OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, January 23, 2014

Urban Decay Naked 3 Megrendelhető Újra!

Akik eddig nem tudták megvenni, most lecsaphatnak a Naked 3 palettára! :) Több helyen is kapható, de az ár nem ugyanaz, erre figyeljünk!




Végre megérkezett az újabb szállítmány Európába, több webshop is elérhetővé tette a Naked 3 palettákat, de mindegyik más árral számol.
A legolcsóbb a LookFantastic oldalán, itt €46.26-ba kerül.
Aztán jön a HQhair oldal, itt €46.29.
A legdrágább a Beautybay oldalon, €50 felett van az ára, de mától már nem lehet innen rendelni... Csak angliai címmel. Furcsa, de amúgy sem innen rendelnék :D

Ingyenes szállítás van mind a három oldalnál egyébként, mindegyiket ismerem, rendeltem már többször is tőlük, szuper oldalak!




Képek fottása: xSparkage


17 comments:

  1. nálunk volt a sephorában,online viszont nem-érdekes. még jó,hogy kari előtt megrendeltem ajándékba :)
    azt nem tudod,hogy a lookfantastic miért nem szállít lakkokat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legalább nálatok van Sephora, itt már nincs :/ Az ajándékozott biztos örült neki nagyon! :)
      Angliából nem lehet parfümöt, lakkot küldeni más országba, gondolom ez az ok, de egyébként lehet, hogy csak nem akarnak, mert pl. az ASOS-on simán lehet lakkot is venni, pedig az is angol oldal.

      Delete
    2. érdekes,mert ugye azt írja mindehova szállítanak.... de köszönöm a válaszodat.

      Delete
  2. A Hq-n vagy a Feelunique-n gyorsabb a szallitas, mit tapasztaltal?:) koszi az infokat!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nincs különbség szerintem. Egy példa: jan. 18-án rendeltem alapozót a lookfantastic oldalon, ma (23-án) jött meg. De a másik oldal is kb. ugyanilyen gyors :)

      Amúgy bocsánat, de nagyon értelmes voltam: kiírom, hogy feelunique, közben belinkelem a lookfantastic oldalt... Bocsánat! :D

      Delete
  3. Replies
    1. Ezzel a mondattal nem tudod vitatkozni, tényleg nagyon szép! :)

      Delete
  4. Január elején megrendeltem én a beautybay-ről, 40 fontért számlázták ki, barátnőm aznap este rendelte ugyanonnan 43 fontért...:-D és jött Bécsből...ezek olyan furi dolgok...
    viszont örültem mint majom a farkának, hogy egyáltalán jutott :-D NAGYON SZÉP!!!! Szerintem a Nakedből Ő a legszebb!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, nekem sem Angliából jött, hanem van amikor Belgiumból most pl. Hollandiából. Szerintem ezekben az országokban van is raktár, azért küldik a közelebbi helyekről, ha megvan az adott termék, így gyorsabb. :)

      Delete
  5. Próbáltam tegnap a rendelést a Beautybay-ről és nekem engedte. Neked hol írja, h nem lehet? Sőt, már van magyar nyelven is...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pff nekem meg ezt írja ki:
      RESTRICTED SHIPPING
      Sorry, this product isn't available to customers outside the UK due to shipping restrictions. If you're within the UK, please amend your location (next to MY BAG)

      Pirossal meg minden... Még az árát sem látom, ezért bejelöltem, hogy a UK-ból vásárolok, de nem hatja meg az oldalt, továbbra is ugyanezt az üzenetet látom.

      Delete
    2. Ohh, ez érdekes! Túl sokat rendeltél és letiltottak biztos :-) :-) :-)
      Nálam meg semmi ilyen, simán engedi.

      Delete
    3. Egyszer rendeltem tőlük szerintem még :D Szerintem Hollandiát tiltották le akkor, de hiába változtatom meg az országot, akkor sem engedi még azt sem, hogy meg nézzem mennyibe kerül, csak azt látom, hogy in stock.

      Delete
  6. megint készleten van a hqhair-en és a lookfantastic-on :)
    amikor kitetted ezt a posztot, kevesebb mint egy nap alatt elfogyott megint a készlet...
    és amúgy én mindenkinek azt javaslom, hogy ha forintos bankszámláról rendel, akkor ne az eurót válassza pénznemben, mert nagyon rossz az árfolyam és szerintem úgy még többe fog kerülni. a font legalább stagnál :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, tényleg, olvastam is, hogy a forint gyengül :(

      Delete
  7. megint van raktáron az első két helyen is!!!! én már megrendeltem juppppppppppííííííííííííí:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, szuper, akkor hamarosan boldog tulajdonosa leszel egy gyönyörűűűűű palettának! :)

      Delete