OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, January 5, 2014

Titkos Nyereményjáték | Secret Giveaway

Nyereményjáték volt a blogon, amiről senki sem tudott, de ki nyer? :)

This giveaway was different because no one knew about it but then who is the winner?


LEZÁRVA

Ez a nyereményjáték olyan titkos volt, hogy még én sem tudtam róla :D Sokáig gondolkoztam azon, hogy hogyan is sorsolhatnék ki valami apróságot a kommentelők között, hiszen imádok kommentet kapni és imádom az olvasóimat :) Az előző játék azoknak szólt, akik a Facebook oldalt lájkolták, most a kommentelők is kapnak valamit :)
Én nem akartam választani, szóval ti sorsoltok: kiírtam azokat, akik érdemben hozzászóltak a blogon legalább egyszer az elmúlt hónapokban (108 személy). A lista véletlenszerű, még a névtelenül kommentelők is benne vannak, akik aláírták a kommentet, mert pár rendszeres olvasóm így kommentel. A segítségeteket kérem a nyertes kiválasztásához: Erzsinél láttam már sorsolást ilyesmi formában egyébként :)

1. Kommentben írj egy számot 1 és 108 között.
2. Holnap a random.org segítségével kisorsolom azt, hogy melyik kommentet veszem figyelembe, az abban szereplő szám mondja majd meg, hogy a listámban ki a győztes.

A nyeremény: 3 darab Hema rúzs (holland márka) és egy Bellapierre szemhéjpúder Earth színben (csodás barna), ami a Mineral Beauty-tól van. Nekem is van ilyen, imádom, sminket már mutattam vele ITT és ITT :) Úgy gondolom, hogy ezeket a színeket bárki szívesen használná, remélem tetszik majd a nyertesnek! :)


Köszönöm szépen! :)

NYERTES:

Ahogy ígértem, már sorsoltam is! :) Köszönöm szépen a sok kommentet, hogy segítettetek sorsolni! :) Nagyon vicces lett az eredmény, ugyanis:

49 kommentet kaptam.
A Random.org oldal a 46-os számot adta ki.
Gale volt a 46-ik komment gazdája, aki a 29-es számot mondta.
A listámban a 29-es gale.

:D

Nagyon érdekes ez a véletlen egybeesés :)
Fel is veszem vele a kapcsolatot, a többieknek köszönöm szépen a kommenteket, nekem tetszett a játék, még biztos lesz ilyen! :)










52 comments:

  1. 5
    csak mert szeretem ezt a számot :)

    ReplyDelete
  2. Ilyet még nem láttam! :D
    66 !

    ReplyDelete
  3. 58
    Ez nagyon aranyos, annyira titkos, hogy még te sem tudtál róla :D

    ReplyDelete
  4. Hmm, és tényleg gyönyörű a szemhéjpúder!!!!
    De jó lenne.... :)
    Mia

    ReplyDelete
  5. Ez aranyos tőled! :) Jót nevettem, mikor írtad, hogy annyira titkos, hogy még Te sem tudtál róla. :)
    Én a 23-as számra szavazok. :)
    (Váczi Ági)

    ReplyDelete
  6. 8! (de csak egyszer lehet egy számot, akkor 5 se, mert már az is volt, a 28 is, legyen a 13)

    ReplyDelete
  7. 55 :)) ez nagyon aranyos lépés Tőled:) köszönjük szépen!! Csilla

    ReplyDelete
  8. Sok a 8as,legyek én a 88as;)

    ReplyDelete
  9. 31 :) mert erős szám, és fontos számomra, aki ekkor született :D

    ReplyDelete
  10. Ez aranyos:) ha még nem későn írok: legyen a 8-as :)

    Orsi

    ReplyDelete
  11. :D hát ez jó, én 99-et írom :D az olyan jó szám!

    ReplyDelete
  12. Akkor itt a játék posztjában is mégegyszer nagyon köszönöm!

    ReplyDelete