OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, January 7, 2014

Elfogyott 2013 December | Empties

Decemberben is elfogyott jóóóóó sok termék, ezek kapnak még egy utolsó "lehetőséget" a blogon :)

I can't believe I have used up so many products in December. Wow. English translation below!


Próbáltam azokat elhasználni, amik már régen megvannak, régen bontottam fel őket, esetleg már csak egy kevés van a flakonban. Úgy látom sikeres munkát végeztem... :D Éppen ezért itt elég sok olyan termék lesz, amikről soha nem írtam a blogon, mert a többségük nem vált be, de amiről írtam, ahhoz belinkeltem a tesztet.


Írtam már erről tesztet, nem rossz, de nem is jó, én nem venném újra, hiába olcsó, az én bőrömet szárította nagyon, de legalább jó sok terméket kapunk a pénzünkért és jó a tisztítóereje.
dr. organic Aloe Vera Gel
Ez is rettentő régi, soha nem írtam róla tesztet, mert szerintem nem érdemel meg egy saját posztot. Biztos vagyok benne, hogy ettől sokkal jobb aloe verás készítmények is vannak a piacon, nem is venném újra. Végül szőrtelenítés után használtam a lábaimra, arra nagyon is jó.
Inecto Pure Coconut Conditioner
Hatalmas flakon, olcsó, kicsit kókuszos, teljesen jó balzsam. Semmi extra, nem ragaszkodnék hozzá, de szerintem ez egy jó termék, újra is venném, ha jó áron megtalálom :)
Erről írtam már tesztet, nagyon szeretem a szárazsamponokat, ez is szuper, csak az illatát nem szerettem. Újravenném (más illatban, de nem fogom, mert ismerek olyat, ami kicsit olcsóbb, de ugyanolyan jó.
Hema Body Control Start Scrub
Ez egy holland márka, nem szeretem a termékeiket annyira, de akciós volt, épp kellett bőrradír... Nem szövődött szerelem köztünk, gyenge közepest kap tőlem. Sima fehér, kicsit darabos krém, illata sincs sok, tényleg nem nagy durranás, nem venném újra.
Kruidvat Passion Fruit
Ez a tusfürdő szörnyű, legalábbis én annyira érzem rajta a "mű" illatot, fúúúúj. Többet soha nem venném meg. Ok, kicsit túloztam, de tényleg nagyon mű. Csak ez a jelző jut eszembe, ha rá gondolok.
Olaz Complete Toner
Ez is nagyon régi, lassan fogyott, ha jól emlékszem, az összetétele sem az igazi, s nem is tapasztaltam pozitív hatást ezzel kapcsolatban, szóval nem venném újra, de egyébként egyáltalán nem szárít.
Andrélon Argan Oil
Ezt újra is vettem, mert hajmosás után szeretek valamilyen olajat a hajamra kenni, ez olcsó, könnyen beszerezhető és jó, bár inkább nedves hajra ajánlanám, szárazra nem az igazi, zsíros érzetet hagy maga után.
Yves Rocher Nutrition Repairing Balm
A hajvégekre kell ezt kenni, én gyűlöltem az illatát, annyira hivalkodó, erős, nem kellemes. Rettentő régen vettem, alig akartam elhasználni, nekem sajnos nem tetszik, alig akart felszívódni, az én hajamnak sajnos nem jött be, nem venném újra az biztos.
Az egyik kedvenc parfümöm, nagyon szeretem ezt az illatot, újra fogom még venni, nem ez volt az első üvegem egyébként, de most van elég parfümöm, nem hiányzik még egy :)
Nekem szimpatikus volt ez a gél, könnyen felszívódik és elég jól hidratál, de néha azért többet igényelne a bőröm szóval nyárra javasolnám, viszont nagyon zsíros bőrűeknek tökéletes lehet. Valószínűleg újra is fogom venni, mert szerete a bőröm.
Clearasil Overnight Face Lotion
Szalicilsavas éjszakai krém, ami nem rossz, de szerintem nem venném újra, nem éreztem, hogy utánozhatatlan hatása lenne, amit más krém ne tudna, s igazából találtam helyette jobbat, azt használom éjjel-nappal :)
Dr. R.A. Eckstein, Carotin feuchtigkeitscreme facial cream
Ha van krém, amit gyűlölök, akkor ez az. Nagyon régen kaptam egy Glossy Box-nak hála, azóta is ott állt a fiókban, használhatatlan. Nem érdekel, hogy mi van benne, mennyibe kerül, ha a bőr egyszerűen nem tudja felszívni, annyira zsíros. Ha van olyan olvasóm, akinek iszonyatosan száraz a bőre, akkor ezt érdemes kipróbálni, de másnak nem szívesen ajánlanám. Mivel nem szeretek kidobni semmit, ezért még gyorsan elhasználtam, de nem az arcomra, hanem a lábaimat kentem, mert télen kiszárad ott a bőröm, de mondanom sem kell, hogy itt sem szívódott fel ágyáltalán... Örülök, hogy végre megszabadultam tőle, nem venném újra.
Ezt azóta újra is vettem, nagyon jó termék, zsírosabb bőrre szuper, de a sminket is jól fixálja, komolyan mondom, ennyi pénzért nagyon megéri!
Le Volume de Chanel Mascara
Minta volt, de sokáig tudtam használni, nekem szimpatikus ez a szempillaspirál, nem tapadnak össze a szempillák, igazi fekete a színe, de az ára... :D Ha olcsóbb lenne újravenném, mert ez az egyik legjobb, amivel eddig találkoztam, de csodát persze ettől sem vártam.
Ezeket az ásványi alapozókat, vagyis mintákat kb. két hónapja rendeltem, szeretem a márkát és a termékeiket, ezért el is használtam már párat, ezek láthatóak a képen. Ebből az alapozóból még fogok venni, az biztos, bár a nagyban még van mindig.


Gyanítom, hogy a következő hónapban alig lesz majd valami, amiről írhatok... :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


It is not bad but not great either, at least it made my skin very dry, although it does remove dirt and makeup effectively, I can't deny that.
dr. organic Aloe Vera Gel
I am sure that there are better aloe vera products than this. I wasn't totally satisfied with it, the ingredients could be better and sometimes it made my skin red as hell!
Inecto Pure Coconut Conditioner
It is totally fine, you get a big bottle for your money and it is a good conditioner, smells like coconut of course. Nothing fancy but good enough!
I hate the scent to it but the dry shampoo itself is good, I wouldn't mind repurchasing it, well in a different scent of course.
Hema Body Control Start Scrub
This is a Dutch brand and I wasn't too happy with this body scrub, there are better and cheaper ones, I wouldn't repurchase it.
Kruidvat Passion Fruit
This is awful! The scent is so artificial, I seriously hate this product which is funny because my favourite budget shower gel belongs to this range too :D (Almond)
Olaz Complete Toner
I bought it such a long time ago, finally I used it up. It doesn't make your skin dry, but otherwise this product is nothing special, you can find better ones for sure!
Andrélon Argan Oil
I have already repurchased it because it is inexpensive but works fine. I like to use something oily on my hair after washing it to make my hair softer, less messy :)
Yves Rocher Nutrition Repairing Balm
Oh God, I hated it. The scent is so strong and bad and I don't think this product works well on my hair at all, the dry ends remains dry afterwards so no, i wouldn't repurchase it.
One of my favourite perfumes, I always go back to this scent :)
My skin liked it, I liked the price tag, it is a great product! Not moisturizing enough in the winter but it's great if you have oily skin!
Clearasil Overnight Face Lotion
Well, I wasn't a fan of this facial cream, I wouldn't say it is effective against acne and the ingredients are not perfect either...
Dr. R.A. Eckstein, Carotin feuchtigkeitscreme facial cream
This is the worst facial cream I have ever seen in my entire life! How can something be this OILY? Fat would be jealous... I got it thanks to Glossy box about 2 years ago, my face simply couldn't handle it. Then I used it up but where? On my legs because my skin here is always drier. It is even too much for dry skin, so I am really happy that I don't have to look at this cream anymore, bye-bye. 
It is a must have product if you have oily skin and Essence makes sure that it costs only a few euros :) I have already repurchased it because it keeps my skin matte and fixes the makeup :)
Le Volume de Chanel Mascara
This is one of the best mascaras I have ever tried, I would definitely buy the full size bottle too but the price is... Well, I rather keep on searching for an alternative product... :D
I love mineral makeup and Everyday Minerals is a great brand, I love their foundations too. These were samples, but I also have a full size product in Ivory, I'm really satisfied with it!

And I guess next month I'll have nothing to write about in my upcoming empties post... :D It was just too much but I wanted to use up all the products that I disliked, I wanted to get rid of most of these. As you can see I did a great job... :D








5 comments:

  1. Melyik az a száraz sampon, amelyik ugyanolyan jó, mint a Batiste, de olcsóbb? Én most Dove-ot használok, de szerintem drágább volt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Dove-tól még nem láttam ilyet, de nem is igazán gazdag az itteni drogéria szárazsamponokban....
      :(
      Egyébként egy itteni holland márkától használok szárazsampont: Andrélon, mert jó nagy flakont kapunk a pénzünkért és még jó is a termék. :)

      Delete
  2. Én azokat az arckrémeket, amik nem válnak be (ajándékba kapok néha 1-2 jószándékú, de totális melléfogást), szóval ezeket cipőkrémnek szoktam elhasználni. Olyan illatos cipői nincsenek másnak, mint nekem :D

    A Mizon Snail Recovery Gelt még nem próbáltam (lapul belőle egy minta a szekrényben), de tegnap jött meg a próbacsomag Benton Snail Bee Essence, gondolom hasonló lehet hozzá. Tegnap este szétszadiztam a fejem, még néztem is a tükörbe, hogy ezt meg már megint miért kellett, te hülye..., utána ezzel a Bentonnal kentem be minden mindegy alapon, két óra múlva jártam újra a tükör előtt, és komolyan megdöbbentem, olyan jól rendberakott!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jól hangzik, nekem is nagyon szimpatikus a Benton, a tonikot nagyon szeretem, szóval biztos, hogy ki fogok mást is próbálni tőlük :)

      A krémes megoldás nagyon jó :DDD

      Delete
  3. Én is nemrég használtam el az YR hajvégápoló krémet. Az én hajamnak jó volt, de most inkább a Gliss Kur olaját használom.

    ReplyDelete