OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 20, 2014

Spotify | Zenehallgatás Ingyen

Kb. egy hónapja működik már a Spotify Magyarországon is, aminek hála kinyílik a világ a zene szerelmeseinek. Az ingyenes verzió is nagyon jó, szinte bármit megtalálunk rajta, számítógépen, telefonon, tableten is működik, mi kell még? :)




Biztos vagyok benne, hogy már hallott mindenki a Spotify-ról, de nem biztos, hogy mindenki használja is. Hollandiában 2010-től elérhető, azóta használom is töretlenül, nagyon jó kezdeményezésnek tartom annak ellenére, hogy milliónyi CD-m van (régen szenvedélyesen gyűjtöttem a CD-ket és zenei DVD-ket).
Az ingyenes verzió is teljesen jó, néha van egy kis reklám, de nem zavar különösebben (laptop). A telefonon máshogy működik a dolog, ott csak az előadót, albumot vagy lejátszási listát lehet kiválasztani, ha nem fizetünk elő a prémium szolgáltatásra, de engem ez sem okoz gondot, rengeteg olyan előadó van, akinek szinte minden dalát nagyon szeretem.
Nehéz olyat beírni a keresőbe, ami nincs meg nekik (külföldi előadókra gondolok), a legújabb dalok is hamar elérhetővé válnak, böngészni is lehet, a top list is jól működik, Magyarország pedig nagyon kedves lehet a Spotifynak, mert a magyaroknak csak 4.99 euroba kerül a prémium előfizetés (Hollandiában ugyanez €9.99). :) 

A Spotify oldaláról letölthető a program, lent láthatjátok, hogy hogyan is néz ki (ez az ingyenes verzió, tehát van reklám), ha pedig mobilra szeretnétek, akkor a Google Play-n megtaláljátok az app-ot (gondolom az Apple-nél is).





3 comments:

  1. Ez a program mentette meg az életem. :D Itt a GEMA rengeteg videót letilt youtube-on, arról nem is beszélve, hogy a torrentezést különösen szigorúan büntetik, úgyhogy már majdnem megőrültem, amikor az egyik barátnőm ajánlotta ezt a programot, minden nap használom, bár csak laptopon. A reklámok tényleg nem különösebben zavaróak (ingyenes verziót használom én is), sőt, itt hallottam egy német telekocsis weboldalról, aminek segítségével már többször is utaztam, úgyhogy még hasznos is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó igen, én is észrevettem már, hogy nagyon sok videót letiltanak a németek a youtube-on, furcsa egy kicsit. Még szerencse, hogy a Spotify-ra nem szálltak rá :D Tök jó, hogy még hasznos solgokat is találtál rajta, a telekocsis utazásról szerintem hallottam már én is, jó dolognak tartom :)

      Delete