OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 20, 2014

H&M | Használtruha-kampány

Mit kezdjünk azokkal a ruhákkal, amiktől meg szeretnénk szabadulni? A H&M segít ebben: márkától függetlenül visszavesznek ruhákat, természetesen Magyarországon is!



Két hete fogtam magam, kiválogattam a ruhákat, majd elkezdtem gondolkozni a jövőjükön. Előző alkalommal egyszerűen adomány lett belőle, most viszont eszembe jutott a H&M akciója. A lényeg: egy személy naponta két táskával állíthat be a boltba, hogy most akkor ezeket leadná, cserébe utalvány jár, a ruha nagy részét, pedig a H&M újra tudja hasznosítani. Csak ruhákat vesznek át, mást nem, erre figyeljünk oda. Magyarországon egy 500 Ft értékű utalványt kapunk minden táska után, amit 2500 Ft feletti vásárlásnál lehet felhasználni, Hollandiában pedig 15%-os kedvezményt kapunk, tehát minden országban máshogy működik ez. A magyar H&M oldalán angolul olvashatjuk, hogy minden magyar üzletben működik a dolog, illetve egyéb részleteket is megtudhatunk.

A ruhák állapotától függően természetesen el is ajándékozhatjuk ezeket, ha van kinek, illetve adomány is lehet belőle, de a H&M akciója sem rossz! 





14 comments:

  1. Jajj de jó! Én abban a hitben voltam, hogy ez időszakos, már össze is gyűlt legalább két szatyor ruha, amikkel igazából semmi probléma, csak már nem hordom. Viszem is be a héten, 1000 köszönet a kiírásért! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem, hogy még érvényes, hiszen kint van a főoldalon is http://www.hm.com/hu

      Delete
    2. Ömm, ez lehet kicsit hülye kérdés, de nálatok mi számít egy szatyor ruhának? :D

      Delete
    3. Ó azzal nem foglalkoztak. Láttam a többit is, amit már átvettek, mindenféle műanyag táska volt ott, én egy nagyobb bevásárlószatyorral mentem, vagyis kettővel, szerintem nem foglalkoznak vele, csak táska legyen :D

      Delete
    4. Elvileg úgy volt, hogy idén január 31-ig tart ez az akció, de pont pár napja kérdeztem meg és azt mondták, hogy egész évben fog tartani, mert megérkeztek az erre évre szóló kuponok. Azt hiszem az osztrákoknál is végösszegi kupont adnak, ha érdekes ez valakinek. Egy blogon olyat olvastam, hogy egy közepes zacskónyi ruhát kell vinni. Szerintem ép ruhát nem feltétlenül éri meg visszavinni, csak ha nem akarunk az eladogatásával bíbelődni.. (Mondjuk legalább vissza tudom vinni azokat a H&Mes atlétákat amik pár hónap alatt lyukasak lettek..)

      Delete
    5. Igen, én is inkább a nagyon elnyúlt, túlhordott, használhatatlan dolgokat adtam le, a jobb daraboknak más sorsa is lehet. A H&M-es atlétákkal a viszonyom furcsa: mindegyik tönkremegy pár mosás után, kivéve az "organic cotton" vagy mi is a nevük, azokat hordom folyton, nem is drágák, nekem bejöttek :)

      Delete
  2. Én tavaly már vittem be pár szatyorral. De nekem azt mondták az üzletben, hogy bármilyen textil lehet, akár függöny is. És el is fogadták. Nálunk bele se néznek, csak azt nézik, hogy tele van-e. Bár lehet, hogy változtattak rajta valamit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, igen, úgy értettem, hogy pl. cipőt ne tegyünk bele :) Minden boltban más egyébként, az enyémre rá sem néztek, csak elvették :D

      Delete
    2. Nekem olyan is volt, hogy el sem vettek, csak mondták, hogy dobjam be a dobozba, és már adták is a kupont. :)

      Delete
  3. Köszi a tippet! Én nem is tudtam erről. Régóta olvaslak a feedlyben... :))
    Vittem ma egy spáros zacsival, és 2 kupont kaptam érte! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó szuper! :) Köszi a kommentet, akkor most már biztosra mondhatjuk, hogy még mindig él az akció! :)

      Delete
    2. Persze! 2014.Június 30-ig érvényes, 2500.- ft feletti vásárlás esetén egy kupon váltható be. Más akciós kedvezménnyel nem vonható össze. :))
      Én is köszi! Olyan jó ezekért a ruhákért valamit kapni, nekem meg nincs időm árulgatni őket.

      Delete
  4. Sziasztok! Nem tudjátok esetleg hogy még most is érvényes-e a kampány?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Brigitta, ha még aktuális, igen, érvényes.

      Delete