OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, December 14, 2013

REVIEW | Everyday Minerals Semi Matte Base Ivory

Most rendesen körbejárom az Everyday Minerals ásványi alapozókat, mert nemcsak egy teljes méretű terméket, hanem sok mintát is teszteltem :) Viszont az Everyday Minerals Semi Matte Base Ivory színben a főszereplő.


Tudjátok, hogy nagyon szeretem az ásványi termékeket, főleg az alapozókat, sok-sok márkát próbáltam már, az Everyday Minerals-ról sem most írok először, de úgy gondoltam, hogy esetleg hasznos lehet, ha színmintákat is mutatok, így rendeltem pár mintát is, ezek tasakokban érkeznek és elég sokszor használhatunk egyet, nem spórolják ki a terméket :)

Már régebbről is tudtam, hogy ettől a márkától az Ivory áll hozzám a legközelebb színben, ezért is rendeltem meg ezt teljes méretben, de a kíváncsiság hajtott, illetve nem ismertem még a matton kívül a többi formulát, itt volt az alkalom tehát, hogy kipróbáljam azokat is. 

Az EM alapozók lehetnek: matte, semi-matte, jojoba base és it-base. Mindegyik más igényt elégít ki, röviden: a matte természetesen teljesen matt, a fedése ennek a legjobb. A semi-matte fél-matt, látok benne apró csillogó részecskéket, ezek teszik egy kicsit természetesebbé a bőrön az alapozót, a fedése szerintem kb. ugyanolyan, mint a teljesen matt verzióknál. A jojoba base elvileg hidratálóbb, "beépített primert" tartalmaz a mica és a jojoba keverékével, vízhiányos bőrre ajánlott, az it base pedig a leggyengébb fedésű, mert láthatatlan szeretne lenni a bőrön, mintha nem is lenne rajtunk smink. Nekem mind a négy állag szimpatikus, túl nagy különbséget nem látok, kivéve persze azt, hogy az it-base fedése gyengébb.
Az EM sok-sok színben gyártja az alapozókat, ezért jó ötlet, hogy ingyen vehetünk (úgy rémlett, hogy 0.01 dollár volt az ára, de most a weboldalon ingyenes) 7 darab mintát (természetesen mást is választhatunk, pl. pirosítót, bronzosítót, púdert stb.). Próbáltam a világosabb színek közül válogatni, amik vagy sárgák vagy semlegesek, de végülis továbbra is úgy látom, hogy az Ivory illik hozzám a leginkább.
Pozitívum: nagy a választék minden tekintetben, kiváló az alapozó minősége, nagyon krémes, egy pillanat alatt felvihető, nem poroz, közepes a fedése és természetesnek tűnik, a 4.8 g pedig teljesen korrekt mennyiség, szerintem az ára sem rossz (az iherb-en vettem, ott mindig akciós). Jól visszafogja a bőr zsírosodását.
Negatívum: a csomagolással van egy nagy problémám... Jól záródik és szép minden, de a belső elválasztó az valami vicc. Egyszerűen nem jön ki belőle az alapozó, akármennyire is rázom, ütögetem. Könnyen kivehető, így megszabadultam inkább tőle, anélkül használom, így is teljesen jó, de akkor is furcsa. 
Éetékelés: ♥♥♥♥♡  A csomagolás miatt vontam le az egy pontot.

Innen (iHerb) vettem az alapozót, az ecsetet pedig itt (Bdellium Tools 959) találjátok meg.









Ezen a képen ezt az alapozót használtam, rögtön sminkelés után fotóztam, semmi más nincs rajtam. Már így is elég jól fed, de ha erősebb fedést szeretnénk, akkor használjunk korrektort. Ásványi alapozó felviteléhez a kedvenc ecsetem a 959-es a Bdellium Tools-tól: tömött, puha, pillanatok alatt fel lehet vinni vele az alapozót. Alul pedig a mintákat mutatom meg, fényben és árnyékban, valamint a tégelyben.

Everyday Minerals Ivory Semi-Matte Base


További minták:


Ivory (semi-matte), Fair (it-base), Sandy Fair (matte), Fair Neutral (matte), Golden Fair (matte), Golden Fair (semi-matte), Sand (jojoba-base), Linen (matte)

A Golden Fair-ből megrendeltem a matt és a félmatt verziót is, érdekelt, hogy van-e különbség színben a kettő között, mert néhány márkánál különbségek előfordulnak sajnos, de itt nem igazán szerencsére.





2 comments:

  1. Szia!
    Jónak tűnnek ezek a minerals alapozók,most felkeltetted az érdeklődésemet...Ingyen mintát az iherb ről is lehet rendelni? Vagy azt csak a saját oldalukról?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Az iherben láttam mintát, de pénzért, nem is kevésért, nem tudom van-e most ott. Én a hivatalos oldalról rendeltem a mintákat, viszont ők nem postáznak minden országba, ezért nem linkeltem be. www.everydayminerals.com az oldal egyébként.

      Delete