OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, January 9, 2014

Kívánságlista | Ebay Wish List | January 2014

Íme a legújabb ebay-s kívánságlistám! :) Mindig találok valamit, ami érdekel, de legtöbbször céltudatosan keresem, hogy melyik termék lenne a legjobb nekem (főleg krémekre értem ezt és sminktermékekre).

This is my newest Ebay wish list! :)



Ezek közül szeretnék majd válogatni, ugyanis még nem döntöttem el, hogy pl. BRTC vagy Innisfree lesz a befutó a krémek terén, ezért mindent belinkeltem, ami érdekelne, aztán tudok miből választani :)


Ebay Kívánságlista | Ebay Wish List


1. Earrings
Mert fülbevalóból sosem elég. Két párra van mindig szükségem, főleg azért :)
2. Bracelet Owl
Ezen behalok, olyan cuki! :D
3. Bracelet
Ez a karkötő pedig nagyon szép szerintem.




1. Rose
Mind a három jegyzetfüzet külseje bőr, ez a rózsaszínes.
2. Leather Red Notebook
Ez a piroshoz a link.
3. Green
Ez pedig a zöld színűhöz.


1. Display
Ezt gondolom nem kell megmagyaráznom, hasznos dolog, bloggereknek is :)
2. 20 set nail art
20 db-os körömdíszítő csomag. ♥
3. Nail polish
Körömlakkok, vékony ecsettel, ilyet is ezer éve szeretnék.



Színes póthaj, vagyis egy csík. Egyszer úgyis veszek valami ilyesmit :D
2. Hajkréta 
Vagy hajkrétát... :D
3. Hat
Tegnap is minden bajom volt, mert nincs sapkám, fájt a fülem. Kell egy sapka és kész. Az ilyen lazább darabok tetszenek.




1. Hair Set
Fésűkészlet. Néha megkönnyítené az életemet egy-két extra fésű...
2. Display 10
Fehérben is találtam, nem tudom még, hogy melyiket választom.
3. Organizer Set
3 db rendszerezőt kapunk, zárható a teteje mindegyiknek, nagyon hasznos!





Ezzel az üres palettával céljaim lennének... :)
Ezt a 6 színű púderpalettát mindig is ki akartam próbálni, főleg a két világos és a két sötét miatt, kontúrozásra fel! :)
Mennyivel egyszerűbb lenne eltávolítani a glitteres lakkokat ezzel :D Nagyon viccesen néz ki, de szerintem működne.




1. Notebook
Találtam még jegyzetfüzetet, ez szerintem nagyon széééép, a lapok is!
2. Storage
Kis műanyag doboz, benne műanyag tégelyek, nekem kell!
3. French Manicure
Fogalmam sincs, hogy mikor használtam utoljára ilyesmit, most kedvet kaptam hozzá!



1. Orange wood stick
100 db. Nem aprózzák el... :D
2. Ring
Igen, néha az ennyire "OMG" gyűrűk is tetszenek, nemcsak az egyszerűbb darabok :D
3. Innisfree No Sebum Powder
Olajos bőrre egy ilyen púder megváltás, most ezt akarom kipróbálni, mert szeretem a márkát.



Az Innisfree The Minimum termékcsaládja érzékeny bőrre készült, nincs bennünk "felesleges" adalék. Ez az essence változat.
Ez pedig a krém.
Ezt mindig viszik, mint a cukrot, most már én is kíváncsi lennék rá... Hámlasztó mindig jól jön!



1. BRTC BB cream
Imádtam ezt a bb krémet, nagyban is meg kellene venni.
2. BRTC Blemish Restore
Ha pedig BRTC, akkor egy kis pattanás elleni szérum.
3. A szett szuper lett volna, de az eladót "elnéztem", inkább nem linkelem, mert csak olyat linkelek, akiben megbíznék.




1. BRTC Vitalizer Serum
Krémmániás Apolkánál láttam ezt a BRTC krémet, nekem is kell, ez most már tény! :)
A Moistfull krémet naaaagyon szerettem, volt pár mintám, itt essence is jár hozzá. Kell egy jó hidratálókrém, nincs mese.
Ez a BRTC szett is nagyon tetszik.




A pattanások utáni hegeket gyógyítaná ez a Mizon krém. Nem drága, egy próbát megér.
Igen, megint Innisfree, most egy lotion :) C vitaminos, dupla fehérítő hatással.
Ez a szett érdekes és szuper áron van. A színe miatt azt hittem, hogy férfiaknak való, de nem. Imádom a mintákat és a márkát is nagyon jónak találom, ennyit simán megér :)



Rajzolni a körömre!
Nagyon szép ez a nyaklánc!
A Benton Aloe BHA tonikot már megvettem, nagyon jó, szóval további Benton termékeket is kinéztem már :D



Plusz:
Mizon AHA Peeling
OST Vitamin C20


Ha esetleg segítségre lenne szükséged a vásárláshoz: Paypal Regisztráció | Rendelés Ebay-ről


21 comments:

  1. szerintem az ilyen bejegyzéseidet! :D
    lehetne többször is ám ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Á, egy hónapban egyszer pont elég, hidd el, sok időm rámegy, tegnap már a csuklómat sem tudtam mozdítani, mire összejött ennyi termék, nem tudom mit csináltam magammal... :D

      Delete
  2. A sapkák *.*
    Ez a rózsaszín nail polish remover nekem nem vált be, sokkal egyszerűbb módszerem van a csillámos lakkok eltávolítására: körömlaklemosós vattapamacsot ráteszem a körmömre és alufóliadarabkával körbetekerem. Kb 5 perc és lejött minden, még egyszer át lehet törölgetni - de akkor már nincsenek glitterek. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én azon gondolkodtam, hogy vattát lehet-e ebbe tenni és úgy beleönteni a lemosót, szerintem úgy hatásosabb lenne.

      Delete
  3. Szia!

    Ezekből megvan nekem a kis műanyag dobozos szett, nem volt drága, de több, mint 20 nap volt mire ideért. Nem mindegyik záródik jól (csavaros), nagyon folyékony dolgot nem rakok bele, max. mintákat nyomok bele. De vettem egy kicsit nagyobbat, az jobban zár, azoknak színes a teteje. Szerintem a pigmenteket rakják ilyenbe.
    Innisfree dolgokat én is akarok még venni idén, a lemosó nagyon bejött amit nyáron vettem, de csak travel kiszerelés volt, már kevés van benne. Fogok venni még belőle.

    Üdv.:

    Viki

    ReplyDelete
    Replies
    1. A free shipping már csak ilyen, főleg ha Kínából jön a cucc, azokra én is kb. 20 napot szoktam várni, bezzeg Koreából sokkal hamarab ideér minden! :)
      Én a pigmenteket akarom rendszerezni, mert UTÁLOM azt, ahogy most tárolom őket, ilyen kis dobozokba akarom beletenni. Remélem nekem majd záródnak rendesen, lehet panaszkodnod kellett volna az eladónál, mert mindig segítőkészek! :) Amúgy "nail art" cuccokat lehet beletenni az eladók szerint, de az nincs nekem, pigmentek hátha jó lesz! :)
      Az Innisfree nagyon jó kis márka, odafigyelnek az összetevőkre is, ez is szimpi, az én szívem is jobban húz most hozzájuk :)

      Delete
  4. Én is mindig ezt csinálom, egyszer elveszek az ebay világában és az égvilágon mindent a wishlistemre rakok :D Nem rég rendeltem meg az Etude szemhéjalapozót, nekem is nagyon bevált illetve egy Missha szérumot szerintem tetszene be is linkelem. plusz egy dolog mit számít :D A BRTC C-vitaminos ampullája meg a hét elején érkezett meg (1 hét alatt ideért, el se hittem), de még nem tudtam kipróbálni mert én most Pesten vizsgázok, de nagyon sok jó véleményt olvastam róla :)
    Azok a jegyzetfüzetek nagyon szépek! Nekem is van egy-kettő a kívánságlistámon, olyan szépekre lehet bukkanni :)
    http://kremmania.hu/kremek/missha-time-revolution-the-first-treatment-essence

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy bevált a primer, remélem a BRTC szérum is jó lesz, a vizsgákhoz sok sikert kívánok! :)
      Ehhez a Missha szérumhoz volt már szerencsém, pár mintát kaptam több eladótól is, nem igazán szerette a bőröm, vagyis nem volt nálam meg a "WOW" hatás, így jobb a megfogalmazás, de azért köszi szépen a tippet, örülök, hogy ilyen sok embernek bevált ez a termék, valamit biztos tud!! :)

      Delete
  5. Szerintem mindig túl jó cuccokat mutogatsz :D Szegény pénztárcám meg csak sír és sír :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsánat :( :D Örülök, hogy tetszenek! :)

      Delete
  6. Margarétából fehéret, vagy natúrt vegyél, élethűbbek rajta a színek, mint az átlátszón.
    Áztató gyűszűt pedig ne vegyél, nem jók, folyik belőle a lemosó, az ujjat meg elszorítja, vagy lötyög rajta. Inkább próbáld ki, h lemosós vattát teszel a körmödre, alufóliába csomagolod, majd 5 perc múlva leszeded. Szalonban is ezzel a módszerrel áztatunk, bár a vatta eleve rögzítve van a fóliához, meg persze drágább is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na, most már ezt is tudom, köszi a tippet, akkor fehéret választok, bár az átlátszóhoz húzott a szívem :D Volt már mind a kettő, de nem emlékeztem, hogy melyik élethűbb.
      Igen, tudom, mindenki alufóliával tekeri körbe, de én soha nem veszek alufóliát, gondoltam ez a műanyag jobb megoldás lenne, főleg ha vattával bélelem ki, de akkor lehet maradok a mindenki által preferált módszernél :)

      Delete
  7. Tetszenek az ilyesfajta bejegyzéseid mert egy csomó jó terméket ajánlassz, ezt a kontúrpalettát már én is kinéztem, csak nem tudtam, hogy kinél rendeljem. A mizon hegkezelő és a Innisfree minimum termékcsalád felkelltette az érdeklődésem :?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ennél az eladónál volt a legolcsóbb a paletta, a megbízhatónak tűnő eladók közül :)

      Delete
  8. Nagyon hasznos volt a bejegyzés, rengeteg ötletet és tippet adtál, köszi! :)

    karinkatica.blogspot.hu

    ReplyDelete
  9. Viki, hol van a KM-en a BRTC Vitalizer krémről bejegyzés? Esetleg nem a BRTC C-10 ampoulle-ra gondolsz (tök hasonló a csomagolásuk)? Ez utóbbit én is használom, tényleg tapasztalható folthalványító hatása, de irtó gyorsan fogy. Bár ezt az összes ennyire vízfolyós lötyimre elmondhatom sajnos.
    Pótlásnak ezt rendeltem: http://www.skinandtonics.com/o-s-t-original-pure-vitamin-c20-serum-review/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, lecseréltem a linket a szérumra, a hasonló csomagolás megtévesztett, de végülis ugyanaz a termék, csak ez tonik volt, lehet az még jobb is lenne nekem, a szérumok nálam nagyon lassan szívódnak fel :(
      Amit belinkeltél sem rossz a teszt alapján! :) Erről a márkáról sosem hallottam még.

      Köszi még egyszer, hogy észrevetted a termékcserét! :)

      Delete
  10. (Bocs, Vitalizer Fluid, amit itt belinkeltél, nem krém. De a lényeg, hogy nem az ampoulle)

    ReplyDelete
  11. Épp tegnap vette a Jásza Mari térnél pontosan olyan kis csavaros tégelyeket, mint amilyen a képen van, átlátszó dobozkában meg minden. Össz-vissz 780 forint volt, ami lehet, hogy drágább, mint az interneten, de nem kellett rá semennyit várni :) Nekem szuperül beváltak, pigmenteket tartok bennük

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuper, tudtam én,h ogy jók lesznek pigmentnek is! :) Ó persze, én is megvenném, ha találnék ilyet a boltban, de nincs azokban, ahova szoktam járni, szóval marad az ebay :)

      Delete