OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, December 28, 2013

The Perfect Blogger | A Tökéletes Blogger

Úgy tűnik, hogy most már biztosan elmondhatom, hogy megtaláltam a számomra tökéletes bloggert.

It seems like I have found the perfect blogger. At least she is perfect according to me! :)




Mióta itt élek követem Mascha-t, mert nemcsak érdekel a téma, de a nyelvet is jobb így gyakorolni, mintha pl. a parlamenti közvetítést nézném... :) Mielőtt rákattintana bárki is a linkre, szeretném elmondani, hogy nem, ez a lány nem rendelkezik tökéletes testi adottságokkal, tökéletes élettel, házzal, családdal stb., "egyszerű halandó", aki a saját útját járja, önmagát adja, nekem pedig pont ezért szimpatikus.
A blog mellett rengeteg videót is készít, a vlogoknak hála még jobban megerősödött bennem az, hogy továbbra is ő marad a kedvenc bloggerem! Tetszik az elhivatottsága, ha posztot kell írni, akkor semmi nem állhat az útjába, a videót akkor is megszerkeszti éjfél után, ha másnap hajnalban kell kelnie, a visszajelzéseket figyeli, a kéréseknek próbál eleget tenni. Soha nem panaszkodik arra, hogy sokat kell dolgoznia, esetleg arra, hogy mások semmibe sem veszik a munkáját, hiszen "csak egy blogger", a támadások sem érdeklik, legalábbis nem mutatja, a blog és a youtube csatornája mindig pozitív hangulatot áraszt. Ez szerintem nagyon fontos, mert pl. én nem azért olvasok blogokat, mert fel akarom magam idegesíteni valamin, hanem szeretnék kikapcsolódni.
Tetszik a természetessége: önmagát adja minden videóban, közvetlen, iszonyatosan egyszerű, nem foglalkozik azzal, hogy a cipő nem megy a nadrághoz, esetleg kövéríti a felső, ő felveszi azt, ami tetszik neki. Mindig egy lépéssel mások előtt jár, tervez, új ötleteket vesz elő, mindig képes megújulni, pedig több év blogolás után ez azért nem könnyű, napi két poszttal főleg. Persze ez a munkája, de tudom, hogy a többi nagyobb blogger csapatot alkalmaz arra, hogy ötleteket szerezzenek nekik a bloggal kapcsolatban, hogy helyette teszteljenek termékeket stb., de Mascha-nál ilyen nincs, mindent maga csinál, csak egy példa: most készül az első könyve, a képekhez magát sminkeli. Nekem az ilyen apróságok számítanak, ettől (is) lesz valaki hiteles, ezért nézek fel az illetőre. 
Blogolás terén tehát Mascha a példaképem, s bár nagyon különbözőek vagyunk, mégis inspirál, hogy jobb legyek majd én is abban, amit csinálok, hogy ne zavarjon az, hogy mások megszólnak pl. a testi adottságaim miatt, vagy mert nem vagyok olyan, amilyennek ők szeretnének engem látni. Nem mellesleg orosz lányról van szó, egy "idegen" országban érte el mindezt, ez is bizonyítja, hogy nincs határ, ha valamit nagyon akarunk, kitartó munkával elérhetjük. 
Természetesen nem lehet összehasonlítani egy magyar bloggert egy angollal, hollanddal, némettel, mert amíg ők pár hónap blogolás után meg tudnak már ebből élni, a magyaroknál ez 99.99%-ban csak hobbi marad, de én örülök, hogy találtam valakit, aki inspirál a hobbimmal kapcsolatban, hiszen olyan sokszor fordul meg az ember fejében, hogy "Minek is csinálom ezt?", olyankor kell gyorsan egy jó példát keresni, olyan embert, aki "erőt ad" a folytatáshoz. 
Nekem egyébként különösen nehéz dolgom van, mert nem tartozom sehova, nem Magyarországon élek, ezért nem tartanak magyar bloggernek, nem kapok információt újdonságokról, nem tudok olyan termékeket venni, amik az otthoni boltokban kaphatóak, nem tudom, mi akciós épp a dm-ben stb.,  így nem lehetek elég hasznos, pedig nekem ez a célom, hogy hasznos legyek az olasóim számára. Ezért örülök annyira, ha pl. posztot kértek tőlem, esetleg kérdeztek valamit, mert akkor tudom, hogy valakinek segítettem egy kicsit. Ha bármikor lenne kérésetek, írjátok meg nyugodtan, ezért is van lehetőség névelenül kommentelni, még regisztrálni sem kell! :) Ok, kicsit elkanyarodtam a témától...
A poszt lényege igazából annyi, hogy elmondjam: jó az, ha van példaképünk, mert az hajt minket előre, hogy jobbak legyünk, legalábbis engem arra ösztönöz Mascha, hogy akkor is üljek le, írjam meg azt a posztot, amikor fáradt vagyok, nincs kedvem hozzá, mert a végén örülni fogok, hogy mégis elkészült az a bejegyzés, amin már egy hónapja agyaltam... Ez a poszt is így születet.... :)

A blog: Beautygloss


. . . . . . . . . . . . . . . . .



I have been following Mascha since I came to Holland. The reason is simple: I'm interested in the topic and it's also a good way to practice a language, in my case it is Dutch. Before you check out her blog, I would like to say that this girl doesn't have the perfect body, perfect life, perfect house etc. She is simply herself, the perfect girl next door :) Lately she has been making more and more vlog videos, and now I can say that I love this girl: her dedication to writing, entertaining is just amazing! Nothing can stand in her way, if she has to finish a post or edit a video, she will stay awake all night just to do it despite the fact that she has to wake up early in the morning. Mascha never complains! Does she have to work a lot? Is she offended by random people for no reason? Are people trying to bring her down just because she was "crazy" enough to start a beauty blog years ago? No, she won't complain, she just keeps on working on her next post because she knows that thousands of people are waiting for her to update the site.
I like the positive atmosphere that embraces her videos and articles, I think it's very important, because, for instance I do not read blogs to read something that drives me mad or makes me feel uncomfortable, I just want to relax and have something nice to read. Mascha's site is a great example how a blog should be: personal, friendly, useful at the same time. 
I like how natural she is: she wears whatever she wants to, she doesn't need to wear tons of makeup to be featured in a video, she wakes up in the morning and says "Goeiemorgen" and you know that your day has just started in a good way, her vlogs never disappoint us. I do believe that she is always one step ahead of everyone, it's easy to see that everything is well planned, she always has new ideas, knows how to reborn as a blogger, although after several years of blogging it is not easy at all, especially if you post two articles per day. She is going to release her very first book and guess who does her makeup for the photos? Herself! I find these details important and I appreciate it that she does everything herself with very little or with no help at all.
That's why Mascha is my role model, she is the perfect blogger in my eyes and she inspires me to be a better blogger. Well, at least to work harder if I want to achieve my dreams. I know that blogging will always be my hobby, there are no full time bloggers in Hungary and I am sure it isn't going to change in the near future but that's not even my point. I live in the Netherlands, I can't write about products that are only available in Hungary, I'm not informed about the sales, news, I can't be as useful as I want to be and that bothers me sometimes and then I doubt myself and I ask myself "Why do I do this?", and then I think of Mascha, and I know that in the same situation she would just sit down and finish that post that was on her mind for months, and then I try to do the same and... That's how this article was born as well... :)
Having a role model is good, not childish at all, we all need someone to hold on to, even if you have never met that person, they can give you strength to go on, be better, be who you want to be.

And here's Mascha's blog :)

10 comments:

  1. Mennyire kis cuki! :))) Bele is néztem most pár videójába, igyekeztem a németemmel minél többet megérteni belőle :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha tudsz németül, akkor a hollandot is megérted szerintem, legalábbis én néha a német blogokat is olvasgatom, pedig nem tudok németül, de mégis értem a lényeget :)

      Delete
  2. Érdekes már régóta követem őt, nem mindig értem amit mond de kikövetkeztettem, a bejegyzéseket nem szoktam elolvasni mert azokat végképp csak lefordítva érteném, így a videókra hagyatkozom, de nagyon kellemes kis jelenség :) Van hogy olyan youtube csatornákat követek, amik lengyelül, hollandul esetleg más olyan nyelven vannak amiket nem értek de mégis szeretem őket :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is van pár olyan kakukktojás, akit egyáltalán nem értek, de nem zavar, a videó jó, megnézem :) Lengyel, svéd, német nem számít :D

      Delete
  3. Szia:) én ismerem őt (mármint a blogot:)), szerintem is nagyon kedves, közvetlen lány. Azt nm is tudtam róla, hogy orosz származású.. Hogy így ajánlottad, most is rámentem a linkre és randomra elolvastam egy diary posztot, a harmadik részt. Van benne egy szösszenet, hogy egyik nap bement a Social1nfluencers nevű ügynökségéhez:) Nm vagyok blogger szóval nekem teljesen új információ volt, hogy léteznek ilyen youtube csatornás agencies. Lassan komoly iparág fejlődik erre:) Csak így tovább a blogoddal! :)) Csilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Ó, itt Hollandiában is elég komoly üzlet a blogolás, amikor megláttam, hogy mennyit kapnak egy-egy szponzorált posztért, a szemem jojózott :D S akkor még az igazán nagyokról, britekről, amcsikről ugye nem is beszéltünk...
      Ez a csaj is tartozik egy-két ügynökséghez, megértem, mert különben nem lenne ideje napi két posztot írni, ha mindennel maga foglalkozna. Webshopot is üzemeltetett, de azt is azért hagyta abba, mert már nem volt rá ideje, mondjuk szerintem csak a nevét adta hozzá, de mindegy :D

      Köszönöm szépen! :)

      Delete
  4. Szia! Szerintem nagyon hasznos amit csinálsz, szeretek ide járni :) És ne foglalkozz az olyanokkal, akik akik mindig belekötnek valamibe :) Az őket minősíti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy szereted a blogomat! :) Sokat jelent! :)

      Delete
  5. Viki,
    én is szeretem a blogod:) Nyugodtan írj holland cuccokról,akkor is, ha nem kapható Mo-on, mert sztem mindenkit érdekel és tök jó új dolgokat látni, megismerni! Ha nagyon akarjuk, mi is be tudjuk vhogyan szerezni,ha nagyon vágyunk rá :) Ne tartson ám ez vissza :)
    Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm Mia, nagyon aranyos vagy :)
      Furcsa egyébként, mert ha olyanról írok, ami otthon nem kapható, az a baj, ha olyanról írok, ami igen és már volt róla szó más blogon, akkor meg az a baj, szóval nem lehet igazságot tenni, ezért egy jóóóó ideje csak arról írok, amiről akarok, vagy amiről úgy gondolom, hogy hasznos lehet másoknak. Máshogy nem lehet ezt csinálni szerintem :)

      Delete