OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, January 21, 2014

O.P.I. Magazine Cover Mouse Liquid Sand

Az O.P.I. Magazine Cover Mouse Liquid Sand nevű lakkot próbáltam ki elsőként ebből a csomagból, hiszen ez tűnt a legizgalmasabbank :) Ilyen szuper lakkom szerintem még nem volt soha!


Születésnapomra kaptam ezt a csodás szettet: 4 mini lakk az O.P.I. Couture de Minnie kollekcióból. A Magazine Cover Mouse Liquid Sand nevezetű keltette fel az érdeklődésemet a leginkább, így azt próbáltam ki először.
A lakk isteni! Már egy rétegben is okés, de kettőt kentem fel, nagyon hamar szárad és nagyon tartós! Négy nap múlva mostam le, mert már ki akartam próbálni a másik pirosat is. Az ecsetek kicsit kisebbek szerintem, mint egy rendes méretű lakk esetében, de szerintem így is jól lehet velük dolgozni. Nem javítgattam a széleken, nem szoktam, így is fel lehet kenni szerintem egész jól. Ez határozottan a legjobb ilyen lakkom, arról nem is beszélve, hogy sokkal könnyebben le lehet mosni, mint a többi "liquid sand" lakkomat, szóval le a kalappal O.P.I., engem meggyőzött.
Azt hiszem, hogy a külföldi webshopok közül, csak az ASOS-nál vannak O.P.I. lakkok, amiket Magyarországra is szállítanak, otthon viszont boltokban és magyar lakkos oldalakon is megtaláljuk a márkát.
















11 comments:

  1. Nagyon szép, ez olyan szolidabb verziója a piros lakkoknak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen :) S igazából nem is az a tipikus piros, néha inkább sötétebb rózsaszínnek tűnik, de a textúra miatt nem lehet nem észrevenni :)

      Delete
  2. épp a mariah szett pirosa van a kezemen! :) szerintem szinte ugyanilyen, csak ebben nincsenek meg a kicsi és nagy csillagok.
    én nem szeretem ezeket a kis üvegeket, béna ez a mini ecset, nem lehet normálisan megfogni, rövidebb is a kenő felület és kisebb, valamint "rohamosan fogy". ebből is két réteg kell, kb, 3-4x használtam eddig és már a felénél járok. pedig nekem mini körmeim vannak, nincs hosszú körömágyam és hasonlók. szóval én szerintem nem veszek többet ilyen mini változatot, túlzottan bosszantó. :)
    az orly kicsi lakkokat sokkal jobban szeretem, azok picit nagyobbak és az ecsetük is rendben van. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ha nagyon tetszik egy szín, akkor a kis üveg nem lesz elég, az biztos, de nekem még soha nem fogyott el egy lakkom sem, pedig nagyon szeretném. Talán ez megtöri a jeget! :D
      Vicces egyébként, mert teljesen az ellenkezőjét váltotta ki bennem ez a szett, elmesélem: A Barry M lakkal sz*rakadotam, már bocsánat, de tényleg szenvedés volt. Persze végül letöröltem, mert nem nézett ki jól, pipa voltam, de felkentem a másik pirosat ebből az OPI szettből és az az érzés.... A megkönnyebbülés, hogy milyen egyszerűen is ki lehet lakkozni a kezemet... :D
      Orly lakkom még nem volt soha :(

      Delete
    2. Én se használtam még el egyetlen lakkot sem, szóval nagy a szám, de tényleg fura, h ez ennyire láthatóan fogy. DE ma megvettem a hipiszupi Nailland-nél a GR új kollekciós dupeéját (az egész MAriah szettet legyártották, meg van a szép élénk kék, a lila és a feka alapon piros csillámos is), olcsó volt és szinte ugyanez, szóval megnyugodtam, nem kell vér áron ebayről levadásznom ezt a nagy lakkot. Nem emlékszem, h ebben is vannak-e nagyobb csillag alakú csillámok is, de a GR-ban vannak (igaz kivadászni őket nem lesz könnyű, nem nem érdekel). :D
      PErsze mindenkinek más jön be, én a héten próbálkoztam életem első China Glaze-ával (nah ezt hogy toldalékoljam hirtelen:)), olyan baromi folyósnak éreztem és megint ez a kaki vékony (régifajta ecset, mint a Barry M-eknél is, én ehhez nem vagyok kellően ügyes), ma mondtam is Madlennek a Naillendnél, h vasárnap amit vettem nála az a lakk olyan híg és nem szeretem, erre kinyitott egyet és mondta, h szerinte nem is. Persze, lehet, h nem húztam le eléggé meg hasonlók, ez is olyan szubjektív...

      Ha valahol szembe jön Veled egy Orly és tetszik a szín/árnyalat, csapj le rá Vikkincs, nem fogod megbánni! ;)

      Delete
  3. egyébként nagyon jó ez a szín, nagyon tetszik. :) és nekem is egész tartós, második napja van fent, más már ilyenkor le szokott 1-2 helyen pattogni, pedig ugyanannyit mosogattam. szóval tartós is... :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép :) kíváncsi vagyok, hogy hogy teljesít a többi :) lesz róluk is teszt?

    Orsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, megmutatom majd azokat is! :) Most épp a másik piros van rajtam, ebből a szettből, az is szuper! :)

      Delete
  5. Nagyon szép. :) Kíváncsi vagyok a többire is ;)

    ReplyDelete
  6. Wow, what a great blog! Beautiful pics! And this red OPI is wonderful, I'm in love!

    I am running an international GIVEAWAY on my blog, you can win Clarins, Cliniwue, No7 and more. It's easy to enter, click here to find out more:

    http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    xoxo,
    Olivia

    ReplyDelete