OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 27, 2014

VIDEO | 2013 Legjobb Vételei

Hihetetlen, de új videóval jelentkezem :) Az első címe: 2013 Legjobb Vételei, amiben azokat a termékeket mutatom meg, amelyeket tavaly vettem, de most is gondolkozás nélkül újravenném ezeket.




LINK a videóhoz:



Hosszú szünet után újra videóval jelentkezem, ami egyébként a 29 Before 29 projektem egy része is, hiszen ott írtam már, hogy megint szeretnék videókat készíteni :) Bár sokkal több idő elkészíteni egy videót, mint egy bejegyzést, de kreatív dolognak tartom, szeretem a szerkesztés folyamatát, szóval miért ne? :) 
Már összeírtam pár ötletet a jövőre nézve, izgatottan várom a folytatást :) Mindenki másféle videókat szeret, leírom, hogy nekem mi fontos: legyen rövid, lényegretörő, ne legyen benne Dulce Candy féle mellébeszélés (imádom a csajt, mert mexikói menekültből lett az, aki, de embertelenül sokat beszél olyan dolgokról, amiknek semmi köze a videóhoz :D ), legyenek változatos témák, a tippeknek örülök a legjobban, de a vlogokat is nagyon szeretem stb. Ilyesmit szeretnék magam is produkálni, remélem összejön :)
A hangminőségen kell még javítanom, vennem kell egy jó mikrofont, mert amúgy is nagyon csendesen beszélek sajnos. 

Nagyon nehéz volt kiválasztani a termékeket ehhez a videóhoz, mert sokkal több van, amit meg szeretnék mutatni, de nem akartam fél órás videót készíteni, szóval csak olyanok vannak itt, amiket bárki megvehet, akárhol is él, tehát holland márkákat nem is mutogatok, ennyire sikerült leszűkíteni a kört hosszas gondolkozás után :)

A videóban említett termékek és tesztem róluk:

Catrice Made To Stay ceruza
honnan? drogéria
Essence All About Matt púder
 honnan? drogéria 
Maybelline zselés tus
 honnan? drogéria 


6 comments:

  1. De jó, hogy ismét videózol! :)) Nagyon hangulatos videó lett, több terméket, amit említesz én is imádok!

    ReplyDelete
  2. Köszi szépen :) Már hiányzott a videózás! :) Bizony, szuper termékek ezek! :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon klassz lett!! :)) Bocsi, h telhetetlen vagyok de én már előre várom a következőt!! :)
    Csilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Haha, igyekszem a következővel is, csak mindig nehéz eldönteni, hogy mi legyen a téma! :)

      Delete
    2. Sminktárolás?:) szerintem arra sokan kíváncsiak lennénk... :)

      Delete
    3. Köszi az ötletet, jön a videó!! :D

      Delete