos fogok venni.



A Queen Helene márkáról már biztos hallottatok, a Mint Julep maszk a legnépszerűbb a termékek közül (pattanásos bőrre van), ezerszer beletettem már a kosaramba, de mégsem rendeltem meg soha... Jelenleg viszont nincs maszkom, ami jó indok arra, hogy megvegyem :)
De a Facial Care menüpontban az összes arcra való terméket és márkát megtaláljátok.



A Bdellium Tools márka fogságába estem a Bambu ecsetek miatt. Ez a szett 12 szemre való ecsetet tartalmaz, az összes közül most ez érdekel a legjobban, olyan szééééép :) Persze a 24 darabosnak sem mondanék nemet... :D




14 comments:

  1. Én a Sam picks szettre vártam, nagyon megbántam hogy decemberben kihagytam és azt hittem már nem lesz. RT ből nálam sem elég :) Erre hétvégén jött a mail, hogy érkezett rendeltem is. Meg az új ajakecsetet csaptam mellé. A többi összecsukható is vonz, lehet idővel beszerzem. A duo fiber szett is tetszik, az ennyi ecset mellett tényleg fölösleges. Ezek már jók mindenhez :) Az everyday m. is nézegetem, csak előbb vmi színminta kéne. Még sose volt poralapozóm, kipróbálnám nyáron :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A duo fibre nekem is tetszik meg a Sam's Picks is meg.... :D Van egy ilyen képem az Everyday Minerals alapozókról, ez hátha segít: http://goo.gl/gaJd8o :)

      Delete
  2. Gyönyörű ez a Bdellium szett... az árával ellentétben. :(
    Nem is tudtam, hogy Elf termékek is kaphatóak, legközelebb én is jól szétnézek! A RT ecseteket én is imádom, tervben van már egy új rendelés. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizony, vannak elf termékek is, ezek a krémes szemhéjpúderek izgatnak most a legjobban, tusnak is milyen jók lennének! :)

      Delete
  3. Pont nemrég rendeltem innen Real Techniques ecseteket és Elf pirosítót meg ajakradírt :)) Az Everyday Minerals ásványi alapozók semennyire nem ülnek bele finom vonalakba az arcon? ( nem próbáltam még, de érdekelne )
    Az Elf tusok is nagyon jól néznek ki, azok azt hiszem nekem is felkerülnek a listára :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nos, ha a szám körüli "mosolygó ráncot" veszem figyelembe, akkor a folyékony alapozó, vagyis bb krém, inkább azokat használok sokkal jobban kiemeli azt, mint a por állagú alapozó. A tág pórusok viszont nem tűnnek kisebbnek vele.

      Delete
  4. Én az új szilikonos RT tusecsetre lennék kíváncsi, de a többi újdonság is jöhet :)) Még várok kicsit a rendeléssel, de majd szerintem bővítem a RT ecseteim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó olyan is van? Még arra nem is figyeltem fel, annyira el voltam foglalva a többivel... :D

      Delete
  5. jajj Viki, ezt most miért kellett?!? :D én is filózok egy rendelésen és most egyre jobban úgy érzem, h meg kell cselekednem. ^^ (ha már a black fridayt kihagytam, mérges vagyok magamra emiatt)
    ezt a fekete szappant rendeltem meg a problémás bőrű barátnőmnek, nemrég adtam neki oda, nagyon elégedett is vele (ez is motivál picit az újrarendelésben).

    egy másik barátnőm is közölte, h szívesen elfogadná újra ugyanazt a szappant, amit szintén onnan vettem neki (eltette a dobozát, h tudjam, melyikről beszél, olyan cuki:)), szóóóóval érik, érik. én igazából semmi extrára nem vágyom, de persze biztos összeszedek 1-2 ecsetet is meg ajakkencét, krémet, esetleg maszkot. ez eddig eszembe sem jutott, de most elültetted a bogarat! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. A szappanok tényleg jók, megértem, hogy a barátnőd még a dobozát is eltette, cuki :D Én most mindenképp valami krémet/maszkot is szeretnék, a szérumok szimpatikusak, de abból most van itthon, szóval inkább arc vagy szemkrém lesz a befutó szerintem :D

      Delete
  6. Óó, én is pont most tervezek rendelni innen RT ecsetet!:) Mivel ez az első alkalom így tényleg kicsit zavaros, de kezd letisztulni. Viszont azon vacilálok, hogy nem fog e elkavarodni a csomagom...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A magyar postától függ a dolog, az iherb sokat foglalkozik a postázás jobbá és olcsóbbá tételével, nekem folyton erről küldenek e-mailt, meg kérik a visszajelzésemet :D Ha valami nem tiszta szólj nyugodtan! :)

      Delete
    2. Értem.:) Rendben, köszönöm!:)

      Delete