OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, January 16, 2014

REVIEW | Christina Aguilera Perfume

A Christina Aguilera illatokat biztos sokan ismeritek, én is sokat próbáltam már, de most jöjjön egy olyan, amit nagyon szeretek :)

This is Christina Aguilera's "first" fragrance, actually one of my favourites :)


Ugye nem én vagyok az egyetlen, aki mindig parfümöt kap ajándékba?... :D

Kb. az összes Christina Aguilera illathoz volt már szerencsém, még a naaaagyon régi X Pose-s illatokra is emlékszem :D Ez egy 2007-es illat, ami annyira jól sikerült, hogy nálam határozottan az egyik legjobb "celebrity" parfüm. Christinát a jázmin a régi Hollywood-i glamour-ra emlékezteti, a fekete áfonya a Baliban töltött nászútjára stb. Személyes illat tehát, legalábbis Christina elmondása szerint. További főbb jegyek: mandarin, barack; gyönygvirág, bazsarózsa, érett szilva; pézsma, ámbra, szantálfa, vanília. 
Számomra (vagyis az orrom szerint) ez egy nőies, kellemes, melegséget sugárzó illat, bármikor képes vagyok viselni, évszaktól függetlenül, rajtam elég tartós is. A többivel összehasonlítva: a By Night, az Unforgettable púderesebb, a Royal Desire édesebb, a Secret Potion felejthetőbb, az Inspire pedig nálam tiltólistás, nagyon nem szeretem... Ebből nekem ez a harmadik üveg 2007 óta :)
Értékelés: ♥♥♥♥♥


I have tried almost all perfumes by Christina Aguilera (even the super lame X Pose fragrances too), but this one is one of my favourites. The perfume "Christina Aguilera" was released in 2007 and it has been successful since then. It is a personal scent for the singer, because jasmine reminds her of old Hollywood glamour, blueberry of her honey moon in Bali etc. Other top notes are: mandarin, peach, blueberry; jasmine, lily of the valley, peony and ripe plum accords; musk, amber, sandal wood and vanilla.
For me, it is a feminine, sensual, lovely and warm scent that I can wear any time of the year and its lasting power is pretty impressive. In comparison with her other perfumes: By Night and Unforgettable is more powdery, Royal Desire is sweeter, Secret Potion is nothing special, Inspire is a big no for me, I really hate that scent... 
My rating: ♥♥♥♥♥








9 comments:

  1. Nekem eddig az Unforgettable-ön kívül sajnos nem volt szerencsém egyikhez se, de az nagyon meggyőzött, igazi nőies illat! Ezek a design-ok pedig, jajj, annyira szépek :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Christina csapata érti a dolgát :)

      Delete
  2. Imádtam ezt a parfümöt, 2 éven keresztül állandóan használtam, de akármennyire is finom, kicsit ráuntam. Most Dita von Teese parfümöt használok, az karakteresebb, de ha megint finomkodni szeretnék, tuti ehhez térnék vissza :) Kicsit régimódi ez az illat, de én pont ezért szeretem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Dita parfüm sokak kedvence, de én még soha nem szagultam, nem is láttam szerintem a boltokban :(

      Delete
  3. Jujj annó én is elfogyasztottam belőle pár üveggel, imádom az ilyen illatokat! :)

    ReplyDelete