OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, January 3, 2014

Decemberi Kedvencek | December Favourites 2013

Ezek voltak a kedvenceim decemberben. Elég sok új termék kapott helyet ebben a posztban, de a régi kedvencek is feltűnnek :)

There products were my favourites in December.



A legtöbbször és a legszívesebben használt termékek, legalábbis decemberben. Ha már volt teszt, azt linkeltem, illetve azt is, hogy hol vettem/hol kapható jelenleg.


A Benton Aloe BHA Skin Toner eddig nagyon tetszik. Igyekszem minden nap használni, akár többször is, mert nagyon gyengéd a bőrhöz, de javít az állapotán hosszú távon. Itt most akciós.
Az Urban Decay Naked 2 paletta az, amit a legtöbbször használok, ok a Naked Basics mellett. A lenti képen látszik is, hogy mik a kedvenc szemhéjpúdereim :) Itt vettem, de most nincs készleten.
A MAC Mineralize Dainty pirosító jó régi, de biztos vagyok benne, hogy ezt használom a legtöbbször, mindig visszatérek hozzá, tökéletesnek tartom, s még mindig nem látom az alját, hihetetlen!
A Tosowoong 3D Brush az egyik legjobb dolog, amit valaha vettem. Sejtettem, hogy a bőröm szeretni fogja, teszt majd jön hamarosan! :)
A Rituals Tai Chi termékeket ajándékba kaptam, ez a tusfürdő annyira jó! Gél állagú, majd habbá válik, az illata is szuper. Ez mini méret egyébként.
A Shakira Wild Elixir parfümöt ajándékba kaptam, mert nálunk egyébként nem kapható egy Shakira parfüm sem... Fűszeresebb illat, nekem nagyon tetszik, az üvege is csodaszép! :)
Ez az Etude House liquid sand körömlakk a mostani kedvencem, karácsony, szilveszter nem telhet el egy kis csillogás nélkül. Gyönyörű szép, mindenki oda van érte előben is! :) Ahol vettem már nincs, de itt még van 3 db.
A Missha Perfect Cover bb krém volt a kedvencem a hónap első felében, mert az olajosságától eltekintve ez egy szuper bb krém, nagyon természetes a bőrön. Itt a legolcsóbb most.
A hónap második felében pedig az Everyday Minerals alapozót használtam, egyszerűen imádom, mert pillanatok alatt fel lehet vinni, egész nap a helyén marad, a bőr zsírosodását visszafogja, jól fed, természetes stb. Most teljesen rá vagyok kattanva az ásványi alapozókra. Itt vettem.
Az Etude House Primer-t használtam a legtöbbször, hihetetlen, hogy ilyen jó, főleg ennyi pénzért, fantasztikus termék! Itt vettem.
Végül pedig a Catrice Highlighter Pen van még itt, amit szintén sokszor használtam, nagyon jó termék, a mindennapokra is tökéletes.


So far I love the Benton Aloe BHA Skin Toner because it makes the condition of the skin better and better every day. BHA is awesome for troubled skin. Buy it here.
The Urban Decay Naked 2 palette is definitely one of my favourites. I always thought that I preferred the original Naked but now it's obvious that I was wrong... :) HERE
The MAC Mineralize Dainty blush is fantastic for fair skin, it's my favourite blush. I have been using it for years but I haven't hit the pan. Says enough :)
My best friend right now is the Tosowoong 3D Brush because my skin loves it! I should have bought something like this years ago... Anyway, now I have it and use it every day :)
I got a lovely Rituals Tai Chi gift set, this is the shower gel. Unfortunately I have just used it up, I might buy the full size bottle, it smells so good! :)
I also received the Shakira Wild Elixir perfume, which is an oriental scent, the bottle looks amazing as well.
I adore this Etude House liquid sand nail polish, the cutest thing ever! Well, not so cute when I have to remove it... :D Click on the link to see my review with photos. :) I bought it here but now it is sold out, although you can find it here as well.
The Missha Perfect Cover bb cream has turned into one of my favourite bb creams, which is strange because it is rather oily... But thanks to the mattifying powders I can keep the oiliness away and keep on using this great bb cream. Here is the cheapest now.
I also loved my Everyday Minerals foundation because it is sooo easy to use, perfect for combination/oily skin and the coverage is great as well.
This Etude House Primer totally surprised me, it is so inexpensive yet amazingly great, it is seriously a must have product! Buy it here.
And finally the Catrice Highlighter Pen that makes your eyes appear bigger without being too harsh.








10 comments:

  1. annyira szeretem ezeket a "mi vált be legjobban" posztokat, és a fotóid minősége is fantasztikus, úgyhogy köszi,hogy írtál ezekről!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, drága vagy, köszönöm szépen a kedves szavakat! :) Nagyon örülök, hogy tetszenek a képeim :)

      Delete
  2. Kíváncsian várom a kis géppel a tesztet hogy Neked hogy vált be ez az eszköz! Még tavaly rendeltem egy mikrodermabráziós készüléket, mert rengeteg Youtube-gurunál láttam ilyen eszközt - no persze a méregdrága kiadást :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez egy kis egyszerű, nem is olyan drága, mindennapi arctisztításra tökéletes, legalábbis szerintem :)

      Delete
  3. Nagyon szép a MAC pirosító, olyan "vidám", üdítő színe van! Én is megrendeltem végre az Etude House primert, alig várom, hogy ideérjen:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, tényleg szépséges ez a pirosító! :) Néha el szoktam dugni magamtól, különben csak ezt használnám, de a csomagolása is praktikus, szóval mindig ehhez nyúlnék.
      A primer nekem rettentően bevált, csak ajánlani tudom! :) Remélem megkapod hamar, ha attól rendeltél, akit linkeltem, akkor biztos nem fog késlekedni :)

      Delete
  4. Nekem is az volt az első gondolatom, hogy imádom a képeidet és azok minöségét. :-)
    A pirosítód is nagyon tetszik, sajna az én bőrömön nem mutatós a világos pirosító.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szépen köszönöm, jó ezt hallani! :)
      Ez a pirosító szerintem csak világos bőrön mutat, de vannak sötétebb testvérei is :)

      Delete
  5. Az UD paletta pedig listás nálam, eddig csak csorgattam a nyálam, de idén beruházok egy igazán jó minőségű darabra. Talán a Naked3-ra... Neked hogy tetszik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Naked 3 szerintem nagyon jó választás, ha egy UD palettám sem lenne szerintem azt választanám, de nézelődj a neten, van sok-sok teszt ezekről úgy el tudod dönteni, hogy melyiket tudnád kihasználni a legjobban! :)

      Delete