OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 13, 2014

REVIEW | Mineralissima Souffle

A Mineralissima Souffle nevű szemhéjpúdere ez, ami egy nagyon-nagyon szép szín, az egyik kedvencem jelenleg :)

The Mineralissima Souffle eyeshadow is a gorgeous colour, it's one of my favourites right now! :)



Ez a Mineralissima Souffle szemhéjpúder elsőre talán nem tűnik annyira izgalmasnak, mert nincsenek benne csillámok, amik felhívják magukra a figyelmet, de ez a fémes rózsaszín mégis különleges és gyönyörű, legalábbis szerintem! :) A lenti képen eredeti állapotában és lemattított formában is megmutatom, a mattabb verziót úgy kaptam, hogy a Bellapierre primer-re kentem.
Szép, pigmentált, krémes, könnyű vele dolgozni, nem potyog le a szem alá, én nappalra nagyon szeretem az ilyesmit, mert különlegesebbé teszi a sminket. A Mineralissima tehát folyamatosan meglep (a régebbi szemhéjpúderek nem voltak ennyire egyediek - volt pár mintám régen), nagyon szép színeket készítenek újabban, csak kár, hogy nincs minta a többségről a neten, úgy magabiztosabban vásárolna az ember. 
Értékelés: 5/5, nekem nagyon tetszik ♥

A Mineral Beauty kínálatában megtaláljátok.
(A blog jobb oldalán találtok 10% kedvezményre jogosító kódot!)


This is the Mineralissima Souffle eyeshadow, which is a lovely metallic pink with satin finish. At first glance it might not look too exciting because it doesn't contain sparkles that catch the attention but if you take a look at the swatch you'll understand while I love this shade. 
Souffle is pigmented, creamy, it's very easy to apply and blend it, the quality is great. This colour makes your everyday makeup more special but keeps it wearable, perfect, at least I love this eyeshadow. Mineralissima does have some great eyeshadows, too bad that there are no swatches on the internet, at least not much, choosing the right product would be easier like that. Anyway.
Rating: 5/5. Definitely. 








Eredeti minta és mattított verzió:

ORIGINAL                               MATTE (mattifying base)






8 comments:

  1. Abszolút imádnivaló! Ezeket a fajta szeneket annyi mindennel lehet kombinálni...úgy értem sminkelésben vannak iylen abszolút joly-joker színek, ez is olyasmi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor nemcsak az én szívemet rabolta el :) Nagyon jól sikerült ez a szín.

      Delete
  2. Ó de kis selymes fényű szépség, varázslatos! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. A szemhéjpúder elpirult szerintem ezektől a szavaktól! :)))

      Delete
  3. Milyen gyönyörű, nincs még hasonló színem. Elsőként mindig a képeket pörgetem át az ilyen jellegű posztoknál. A legfelső kép alapján azt hittem pirosító, aztán a swatch-nál már elkezdtem gyanakodni, hogy mégsem, mert túl fényes :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Annak sem lenne rossz egyébként, csak ne lenne ennyire fényes :)

      Delete
  4. Uhh, de gyönyörű szín! Először amúgy azt hittem, hogy pirosító! :) Asszem közelgő szülinapomra meglepem magamat vele!

    Annyira jó, hogy a magyar szöveg alatt fut az angol is, így könnyen lehet gyakorolni az angolt! Köszi! :)

    Andrea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó kis ajándék lesz belőle! :) Ó az angol szöveg... Nem szeretem, ha kétszer kell leírni ugyanazt, szóval nem igazán fordítás ez, de akkor most már odafigyelek rá, hogy nagyjából ugyanazt írjam mind a két nyelven. Nem tudtam, hogy gyakorolni is szokott valaki ezzel, nagyon örülök neki! :) Köszi a kommentet! :)))

      Delete