OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, January 3, 2014

Sminkek 2013 | My Makeup Looks

Egy kis áttekintés: összeválogattam néhány sminket 2013-ból, természetesen főleg a kedvenceimet :)

Here you can find some of my makeup looks from 2013 :) These were my favourites.



Az év elején még nagyon béna képeket készítettem, de olyan nehéz eltalálni, hogy hogyan is kellene ezt csinálnom. Azóta javult a helyzet, de még mindig nem az igazi. Ennyit a képekről... :) Ez egy rövid összefoglalás lesz, így legalább látom, hogy milyen sminkek vannak a blogon, mi hiányzik, mik voltak a kedvenceim stb. :) Amihez van poszt, azt be is linkelem természetesen.
*látom sikerült ugyanazt kétszer betenni, ügyes vagyok... Elnézést kérek!


I don't really like my photos, especially the older ones but it is so hard to find the right angle because I don't see myself in the camera at all, but I still wanted to include these looks too because I like them even though the photos are not too good... :)
These are some of my favourite looks, now I can see which colours I liked, what kind of looks should I make in 2014 :)






2. Allure





2. Spring





1. Urban Decay Smoked Palette
2. Yellow & Brown
3. Gold & Brown
4. Smokey Purple




1. Simple
3. Earth








4 comments:

  1. Nagyon jók a sminkjeid, nagyon tetszenek. Nekem a képek is tetszenek, főleg, hogy most már tudom, hogy milyen nehéz magunkat fotózni.
    *látom sikerült ugyanazt kétszer betenni, ügyes vagyok... :D :D Jót nevettem, aranyos volt ahogy írtad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! :) Melyik a te blogod? Mert ha a nevedre kattintok, akkor csak a Google + fiókodat látom :)

      Delete
  2. Nem tudok kiemelni egyet sem mert mind tetszik (ahh, az arany-barna ♥ és a legutolsó lilás ♥) :-)
    Viszont örülök, h egyre bátrabban használod a színeket mert jól állnak a sötétebb sminkek is. Jaj és végre jött teszt a Vice 2ről ♥

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű szép szemfestéseket csinálsz! Csak ámulok és bámulok, persze nem most kezdtem, mert régebb óta nézegetem az oldalad! Szeretnélek kitenni az enyémre, benne vagy egy link cserében? :) Az én nemrég indult blogom: http://zoara.blogspot.com

    E mellett nagyon jók a képek színei! Milyen fotómasinát használsz? :) Én most szeretnék gépet venni, de egyelőre ötletem sincs hogy milyet...

    ReplyDelete