OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, December 12, 2013

What's On My Face #2

Egy újabb sminkes poszt What's On My Face címmel.  Már minden termék volt többször is a blogon, újat nem mutatok, viszont ez egy gyorsan elkészíthető nappali smink, hátha kedvet kap hozzá valaki :)



Már bánom, hogy a szememet nem fotóztam le külön, mert a képen nem az igazi, de a lényeg, hogy a kedvenceimet használtam a NAKED 2 palettából: Tease (5.) a mélyítővonalban, Busted (11.) a külső V-ben, alsó szempilláknál és Bootycall (3.) a mozgószemhéjon. Valószínűleg Foxy-t (1.) tettem a szemöldököm alá, mert ott a matt highlightereket preferálom. Látszik is a képen, hogy ez a négy a leghasználtabb szín a palettából... :) Azt hittem, hogy ennyi használat után el fog fogyni a Missha Perfect Cover bb krém, de nem adja meg magát könnyen, még mindig sok van benne, pedig 20 ml-es és nem most vettem... A Tony Moly Pot Concealer korrektort használtam szem alá és pattanásokra is, a mattító púder az Essence-től van, ez nálam elmaradhatatlan, a pirosító egy régi Everyday Minerals szín (Snuggle), ásványi termék. A szemöldökömhöz a Skin Food Choco Powder Cake duo-ját használtam, mint mindig, a Max Factor Clump Defy szempillaspirált használom általában, a szájfény pedig a Lumiere Cosmetics-től van, szintén ásványi termék. Az It's Skin Babyface highlightert ki ne hagyjam, még mindig imádom, a Maybelline tustól sem kell nekem jobb, a Too Faced Shadow Insurance régi kedvenc, bombabiztos vele a smink egész napon át, a Benefit Hoola bronzosítóba pedig szintén nem tudok belekötni, régi, de jól bevált termék kontúrozáshoz :)


Ezek a termékek megtaláljátok itt:









6 comments:

  1. Nagyon szép vagy! :) A Nakeden tényleg látszik, hogy kedvenced! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Meglepő, mert mindig azt hittem, hogy az első Naked palettát jobban szeretem, de mindig a Naked 2-höz nyúlok szóval... :D

      Delete
  2. Nagyon szép, tökéletes nappali smink. És megy a pólód színéhez. :)

    ReplyDelete
  3. imádom az ilyet termékegyveleges képeket, olyan egyedi válogatás! :) (persze a smink is szép, de ezt már többször mondtam)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik, én is szeretem a sok terméket tartalmazó képeket :D S köszönöm szépen :)

      Delete