OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, December 17, 2013

Oh My Brush 2.0 | Új Külső

Új külsőt kapott az oldal az éjszaka folyamán (hogy a váltás ne zavarja meg az olvasást), ezért szeretném egy rövid posztban összefoglalni, amit érdemes erről tudni :)




Sziasztok!

Egy rövid poszttal szeretném jelezni, hogy megújult a blog külseje, ami nekem persze nagyon-nagyon tetszik, de remélem, hogy ti is átláthatóbbnak találjátok majd.

Az előző 8 hónapot bírt ki nálam, ha jól számolok, nagyon szerettem, de télen valahogy nem érzem aktuálisnak ezt a sok színt, szóval tisztább, rendezettebb, de "Vikis" design-ra szavaztam most :) Pár dolgot megtartottam, pl. a lila szín továbbra is tetszik, a betűtípus is ugyanaz a fejlécben stb., de remélem, hogy hamar hozzászoktok majd az újdonságokhoz! :)
Ajánlom figyelmetekbe az Online Shops menüpontot (a Naked palettás kép vezet oda), ami ezer éves volt, nem sok használható tartalommal, de most átírtam, és az aktuális kedvezménykódokkal frissítem majd mindig. A lista pedig bővül majd folyamatosan, most a legfontosabbak vannak csak itt, amik Magyarországra is szállítanak.
A blog elvileg most már sokkal gyorsabb, mert egyszerűbb, de van pár érdekesebb effekt azért, hogy ne legyen olyan kopár... :D Minden böngészőben leellenőriztük, de a legszebben természetesen az új verziókban mutatnak majd jól ezek az effektek. Az unalmas mobil verziót is felváltotta ez, a kérdőívben hívta fel erre a figyelmemet egy olvasóm, örülök, hogy most már ez a "probléma" is megoldódott :) Természetesen maradtam továbbra is a Bloggeren, tudjátok, hogy szeretem, minden ugyanúgy működik, mint eddig! :) Vicces, de olyan apróságnak örülök talán a legjobban, mint a jobb oldali gomb, amivel egy kattintással a lap tetejére lehet jutni. Az ebay adta az ötletet, látszik, hogy sokat használom... :D
Ha bármilyen észrevételetek van, írjatok bátran (elvileg a kommentek is jobban mutatnak egyébként :) ).


Hogy hasznos is legyen ez a bejegyzés egy kicsit, ezért belinekelem a népszerű böngészők legfrissebb verzióját, érdemes ezeket használni a biztonságos böngészés érdekében. Tapasztalatom szerint a Mozzila/Firefox magától frissít, elég gyakran, a Chrome a háttérben teszi ugyanezt, azzal sem kell törődni, de az Opera és az Internet Explorer nem ennyire hatásásos... 



15 comments:

  1. Nekem tetszik, de remélem nem bántódsz meg, ha azt mondom, az előző jobban tetszett. Mostanában minden blog "letisztul", mindenki fehér hátteret használ, ami jó meg szép, meg tiszta, stb., de nekem hiányoznak a színek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az összes layout közül az előző volt a legszínesebb, mindegyik más a fehérre épült, szóval én már csak ilyen vagyok :D Amúgy az ok egyszerű: átláthatóbb és nem veszi el a sok színes dolog a figyelmet a tartalomról, plusz nálam hatalmasak a képek és sok van egy posztban, az elég színes. Az előző nekem már túl sok volt egy idő után.
      Egyébként dehogy bántó, tudom én, hogy mindenkinek más jön be. :)

      Delete
  2. Szia, én szeretném jelezni, hogy Safariban nálam furcsán tördelte a fejlécet, 2-2 kép van egymás alatt 2 sorban, nem 4 kép 1 sorban. De a négy közül az utolsó kép nagyon király, odavagyok az orchideákért :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! A problémán dolgozunk! A tesztblog működött Safariban, ezért nem gondoltam volna, hogy az enyém meg nem fog, szóval köszi szépen, hogy szóltál! :)

      Delete
  3. Szia:) nekem tetszik az új külső, szép letisztult. az is tetszik pl hogy mobilon a posztok címének betűmérete nagyobb. néha van blogokon amolyan archívum, ahol év / hónapra lebontva lehet keresni a cikkek között, olyasmit nm tervezel? Csil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, örülök, hogy tetszik a mobilos verzió is :) Archívum nálam direkt nincs, de lehet hogy visszateszem majd! :)

      Delete
  4. Egy elképesztően régi Explorert használok általában, ott jól olvashatók a betűk (méret, telítettség), de Chrome-ban is most kipróbáltam, itt vhogy a betűk inkább szürkék, mint feketék, vagy más a típus? Nem tudom, mindenesetre itt nekem nehézkesebb az olvasása, biztos van ennek valami technikai oka (én full hozzá-nem-értő vagyok ilyen dolgokban).

    Még annyi lenne jó, ha egy posztnál felül a cím környékén az aktuális kommentek számát is látni lehetne. Abból tudnám, hogy reagált-e még valaki egy témára, ami érdekel, érdemes-e újra megnyitnom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A betű színe nem teljesen fekete, hanem eggyel világosabb, így elvileg nem zavarja a szemet annyira. Ha találok valami jobb betűtípust, akkor majd váltok, de ne tudd meg mit össze nem szenvedek, ha betűtípusról van szó, soha semmi nem tetszik :D
      A kommentek számát visszateszem akkor majd a főoldalra. :)

      Delete
    2. Visszaállítottam a régi betűtípust, ami volt (amíg nem találok jobbat), illetve a kommentek száma is látszik most már! :)

      Delete
  5. Csodás lett szerintem! :) Annyira szép, letisztult, de még sincs az az üresség érzet. A kis követős gombok pedig annyira jók a fejléc és a menülapok között! :)

    ReplyDelete
  6. Nekem tetszik, mi is éppen most vagyunk átállásban egy új, letisztult dizájnra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik, kíváncsi vagyok, hogy a tiétek milyen lesz, bár szerintem a mostani is elég letisztult és átlátható nálatok! :)

      Delete
  7. Nekem nagyon tetszik, főleg a fejléc. :)

    ReplyDelete