OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, December 2, 2013

TESZT | Missha Perfect Cover bb krém

A Missha M Perfect Cover bb krémet régóta használom, nem is értem, hogy miért nem írtam eddig tesztet róla... :)




A Missha M Perfect Cover bb krém a leírás szerint szebb bőrfelszínt kíván nyújtani, miközben hidratálja is a bőrt, s bármilyen bőrtípusra ajánlja a cég, problémásra is. SPF 42 található meg benne, a ránctalanító, fehérítő hatáson pedig már meg sem lepődünk, szinte minden bb krém leírásában megtalálhatjuk ezeket a kifejezéseket. 5 színben kapható, ami a bb krémek világában igen "nagylelkű" a Missha-tól, ennyit általában nem gyártanak, de az egyik legnépszerűbb termékről beszélünk, szóval érhető a dolog. 
Én is azért vettem meg anno, mert hatalmas Perfect Cover lázban égett a világ, így esett a választásom a 21-es színre. Bár a bőröm nagyon világos, a 21-essel teljesen meg vagyok elégedve, csak annyiból nem tökéletes színben, hogy rajtam egy kicsit szürkének hat, de az árnyalat rendben van. Ezt a bb krémet az emberek vagy imádják vagy utálják, a panasz viszont kb. mindig ugyanaz: OLAJOS! Igen, zsírosabb bőrön eléggé olajos ez a bb krém, de egy kis mattító púderrel orvosolható a probléma, így a Perfect Cover egész nap jól mutat az egyébként kombinált bőrömön, még a zsírosabb terülteken is. Ezt az olajos érzetet a "Mineral Oil" összetevőnek köszönhetjük szerintem, elég magasan áll az összetevők listájában, de ezen kívül más olajat is tartalmaz, a szomjasabb bőrnek biztosan megváltás, az én T-vonalamnak nem annyira :)
A fedése közepes, építhető, de én inkább korrektorral egészítem ki. A tartósságával nincs baj, ha púderrel fixálom, télen szoktam használni ezt a bb krémet, amikor szárazabb a bőröm, nyáron nem az igazi, inkább pihentetem olyankor, de itt egyébként is mindig sokkal párásabb a levegő, mint Magyarországon. 
Értékelés: ♥♥♥♥♡ 

Kinek ajánlom? 
Bárkinek, akinek nem igazán zsíros a bőre és nincs szüksége nagyon nagy fedésre. A mindennapokra szerintem ez egy nagyon jó termék, ha van hozzánk passzoló szín, illetve ha nem zavar az olajos hatás, amit produkál.



A 27-es és 31-es árnyalat elég ritka, ezért nagyon magas az áruk ebay-n, webshopokban talán olcsóbb.






Színmintát mutatok, aztán a második képen az anyajegyen látható a fedése, a harmadik képen pedig megmutatom, hogy rajtam milyen. 



7 comments:

  1. En nagyon szeretem ezt a kremet a szaraz boromre, de a szinet en sem szeretem, szurkes.

    Nem tudom, probaltad-e a Baviphat Indi Girl bb-jét, de szerintem neked tökéletes lenne, teafaolajos, nagyon világos és teljes fedése van kb. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még nem, de köszi a tippet, ki fogom próbálni! :)

      Delete
  2. Tavaly nyáron irtó ramaty állapotban volt a bőröm, és ez a Missha PC a maga jó kis fedésével nekem létfontosságú volt. Ahogy kezdett picit javulni a helyzet, úgy éreztem már soknak. De az biztos, hogy a maga nemében szuper.

    Más: Írtam egy hosszabb kommentet asszem a novemberi elfogyottnál, nem jelent meg, kérdeztem ott, hogy hámlasztókat nem próbáltál még? Én a krémmániás ajánlások alapján szintén tavaly nyárom kezdtem, és tényleg használnak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is hányszor megjártam már a kommentekkel :( Azóta mindig másolom a kommentet és csak utána nyomok a Publish gombra, mert tuti, hogy pont akkor van valami baja a Bloggernek, amikor jó hosszú kommentet küldenék el... :D :(

      Próbáltam pár Paula's Choice terméket, volt BHA és AHA hámlasztó is köztük, mind a kettő szimpatikus volt, meg a Baviphat termékek között is van ilyesmi, de most egy harmadik márkától rendeltem egy BHA hámlasztót :DDD Alig várom már, hogy megjöjjön, az én bőröm is szereti az ilyesmit :)

      Delete
  3. Visszakerestem most a misshas bb posztjaidat, mert vissza akarok térni hozzájuk, bármit próbálok magamban mindig megállapítotom hogy mintha az sokkal jobb lett volna :) az lenne viszont a kérdésem, hogy a 3közül szerinted melyik ül meg legkevésbé a pórusokban? Nem mintha olyan durva lenne a helyzet de több krémnél tapasztaltam azt, hogy a nap folyamán elég fura lett a bőrképem, vagy el is tünt az alapozó róla. A bőröm csak kicsit kombinált (néhol szárazabb, néhol zsíros picit es 20as éveim végét taposom ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez, a Missha PC, ha jól emlékszem. Szerintem ez mutatott a legjobban a hatalmas pórusaimon. Nekem az olajossága miatt nem volt annyira tökéletes, de nekem a T vonalam katasztrófa, ha nem mattítom le :D Neked vannak szárazabb részek is, akkor kifejezetten örülni fog a bőröd neki.
      Ha esetleg a Tonymoly új Cotton petit bb krémjét még nem próbáltad, akkor azt is tudom ajánlani (nem rég írtam róla, decemberben, a népszerű posztoknél pont kint van most), mert az is szépen ül a bőrön, eltünteti a pórusokat egyből és még az sem zavarja, ha ha épp hámlik a bőrön (elintéztem most magam, túl sok retinolt kentem fel :D ), a többi bb krém csúnya volt rajtam, kiemelte a száraz részeket, de a Tonymoly abszolút nem. Hasonlít a Missha PC-re állagban meg fedésben, de nem annyira olajos.

      Delete
    2. Köszi a tippet! Elolvastam a bejegyzésed és tényleg jól hangzik, remélem a sötétebb szín jó lesz, színmintát sajnos nem találok. És ha nem válik be visszatérek a PChez. :)

      Delete