OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, January 24, 2014

Tippek | Bőrápolás Télen

Mivel most már tényleg beköszöntött a hidegebb idő, ezért nem árt, ha kicsit átgondoljuk a téli arcápolást, és lecseréljük a nyáron használt kedvenceinket hidratálóbb darabokra! Néhány tipp :)




Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki úgy érzi, hogy télen máshogy viselkedik a bőre, mint pl. nyáron. Ha belegondolunk, akkor ez nem meglepő, más környezeti hatások érik a bőrünket, tehát más ápolásra van szüksége. Néhány tippet írtam most össze a témával kapcsolatban, szemezgethetünk belőlük a saját bőrünk/bőrtípusunk igényeinek megfelelően :) 



1. Kerüljük a hosszú, forró fürdőket!
Persze ilyenkor hívogató a kád forró vízzel, de ne vigyük túlzásba, nem tesz jót sem a magas hőmérséklet, sem az áztatás a bőrnek. 

2. Rétegezzünk!
Nyáron persze nem érezzük, hogy "elbír" a bőrünk több réteg krémet, szérumot, de ilyenkor nyugodtan használjunk több, hidratálóbb terméket, még az olajosabb bőr is meg fogja köszönni. Általában a könnyebb, vizesebb állagú termékkel kezdjük a rétegezést, s a nehezebbekkel fejezzük be. Én személy szerint a szérumokat este szeretem használni, de mindegyiknek a csomagolásán van használati útmutató (hányszor és mikor).

3. Más termékek
Amíg nyáron pl. a könnyen felszívódó, mattító krémekért nyúlunk, addig télen hidratálóbb verziót érdemes használni, szinte követeli is a bőr, legalábbis az enyém :) Ez nemcsak az arckrémre vonatkozik, hanem a többi általunk használt termékre, pl. a "tisztító" maszkok helyett vagy után használjunk olyat, ami ápolja a télen kiszáradt bőrt, az arclemosót cseréljük le krémesebb állagúra, ami nem száratja ki a bőrt egyáltalán stb.

4. Radírozás/Hámlasztás
Radírozás vagy hámlasztás, kinek mit szeret a bőre. Azt nem mondanám soha, hogy mindenkinek hetente egyszer/kétszer/minden nap stb. kell ezt csinálni, mert mindenki bőre más, illetve a bőrradír durvasága, a hámlasztó erőssége is számít, ez alapján határozzuk meg, hogy hányszor is nyúlunk ezekhez, de én a kíméletes megoldásokat javasolnám, főleg ha radírozásról van szó, esetleg egy gyengéd, pórustisztító kefe arcradír helyett? Az AHA és BHA hámlasztók szerencsére felkapottak lettek mostanában, több márkánál is megtaláljuk őket, én jelenleg mind a kettőből használok most.

5. Alkohol? Nem, köszi!
Ebben én is bőnös vagyok, ez a pont nekem is szól... :) Mindenki tudja, hogy az alkohol irritálhatja a bőrt, de ki is szárítja, ami télen még rosszabb. Nem lehet persze kiiktatni az arcápolási rutinunkból egyszerűen, de ha nincs előkelő helyen az összetevők listájában, akkor már jó úton járunk :) 


+1 
A bőrt belülről is segíteni lehet: sok víz, omega zsírsavak (főleg halból, elvileg az a legjobb), (D) vitamin(ok) stb. Én sajnos nem szeretek ilyesmit szedni, de lehet, hogy rá fogom magam szánni.


Ezeket a pontokat próbálom meg követni most télen, de egyben mutatok pár terméket is, ami a témához kapcsolódik. :)

Néhány koreai termék télre (a többségét használom vagy már használtam):

Egy könnyű, de mégis hidratáló arckrém, ajándék Essence hozzá, az enyém pár napja érkezett meg :)

Vitaminbomba a bőrnek, C vitamin szérum. Ezt ma este fogom kipróbálni először :)

BHA tonik, ami aloe verát tartalmaz, könnyű, hidratálóbb verzió, nem szárít, nekem nagyon tetszik, érzékeny bőrre is ajánlanám, nagyon gyengéd a bőrhöz!

30%-os AHA szérum a BRTC-től.

Hidratálóbb sminklemosó a téli hónapokra. Nekem a The Face Shop-os van meg, abszolút nem szárít.

Éjszakára "maszk", szuper puha lesz tőle a bőr :) Nem kell lemosni sem, majd csak reggel.

Etude House I Need You Mask
Joghurtos vagy mézes verziók
Lemosható maszkok.

Természetesen nemcsak a koreai termékek jók, de én most ezeket használom, ezeket tudom ajánlani.

4 comments:

  1. Mindig olyan jó tippeket adsz, szinte minden posztodat elolvastam eddig. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, köszönöm, nagyon aranyos vagy! :) ♥

      Delete
  2. Viki, köszönöm szépen a nyeremény küldeményt, hét elején megérkezett! Bubis boríték, sok freebie hozzá - kész kis koreai csomagküldő szolgálat lettél! :)

    Az O.S.T. C-vitamin nekem is itt figyel a polcon, de amíg nem fogy ki a BRTC-C, addig nem akarom kibontani. Ugye olvastad, hogy felbontás után hűtőben kell tárolni ezeket?

    Egy feltehetően elég hülye kérdés: a Benton BHA-s tonikot is megvettem mintában, ezt vattával vagy csupasz kézzel illik felkenni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, örülök,h ogy megérkezett, köszi, hogy szóltál! :)

      Most már tudom, köszi, be is tettem a hűtőbe :D

      Eleinte vattával vittem fel, de akkor sokkal több kell belőle, szóval inkább magamra fújom (spray-s a nagy méret), majd a kezemmel elkenem, ha tudod a mintát így kezelni, akkor szerintem mehet kézzel is.

      Delete