OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, January 28, 2014

Dear Diary | January II.

A Dear Diary sorozat folytatódik: januári második rész: egy kis "lelkizés", körömlakkok, könyv, szérum, IKEA, alapozó, új videó, ecsetek stb. :) 





Megérkezett néhány rendelésem az ebay-ről, jelenleg ez a szérum a kedvencem, amit egyébként egy kedves olvasóm ajánlott (gale) :) C vitaminos szérum, amiben nagyon bízom, remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket, eddig nagyon jó barátok vagyunk! :D Itt vettem.



Elkezdtem olvasni a The Hunger Games Catching Fire-t hollandul, mert a filmek nagyon tetszenek :) Mellette ott pihen a blogos füzetem, ami eléggé hozzámnőtt a hónapok folyamán, minden ötletem ott kap helyet. Régimódi vagyok, a papír-toll páros nálam örök darab.
Ezen az estén születettek meg egyébként a jövőre vonatkozó terveim, ebbe a blogot is beleértem persze. Az az igazság, hogy fel kellett ismernem, hogy én egy olyan ember vagyok, akinek szüksége van a változásra néha, hiába is szeretem a stabilitást. Eddig utáltam ezt a tulajdonságomat, mert úgy tűnik, mintha elégedetlen lennék, de az egyik kedvenc youtube gurum (aki egy fekete pasas egyébként :) ) az utolsó videójában pont hasonló dologról beszélt, akkor esett le, hogy mások is vannak így ezzel, nem kell kétségbe esni, ha kopogtat az ajtón a változás, akkor engedjem be. 



Az IKEA egy csodás hely, ritkán járunk oda, mert rettentő a tömeg, pl. a parkolóból majdnem 1 órán keresztül próbáltunk kijönni, őrület... Napokig takarítottam, rendszereztem, kidobtam ezt-azt, átalakítottam a házat egy kicsit, rámtört a tavaszi nagytakarítás január közepén... :D Aztán kinéztem pár dolgot az IKEA-ból, itt a képen épp ezeket keresem :)



Az Urban Decay új palettával jön ki a pletyka szerint, az első képeket már meg is kaptuk. A csomagolás nagyon tetszik, de a színek így annyira nem tűnnek különlegesnek, majd meglátjuk, hogy mi is lesz belőle :) Ami jobban érdekel az a Naked Flushes új színei. Tökéletes lenne egy ilyesmi trio, de ami most kapható, abban a bronzosító narancssárga, amit inkább kihagynék, szóval remélem, hogy az új színek között lesz normális bronzosító is :p



Végre sikerült egy videót összehozni, már régen vissza szerettem volna térni a hosszú szünet után, több videót is készítettem, de nem voltam megelégedve velük, szóval sosem láttak napvilágot. A jövőben viszont határozottan több videót szeretnék készíteni :) Kicsit visszatérek a gyökereimhez, tehát újra életre keltem a youtube csatornámat, már nagyon hiányzott! Itt épp hajnal 2 van és szerkesztek...



Mostanában a pirosat preferálom, ha lakkról van szó, ahhoz képest, hogy pl. pár évvel ezelőtt minden volt a kedvencem, csak a vörös nem... :D Ez egy Barry M lakk, ami meglepően csodás már egy rétegben is, bárcsak kapható lenne még a Classic Collection többi darabja is...



"Elhasználom a bb krémeket" projektet kezdtem kb. egy hónapja, mert nagyon sok olyan van a fiókomban, aminek már csak az aljában található egy kicsi, régen vettem, szóval el kell használni őket. Kettőt már kivégeztem, most a Lioele Beyond the Solution következik. Nagyon megéri az árát, itt megvásárolható.



Néhány lakk az asztalomon az újabbak közül. Harmadik éve élek itt, de még csak most vettem Gosh lakkot először, hihetetlen. Egy másik városban pedig az Essence pult dupla volt, a körömápolással kapcsolatos termékek közül vettem kettőt, ez a körömágyra való egyébként, véleményem még nincs róla, csak egyszer használtam :)



Az összes ecsetemet kimostam múlt vasárnap, még azokat is, amik tiszták voltak, de néha nem árt átmosni ezeket is. Nagy munka volt, de legalább most megszámoltam, hogy hány ecsetem is van összesen, 72! Kb. ennyire is számítottam, de ecsetből sosem elég, nemde? :p




Születésnapom is volt, mindenkitől szuper dolgokat kaptam, személyre szabottat, nekem az ilyen sokat jelent :) (úgy értem, hogy látszik, hogy tényleg tudják/utánaérdeklődtek, hogy mit is szeretek). Az Armani Code is egy ilyen dolog, nagyon-nagyon szeretem ezt az illatot már évek óta :)



Végül egy  random kép a fiókomból. Vajon mi a kedvenc márkám, ha palettáról van szó? ..... :D Többnek is az aljára értem már, hiszen minden nap sminkelek, egyedül a Smoked az, amihez ritkán nyúlok, érik egy blogsale szerintem... :)



További kellemes hetet kívánok minden kedves olvasómnak! :)

20 comments:

  1. Óhhh az ecsetek... ♥ Én is imádom őket, remélem egyszer én is ilyen szép gyűjteménnyel büszkélkedhetek. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szépen lassan össze fog jönni a kívánt gyűjtemény! :)

      Delete
  2. a naked flush ugyanazért nem érdekelt, amiért téged. örülnék én is, ha jók lennének az árnyalatok, főleg ha lenne olyan bronzosító, ami azon kívül, hogy nem narancsos még hideg árnyalatú is :)
    én már meg se merem számolni az ecseteimet, de azt hiszem valami hasonló számot kapnék én is, pedig már van, amit el is ajándékoztam :D
    nagyon jó kis bejegyzés lett ez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! :)
      Én is ajándékoztam már el párat, a húgaim mindig örülnek ilyesminek :)
      Nem is értem, hogy miért nem készült el több szín is ezekből a Flushed palettákból, nem gondolhatták komolyan, hogy mindenkinek jól állnak ezek a színek. Nekem mindegy egyébként, csak ne narancssárga meg csilivili legyen :D

      Delete
  3. Nemsokára megkapom ajándékba az Éhezők Viadala könyvet - mondanom sem kell hogy a vizsgaidőszak után mit fogok olvasni... :D

    Tetszett az összefoglalód! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :)
      Júj, szuper, akkor drukkolok a vizsgákhoz és jó olvasást! :)

      Delete
  4. először is irigylem az ecsetkészletedet és is "gyűjtő" vagyok, de azért még messze a 72-től :D a Naked trióból a stripet nagyon eltudnám viselni:D az ikeába pedig már nagyon érik egy kör:D írhatom a " to do list"-et :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az Ikeában egy hétig tudnék válogatni, hogy mi is kell nekem, s még éhen sem halnék :D Bár soha nem ettem még ott, de egyszer azt is ki kellene próbálni! :D

      Delete
  5. Klassz bejegyzés lett! Azok az új UD pirosítók iszonyú jól néznek ki, eddig nem is hallottam róluk, de wow.
    Éhezők trilógia ISTENIII :) nagyon szeretem, bár az utolsó könyv befejeztével 3 napig kóvályogtam, olyan hatással volt rám... Tetszett a videód, épp tegnap néztem meg, rengeteg munkád lehetett a vágással.
    IKEA meg... nem is kommentálom. Még jó, hogy Nekem kiesik az útból, különben legatyásodnék :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, imádom a jó befejezéseket, amik napokig a hatásuk alatt tartanak, haladnom kell a könyvvel akkor nagyobb léptekben, most már kíváncsi vagyok :D
      Köszönöm szépen, tényleg sokáig szórakoztam a videóval, a program sem könnyítette meg a dolgomat, ilyen hiba olyan hiba, de nem adtam fel :D
      Az Ikea és a legatyásodás sajnos tényleg összefügg, de nem lehet üres kézzel eljönni onnan :D

      Delete
  6. A google+-on keresztül nem látszanak a bejegyzések. Összehangolod idővel azt az oldalt ezzel? Mert akkor onnan is lehetne kattintani az újabb bejegyzésekre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, hogy szóltál! :) Nem vagyok aktív google+-on, de ezen is szeretnék változtatni, szóval kezdem azzal, hogy megosztom a videókat, posztokat stb. :)

      Delete
  7. Az a fekete pasas a sminkelős? Először eléggé meglepődtem, de furcsa mód jó tippjei vannak:DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó nem, ő inkább "tech-comedy" vonalon mozog, Lamar Wilson a neve :) Fekete sminkelős pasast szerintem nem ismerek. :)

      Delete
  8. Nagyon jo poszt!! A valtozas-stabilitas-elegedettlennek tunesben magamra ismertem. Jo tudni, hogy nem vagyok egyeul! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm és nem, dehogy vagy ezzel egyedül :)

      Delete
  9. Nagyon szeretem olvasgatni a blogod, mert sok mindenben egyezik az ízlésünk és sok olyan dolog van amit már régóta szeretnék és egyszer csak megjelenik itt és még több csodás képet és beszámolót olvashatók róla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, kedves vagy, köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszika blogom és még hasznos is :)

      Delete
  10. uhhhh, mennyi-mennyi ecset, remekül hangzik! :D ^^
    én az éhezők diadalát csak filmen láttam és a második rész után nem lelkesültem fel az olvasásért is, bár ebben biztos szerepet játszik a trónok harca könyvrengeteg is, ami még előttem van (3. kötet 35%-nál járok).

    a piros körmöd változatlanul a kedvencem, annyira tökéletes szín és forma! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ecsetből sosem elég :( :D Teljesen elönt a boldogság, amikor új ecsetek kerülnek a kezembe :( :D
      Ó a trónok harcát imádom, de csak sorozatban, mert tuti, hogy sosem érnék a végére a rengeteg könyvnek. :D
      A körmöm változatlanul örül, hogy ilyen szépeket mondtatok róla, mondjuk már nőtt egy kicsit, így már nekem is "tökéletes" :D

      Delete