OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, January 26, 2014

Gloomy Sunday | Barry M Bright Red

A Barry M Bright Red a Classic Collection része, meglepően jól sikerült lakk, ezért szeretném megmutatni Nektek :) 


Narancssárgába hajló piros a Bright Red, ami a Barry M Classic Collection része, gondolom nem mostani kiadás, mert már nem lehet könnyen megtalálni, az ASOS-on is már csak két szín kapható az egész kiadásból. 
Ma épp egy másik Barry M lakkal szerencsétlenkedtem, aztán felhúztam magam, letöröltem és kipróbáltam ezt. A különbséget nem tudom leírni a két lakk között... Ez ezerszer jobban kenhető, szépen elterül a körmön, tényleg semmi baj nincs vele. EGYETLEN réteg van a körmömön a képeken, mert így is tökéletes a számomra. Most abszolút nem terveztem körmös posztot, mert le kellett vágnom a körmeimet teljesen, így nagyon béna, de megláttam, hogy már fogyóban van ez a termék az ASOS-on, szóval gyorsan megosztom veletek az infót, hátha érdekel valakit :) €4.20 az ára.






14 comments:

  1. Nagyon szép a lakk is, de a képeid. :) Nagyon szépek. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek :)

      Delete
  2. Szépek a fotók! Ez a lakk engem arra a pirosra emlékeztet, amelyik a gombfestékekben van. :) Nem semmi, hogy egy rétegben így fed. *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Én is meglepődtem, hogy ilyen jól fed már egy rétegben is, főleg, hogy előtte egy másik Barry M lakkal kínoztam magam, ami szerintem kuka lesz... :D

      Delete
  3. Szépséges. Én leragadtam a nude színeknél, de ez a lakk nagyon tetszik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyons zeretnék egy nude színű lakkot, ami tényleg jó, de egyszerűen nem találok ilyet :(

      Delete
  4. Replies
    1. Yes, it's very classic and pretty :)

      Delete
  5. Hú, varázslatosan szép!!! :) Még tavaly, több körben bevásároltam az Asos-ról Barry M lakkokat mert sokkal olcsóbbak mint itthon a Naillandnél, volt hogy 2,74 EUR áron jutottam hozzá lakkhoz, óriási kedvezmény!
    Rendelnék még a kifutókból hogy le ne maradjak, de sajnos azt kell mondjam hogy többet nem fogok mert most tűnt el tőlük csomagom úgyhogy most velük is, a postával is csetelek.
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én akárhányszor rendeltem az ASOS-ról a húgaimnak magyar címre, egyszer sem a posta hozta ki a csomagot, hanem egy futárszolgálat. DHL talán? Remélem meglesz a csomag, de úgyis elküldik még egyszer, ha nem :)

      Delete
  6. nekem olyan nagyon tetszenek így a körmeid Viki, nem is tudok kellően lelkendezni! :) szerintem a Te szép hosszú ujjaidhoz és körömágyadhoz ez a legjobb, de persze megértem, h a hosszabbat csíped, ám olykor mutathatnál ilyen "minit" is (mini, nah az enyém valóban az, hónapos küzdelem árán tudnám az enyémet ilyenre megnöveszteni, de összevissza csálézna és törne).
    az első kép olyan klasszik körömlakkreklámos meg hát a szín is mellé, dögös és tökéletes! :) nagyon szép lakk, de mivel nekem a kék hi-gelly kollekciós grape blue nem jött be állagra és ecsetre, egyelőre nem kísérletezek vele. egyébként egy ilyen pirosas lakk minden nőnek KELL, h legyen a tarsolyába (na jó, akik bénán szanaszét kenik a körömágyuk-körmük melletti bőrt is igénytelenül, nah azokra a lányokra ez a megállapítás nem vonatkozik). genyaság, de a minap is szembe jött egy csaj ilyen körmökkel a trolin és inkább ne lett volna rajta semmi szín, annyira gázosan nézett ki. jah és puderpamacsot is olvastam kivételesen pár napja, ott is leltem ilyen "gyöngyszemeket". :/

    végső konklúzió, ez a lakk csodás és a poszt is nagyon tetszett, csak, h pozitívan fejezzem be. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is a rövidebb tetszik, de soha nem vágom le ennyire őket, egy picit hosszabbra hagyom, úgy szoktam meg, de most muszáj volt, mert ha kifestem a körmöm, akkor a maradék rugalmasságát is elveszíti, én meg őrült módjára takarítottam, letörtem az egyiket, aztán a többit is levágtam inkább. Jövő hétre elérem a kívánt hosszt, addig elvagyok ezzel. A nagyon hosszú nekem tényleg nem áll jól, így is hosszú ujjaim vannak. Túl hosszú... :D
      Ó a hi-gelly nude lakk idegileg tönkretett már kétszer... Azt akartam felkenni, de egyszerűen ocsmány: vékony réteget nem lehet felvinni, nem egyenletes, fúj, ki nem állhatom, de remélem megtalálom a módját, hogy használni tudjam, mert amúgy szuper a színe és fényes meg minden :D
      Köszönöm a kedves szavakat egyébként! :)))

      Delete
  7. nekem is nagyon tetszik rajtad ez a körömhossz. szuperjól néz ki így ez a lakk a körmeiden, nagyon jóláll! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, a körmeim elpirulnak a sok kedves kommenttől, köszönöm :) Tényleg szuper ez a lakk és még elég tartós is volt egy rétegben!

      Delete