OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 13, 2014

Minta Mánia | SkinFood Agave Cactus Sun BB Cream

A Skin Food Agave Cactus Sun BB krémet teszteltem a Minta Mánia keretein belül :)

Skin Food Agave Cactus Sun BB cream: review, swatches and my opinion. 


A Minta Mánia a különböző mintákkal foglalkozó sorozatom a blogon, tehát első benyomásról szól leginkább. Külön jelzem az ilyesmit a címben, mert nem mindenkit érdekelnek tesztek, ha nem teljes méretű termékről szól.

A Skin Food Agave Cactus Sun BB krém SPF36 PA+++ van most soron, amiből mintákat vettem, ma használtam el az utolsót, szóval teszt következik :) Agávé kivonatot tartalmaz, ami a leírás szerint hidratálja a bőrt egész nap, illetve SPF36 véd a nap káros sugarai ellen. Két színben kapható, ez az #1-es, elég világos, sárgás szín, nekem egy picit sötétebb, mint a téli színem.
Ez az egyik legsűrűbb bb krém, amit eddig próbáltam (BRTC Blemish Recover-re emlékeztet az állaga). Eldolgozni nem a legegyszerűbb, időt kell rá szánni, de cserébe nagyon tartós. Szerintem nem hidratál annyira, mint elvárná az ember a leírás alapján, majdnem matt egyébként a bőrön, de eléggé ragacsos, szóval azért tettem rá egy kevés mattító púdert, egész nap nem zsírosodott a bőröm, még a T-vonalam sem, wow! A fedése erős közepes, az illata engem rettentően zavart, mert még este 8-kor is éreztem magamon, nem tetszett egyáltalán, de lehet, hogy másnak pedig pont ez jön be.
Kinek ajánlanám?
Normál-kombinált típusú, világos bőrűeknek (de nem nagyon világos!), akik min. közepes fedést szeretnének, nem probléma a sűrűbb krém, elég az SPF 36, illetve nem probléma, ha a bb krémnek elég jellegzetes illata van.

5 db minta $3.50-ért sing-sing-girl-nél
Teljes méretű termék, 40 ml, #1 szín, megbízható eladótól itt.




The Skin Food Agave Cactus Sun BB Cream SPF36 PA+++ contains extracts of the Agave that supposed to replenish the skin with moisture according to the description. The bb cream is available in 2 shades, I ordered some samples of shade #1, which is yellow toned and pretty light, but still not light enough for my very fair skin.
The cream is very thick (it reminds me of the BRTC Blemish Recover bb cream), so it is not that easy to work it into the skin evenly. I don't think that this bb cream is moisturizing enough, actually it is almost matte, but the stickiness is a bit bothering so I used mattifying powder on top of it. The coverage is very-very good (medium), the product is long lasting but the scent is way too strong, I could smell it at 8pm too, I personally don't like it. 
I think this bb cream could be great for people with light, yellow toned, normal to combination skin. And it's also great if you want good coverage and the strong scent and the thickness of the cream doesn't bother you.









12 comments:

  1. Szeretem ezeket a mini teszteket :)
    Én majd nyárra keresek valami BB-t, a lényeg : nem hullafehérszín és a magas(abb) spf(30,40) és persze a matt hatás,mattítás, valami ami kibír pár órát rajtam,esetleg van ötleted Viki? :)
    Köszi előre is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, van pár, amit próbáltam és szerintem beleillik a leírásodba. Az legelső a Skin79 narancssárgája, amit magamnak néztem ki nyárra, SPF is van benne bőven! :) Írtam már róla itt: http://www.ohmybrush.com/2013/12/minta-mania-skin79-hot-orange-bb-krem.html

      Ha nem tudod kimásolni, akkor csak írd be a blog keresőjébe, jobb felső sarok :)

      A Holika Holika Clearing-et is ajánlanám: http://www.ohmybrush.com/2013/09/teszt-holika-holika-bb-krem-clearing.html

      Esetleg még a Lioele Beyond The Solution-t, de abban szerintem kevesebb van, mint SPF30, azért nincs jelezve a csomagoláson.

      Delete
    2. A Skin79 narancssárgából volt mintám és nagyon fehér volt, pont nyáron próbáltam ki az spf 50 miatt (most van a rózsaszínből)
      A Holika Holika meg megvan,és örömmel látom, hogy mdinekinek bejön csak nekem nem :( valamiért nagyon szárítja az amúgy kombinált bőröm+kb. fél óra alatt zsírossá tesz :( + nekem nyárra az is elég világos.
      Nahde akkor megnézem a Lioele-t Köszi :)

      Delete
    3. Ó, nem tudtam, hogy milyen a bőrszíned, de akkor gondolkozom majd picit sötétebb árnyalatokon is, majd még írok egy kommentet estefelé a listával! :)

      Delete
    4. Köszönöm szépen :) :$ A mostani bőrszínem olyan kb. mint a tiéd,de nyáron akár 3 árnyalatot is barnul...a testem!(az arcom nem) ezért kell, hogy valami ellensúlyozza az arcszínem
      u.i.: Nagyon drága vagy, hogy listát írsz nekem *-*

      Delete
    5. Kicsit megkésve, de itt van pár bb krém a sötétek közül:
      A BRTC Gold Caviar volt a legsötétebb, amihez eddig szerencsém volt, ez nagyon jó kis bb krém, a BRTC-től mást nem is vár az ember :) Mintát lehet kapni szerencsére, nem kell megvenni a teljes méretűt, csak hogy kipróbálja az ember :)
      A Lioele Beyond the Solution és a Triple Solution sem épp a nagyon fehér bőrűeknek van, a Beyond the solution nekem is megvan, nyárra használtam eddig, mert nekem ilyenkor sötét nagyon.
      Az Innisfree Eco Natural Green Tea-t is próbáltam már, nagyon szerettem, a #2 színt ajánlanám, nekem a #1 is elég sötét volt már...
      A Skinfood Mushroom-nak is van sötétebb verziója (#2), illetve a Missha Perfect Cover-nek is, de a többi bb krémből nem igazán nagy a választék szín szerint sajnos :(
      Ha nem száraz a bőröd, akkor nyárra esetleg egy ásványi púdert is használhatsz, mert könnyű a bőrön, jobban bírja a meleget, főleg a zsírosabb bőrön, illetve rengeteg színben kaphatóak :)

      Itt van egy kép egyébként 19 (!) bb krémről, itt láthatod, hogy melyiknek milyen a színe 15 perc elteltével:
      http://goo.gl/OGHspC

      Delete
    6. Köszönöm szépen :)
      A BRTC gold idősödő,száraz bőrre van, úgyhogy azzal inkább nem próbálkozom, mert az enyém nyáron a kombináltról-zsírosra vált.
      A Lioele-ből lehet hogy rendelek mintát.
      Az Innisfree swatchokat látva a finishe inkább temrészetes és nem mattít :( (lehet tavaszra,vagy télre jó lenne)
      A Skinfood Mushroomnak szintén nincs mattító hatása :(
      Az ásványi púderekből melyiket ajánlod?
      Köszönöm szépen a hasznos választ :)

      Delete
    7. Mivel a Lumiere megszűnt, ezért az Everyday Minerals alapozókat ajánlanám. Az iherb-ről szoktam rendelni ezeket, jelenleg nem sok van nekik készleten, talán a Golden Medium lenne jó színben neked, de írd be a keresőjükbe, hogy Everyday Minerals base és akkor megtalálod az alapozókat. Itt van egy kép mintákkal: http://goo.gl/s5k4dt Én az Ivory-t használom egyébként most.
      Ha élőben szeretnél ásványi alapozót kipróbálni és pesti vagy, akkor a Mineral Beauty-nál biztosan segítenek a lányok olyat találni, ami színben pont jó pl. a Mineralissimától. (ha nem akkor lehet rendelni mintát a hivatalos oldalról)
      Sok más márkát is próbáltam, de nekem ezek jöttek be. Csak száraz, hámló bőrre nem ajánlanék por állagú alapozót, de másoknak igen.

      Delete
    8. Köszönöm Viki, mindenképp vetek rájuk egy pillantást :)

      Delete
  2. Jól hangzik és a 36-os fényvédő is tetszik, de ez a cipőpaszta kiszerelés abszolút nem jön be :O :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó igen, az eredeti posztban benne volt az is, hogy a csomagolás nem túl előnyös, de le lehet róla venni a szivacsot szerencsére.

      Delete