OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, January 12, 2014

Telefontok Ebay-ről | Ebay Phone Case

Vettem egy telefontokot az ebay-ről, gondoltam megmutatom Nektek is, mert igazán jó áron volt :)

Ebay? Why not! That's where I have bought a case for my new telephone.


Az ebay-n szinte mindent meg lehet találni, én most épp telefontokot vettem. A boltokban sokkal drágább, nekem pedig kellett valami az új telefonomhoz, szóval ezt rendeltem meg pár dollárért. A legolcsóbbak egyike, de mégis jó, a célnak megfelel, s igazából nem attól félek, hogy szét fog esni, hanem attól, hogy mennyire fog koszolódni a szín miatt, de eddig semmi baja. A képen is már használt állapotában látható, mert nem gondoltam, hogy fogok róla írni, de amikor a TIPPEK | Milyen Telefont Vegyek? c. poszthoz készítettem képeket, akkor a tokot is lefotóztam, miért ne írhatnék erről is? :)
Ez a tok nem az én telefonomhoz készült, de a méretük ugyanaz, azért vettem meg. Természetesen a népszerű típusokra sokkal egyszerűbb ilyesmit venni, a választék is hatalmas, de nekem most csak valami egyszerű kellett. :) 



All I wanted was a simple telephone case, so I used the help of my best friend: ebay. You can find so many things here, telephone cases are not exceptions either. Mine was pretty cheap but the quality is not bad at all! I hope it won't get dirty too fast, but I obviously needed it in white. Actually I had been using it for weeks when I took the photos, but you can see it doesn't look used or dirty at all. This case wasn't made for my phone, but the site is the same so I bought it anyway. Of course you can find more exciting cases too but I didn't want anything fancy.











4 comments:

  1. Én az utóbbi 2 évben vagy 6-7 telefontokot vettem, barátnőknek is és apának is többek között, mind jó minőségű volt és semmivel sem éreztem gagyibbnak, mint a mindenféle nációhoz tartozó mobiltelefonárusoknál fellelhető példányokat, amik mellesleg 5x annyiba kerülnek (ha nem többe). Tudom, h nem telefon, de a Kindle tokom is ebayről rendeltem, igaz azért az nem volt annyival olcsóbb (5 ezer felett volt, igaz boltban sem kapható 8 ezer alatt normális darab), de szintén jó választásnak bizonyult! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is így gondolom. Pl. vettem boltban is ilyen tokot, csak feketében, az 8 euro volt eredeti áron, de ki is dobtam, egyszer sem tudtam használni, még szerencse, hogy akciósan vettem... Bele sem tudtam tenni a telefont, pedig elvileg az enyémhez készült...
      Én is vettem már tokot nagyobb dologra (e-reader, tablet), azok is teljesen jók :)

      Delete
  2. Én a tabletemhez rendeltem egy tokot ahhoz képest valóban fillérekért, mint amennyiért boltban láttam. Azúrkéket *-*
    Ez a fehér tok is gyönyörű, de az én táskámban nem sokáig maradna ilyen szép tiszta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rendeltem tokot az e-readerhez, az is kb. 3 dollár volt. Egy héttel később kiszúrtam ugyanazt az egyik boltban 15 euroért... A különbség az volt, hogy kapott külön csomagolást, saját márkás termék lett... Szemtelenség.
      Ezt a fehéret használom, ha a tásámba teszem a telefont, mert van még tok, de az szilikonos, a képernyőt nem védi, de még mindig ugyanígy néz ki, szóval nem volt rossz ötlet a fehér -egyelőre :D -, de még szeretnék rendelni párat más színben is :)

      Delete