OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, December 14, 2013

REVIEW | TOSOWOONG MAKEON Little Mermaid Eyeliner Set

Ezt a gyönyörű Tosowoong Makeon Little Mermaid (Princess) ceruzaszettet mutatom most meg nektek, ami egyébként a nyereményjáték egyik főszereplője :)

The Tosowoong Makeon Little Mermaid (Princess) pencil set is the cutest thing in my collection right now, here is my review!




Nem véletlenül választottam ezt a szettet a nyereményjáték tárgyaként. Izgatottan vártam a postást, szerencsére hamar meg is érkezett a csomag ezzel a gyönyörűséggel. Szerettem volna megmutatni, hogy mégis mit lehet nyerni, ezért előre hoztam a tesztet, plusz az egyik kedves olvasómnak is megígértem :)
Három különböző szett kapható, én ezt választottam, mert nagyon tetszettek a színek, főleg a "Lovely Wedding Peach" nevezetű. Az öt ceruza minősége nagyon jó, a színek szépek és pigmentáltak, gyorsan száradnak, igazából túl gyorsan, mert maszatolni ezeket nem igazán lehet. Imádom viszont a színeket, a tartósságról is biztosít minket a gyártó, amit le is teszteltem. Víz alá tartottam a kezemet, aztán dörzsölgettem a karomat, tényleg vízállóak! Az egyikből a csillámok kicsit elmozdultak, ez képen látható is, de egyébként a víz nem árt nekik, erős dörzsölésre reagálnak csak. Sminklemosóval pedig könnyedén lemoshatóak természetesen :)
Amire én szeretem használni ezeket: alsó és felső szempillatőhöz, illetve a szemhéjra is lehet persze, de ne NYX Jumbo ceruza-féle krémes állagot képzeljünk el ezekhez. Ha kenhetőbbek lennének, akkor megadtam volna az 5 csillagot.
Nekem nagyon tetszik ez a szett, minőségi termékeket kapunk a jól ismert koreai márkától, akik egyébként inkább a bőrápolásra szakosodtak, de sminktermékeket is gyártanak :) Majd biztos viszontlátjátok ezeket sminkes posztoknál, de addig is mutatok két képet a poszt végén. Remélem a nyertesem örülni fog majd az általa választott szettnek :)
Értékelés: ♥♥♥♥♡ 


I love getting packages but this one made me even more excited. This set contains 5 waterproof eyeliners, but Tosowoong, the well-known Korean brand has released 3 different sets so far, so if you don't like the shades in this kit, then take a look at the other ones :)
The quality of the pencils is very-very good! I am amazed by the cuteness of the packaging but the product is great as well! The peachy-rose-gold shade is called  "Lovely Wedding Peach", this is the most gorgeous eye pencil I have ever seen! Period. The pigmentation is good, the texture is not that creamy, it is almost impossible to smudge these, that's my only complain about them.  I have tested them in running water as you can see in the last photo but nothing happened to the swatches! I was pleased to notice it but I also tried to smudge the lines, luckily it is almost impossible. You can see the result in the picture, I do noticed the glitters leaving their place but that was it. I was impressed! 
My rating:  ♥♥♥♥♡  














Aqua Deep Blue

Lovely Wedding Peach

My First Time Purple

Happy Valentine Choco

Wild Real Khaki



Nem igazán sikerültek ezek a képek, mert délután fotóztam, már nem volt elég fény, de azért megmutatom:
1.  Happy Valentine Choco 2.  Happy Valentine Choco & Lovely Wedding Peach   




14 comments:

  1. Húú ez a barackszínű tényleg gyönyörű! Meg a zöld.. meg a lila... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Igen, tényleg szépek! Ha a lila helyett a bordó lenne benne, akkor még jobban imádnám :D (a rózsaszín szettben van egy gyönyörű bordó)

      Delete
  2. Eszméletlen szépek a színek, főleg a kék és a lila... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kék nem a kedvencem általában, de ez most nekem is nagyon tetszik :)

      Delete
  3. so cute box! and the colours are great :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, the box is too cute :D I just couldn't say no to this one :D

      Delete
  4. Nagyon szép színei vannak és milyen tartós :) Nagyon jó ceruzák.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, gyönyörűek, mindegyik szín csodás :)

      Delete
  5. gyönyörűek ezek a színek és tetszenek a fantázianeveik is, nekem is a barackos árnyalat tetszik legjobban! :)

    ReplyDelete
  6. az a kék valami mesés ^^
    underthespellofbeauty.blogspot.hu

    ReplyDelete
  7. Csodás színük van :) Én pont ezt választottam, ha a szerencsés nyertes leszek ;)

    ReplyDelete
  8. Jujj de szépek! Mindegyik szín tetszik de a favorit az a barackos! <3
    A sminkes képen szép a pillád. Milyen spirált használtál?

    ReplyDelete