OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, January 4, 2014

Dear Diary | January I.

Még mindig nem készítek elég fotót, de azért tudok pár képet Nektek mutatni, illetve az elmúlt hétről mesélni :)

I still think I should take more pictures but I'm working on it... :D Luckily I can still show you some photos and talk about the last 1-1.5 week :)


Találkoztam egy kis cukisággal, a kép azért nem jobb, mert éjszaka volt, de nem akartam vakuzni, nehogy megijedjenek az állatok, de azért látszik, hogy milyen aranyos. :) A büszke anyukával látható a képen :D

Look how cute this baby is! Mama was very proud of her child :) Small animals are always cute! :)




A Bdellium Tools Facebook oldalát nem tudom, hogy ki vezeti, de annyira kedves, értékelik a rajongóikat, mindig meghatódom, hogy lájkolják a képemet, esetleg közzé is teszik az oldalukon, mint itt is :)

I love Bdellium Tools for their brushes but look how nice they are! They shared my photo, I was so happy, but I know that the company appreciates their fans. :)



Beleszerettem ebbe az Etude House lakkba! Mióta levágtam a körmömet szívesebb használom (a képen még hosszú), nagyon tetszik, hogy hamar szárad, de lemosni persze nem túl egyszerű, csillámpóninak érzem olyankor magam... :D

I am obsessed with this nail polish because it is so unique! In two coats it looks perfect, it's inexpensive, this is why I love Etude House :)



Ha már említettem a Bdellium Tools-t, akkor el kell azt is mondanom, hogy kb. két hete csak ezeket az ecseteket használom, végre megjött ugyanis az iHerb rendelésem. Erre a szettre kb. egy éve áhitozom, ideje volt megvenni :)

As I mentioned before I love Bdellium Tools. These are my newest brushes, it is the Bambu Smokey Eye Set and I have been using these brushes for 2 weeks. Nothing else! :)


Névnapomon elmentem a forászhoz, erről már írtam egy "hajas" posztban. A Brain Wash üzletbe mentem, azt hiszem, hogy legközelebb is őket fogom választani, nekem nagyon tetszik a munkájuk.

On my nameday I visited the hairdresser (Brain Wash) and I am very happy with the result. It is nothing special, I just got rid of the dry ends, but I'm really satisfied with their work.


Aztán pizzát kértem névnapomra :D Egyszerűen imádom, ez pedig kifejezetten finom. Egy kicsi, de hangulatos étterembe mentünk, mindig ugyanezt kérjük :)

And this is what I got for my nameday :D I am a pizza-slut, I can eat it anywhere, anytime, so delicious! 


Karácsonykor a barátom és én szerveztünk egy játékot (itt hagyomány, hogy mindig játszani kell). A kérdéssort én állítottam össze, mindig volt négy választási lehetőség, kivéve a tippelős feladatnál. A hátteret pedig természetesen a barátom biztosította, én biztos nem tudnék ilyesmit összehozni (TV-n is ment, de tabletet használtak a csapatok).

My boyfriend and I worked hard on this quiz to entertain his family at Christmas. I was happy with it, but next time I have to write easier questions... :D The system was made by my boyfriend of course, he is definitely talented! :)


Aztán jött a Szilveszter. A tűzijátékot szeretem, de csak messziről, magamtól nem gyújtogatnék ilyesmit, amilyen szerencsés vagyok, tuti történne valami.... :D

New Years Eve. I like watching the fireworks but I would never play with it myself. Way too dangerous and boring to do it... :D






Olyan jó volt átnézni az elmúlt egy év termését. A képek minősége persze sokkal rosszabb volt régen, de azért felhasználtam azokat is a poszthoz.

I collected some of my makeup looks from 2013, it was nice to see them together in one post :)


Az UD Glinda Palette akciós, nagyon is... Az ajándékba kapott termékek ezerszer jobbak, mint pl. a szokásos ecsetek, az ajakceruza és a szemceruza is szuper, egyik sincs meg, a palettát egy évvel ezelőtt nagyon szerettem volna megkaparintani, szóval... Egyelőre nézegetem, de tuti akkor akarom majd megvenni, amikor elfogyott... :D

The Glinda palette is on sale, the extra products are much better than the brushes that we usually get with the palettes, so if you like it, don't hesitate! :) It is one of the best UD deals I have ever seen.



A Hema-ban véletlenül megláttam az akciós telefontokokat, 1 euro volt darabja, annyit megér :) Bár nem az én telefonomhoz való, de a méret ugyanaz. Remélem... Még nem próbáltam ki :D

I have found these cases at the Hema for 1 euro... I hope they'll fit my mobile! :D


Ezt nem is mutattam még. A Cup Cake-es bögrémhez vettem tányérokat is :D Le voltak akciózva, még szép, hogy elhoztam kettőt :) Nagyon cukik :)

Now I also have Cup Cake plates! :D They were on sale (€1), and the cuteness is unbearable :D


Kb. nyár óta nem iszok tejet. Próbáltam a mandulatejet, de annyira erős az íze és olyan édes, hogy egy doboz után áttértem a szójára, amibe szerelmes lettem. Iszonyatosan finom, jobban ízlik, mint a sima tej, de az is igaz, hogy általában csak reggelizőpehelyhez használom, a kettő együtt nagyon jó, az a lényeg! :) A gyomrom nem nagyon szereti a tehéntejet, illetve sokat lehet arról olvasni, hogy aknés bőrűeknek nem épp a legjobb barátja, szóval lemondtam róla, mert úgysem szerettem. :D A szójáról is lehet furcsa dolgokat olvasni, de a mandulás nem kell, maradok ennél.

I don't really drink cow's milk anymore because my stomach doesn't like it and it causes acne, well the hormones in it. I gave soya milk a chance and since then I am obsessed with it, sooo good! :)




Remélem kellemesen telt a karácsonyotok és az új év is jól kezdődött! B.Ú.É.K. utólag is! :)
További kellemes hétvégét kívánok minden kedves olvasómnak! :)



10 comments:

  1. De jó az a tűzijátékos animáció! Az a lakk pedig aww, meseszép *-*

    ReplyDelete
  2. A szója sem jobb mint a tehéntej ahogy én is olvasgatom:P de ajánlom neked a rizstejet, én is ezt iszom és nagyon finom, a sima rizstej majdnem olyan ízű mint a sima tej, de nem olyan zsíros a jellege (amikor iszol belőle érzed, hogy vizesebb) de tényleg finom. Van ízesített is, mogyorós, vaníliás, mandulás (nah igen ez édesebb) és még ezeregyféle, the bridge a márkája egy próbát megér, itt viszonylag drága 700 ft literje. :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet, azt még nem próbáltam, de ha azt mondod, hogy finom, akkor adok neki egy esélyt, igazából nekem mindegy, csak ne legyen jellegzetes íze. Remélem találok majd rizstejet valahol a közelben, most már nagyon kíváncsi vagyok rá, arról tényleg nem olvastam még rosszat egyébként! :D Még... :D

      Delete
    2. Nah igen, soha se lehet tudni miről mit találnak ki. Van még zabtej amit próbáltam de az nagyon érződik, hogy gabona, olyan lisztes íze van. Kókusztej még finom, de az is inkább édes. Én a mandulát szeretem, de leginkább kakaónak, vagy konkrétan magában, mert tényleg nagyon édes. :)

      Delete
    3. Ó kókusztejet még nem próbáltam, csak azt nem tudom, hogy miért... Köszi, hogy eszembe jutattad! :D A mandulatej nekem is simán helyettesíti a kakaót, legalábbis ez az alpro-s olyasmi! :)

      Delete
  3. En oat milk-et vettem par honapja, mikor elhataroztam, hogy leszokok a tejrol :D Azelott kiprobaltam a mandula tejet is, blee :P De ez se jobb, szal sajna visszatertem a simahoz, ejnye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na, azt sem próbáltam még. Mennyi lehetőség, mégsem az igazi egyik sem... :( :D

      Delete
  4. Tetszettek nagyon a képek, BUÉK Neked is! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  5. Hú, a bögre meg a tányér, na olyan nekem is kéne :]
    Az ecsetek meg már innen látszanak, mennyire pihepuhák :]

    ReplyDelete