OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, December 8, 2013

♥ Nyereményjáték! ♥

Karácsonyi - Születésnapi nyereményjáték! :) Nyerj cuki ceruzakészletet! ♥
A blog olvasóit szeretném meglepni karácsony és a születésnapom alkalmából :)



Mivel a karácsony és a születésnapom elég közel van egymáshoz, ezért úgy döntöttem, hogy egy nyereményjátékkal leplek meg Titeket, kedves olvasóim!
A nyeremény nem más, mint egy koreai ceruzakészlet, a lehető legcukibb csomagolásban. A ceruzák vízállóak, tartósak, nekem is van egy ilyen szettem, ettől cukibb sminktermékem nincs is, ezért szeretném egy szerencsés olvasómat meglepni ugyanezzel vagy egy hasonló szettel. A nyertes választhat a három készlet közül! :)

A lenti dobozban megtaláljátok a feltételeket, azt kitöltve vehettek részt a játékban. :) A játék a születésnapomig tart (január 5.), a nyertest e-mailben értesítem.



















36 comments:

  1. Nagyon nagyon cuki a nyeremény :))
    Ha nincs facebookom, akkor is részt tudok venni a nyereményjátékon?
    Előre is Boldog Születésnapot kívánok!! :))

    Orsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen!
      Egyetlen dolgot azért szerettem volna kérni "cserébe", mivel a Google Friend Connect értelmét vesztette, Bloglovin-on meg nem mindenki van fent, ezért annyit kérek csak, hogy a Facebook oldalamat lájkolja, aki játszani szeretne. Leginkább csak az új posztokat teszem ki oda, az is automatikusan megy, baromságokkal nem idegesítem a lájkolókat :D

      De ha megírod, hogy pl. neked milyen "feltételek" lennének jók, akkor a következő játéknál igyekszem azt figyelembe venni! :)

      Delete
    2. Nem nagyon értek ahhoz, hogy milyen feltételek lehetnek még :)
      De aranyos Tőled, hogy felajánlottad ezt, én csak egy gmail-es e-mail címmel tudok szolgálni D:, de most már mindenhez Facebook profil kell sajnos.

      Azért nagyon szépen köszönöm, hogy így álltál hozzá:) Mindig jó érzéssel tölt el, amikor egy számomra, úgymond idegen ilyen hozzáállással rendelkezik :))

      Orsi

      Delete
    3. Ezt a játékot már nem változtathatom meg, nem lenne fair, de úgyis szerettem volna valamit adni a kommentelőknek is, a te nevedre pedig emlékszem, szóval ennek a "feltételnek" biztos, hogy megfelelsz :)

      Delete
    4. Előre is köszönöm :)
      Hát igen gondolom, hogy emlékszel..:D sokat "zaklattalak" az ebay miatt, nagyon sokat segítettél :)

      Delete
  2. WOW! Nagyon szépek :) Köszönöm a lehetőséget :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszenek, én is imádom őket! :)

      Delete
  3. Nagyon szépen köszi a lehetőséget, irtó cukik ezek a ceruzakészletek! *.*
    Kellemes ünnepeket kívánok Neked! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm és neked is kellemes ünnepeket előre is! :)

      Delete
  4. Nehéz választani, nagyon szépek :) Köszönöm a játékot!
    Szép estét neked :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gyönyörűek, élőben is, legalábbis a kék, ami nekem megvan :) Szép estét neked is! :) Jobban mondva jó éjt... :)

      Delete
  5. Köszi a lehetőséget! Szuper nyeremény!
    Kellemes ünnepeket!

    ReplyDelete
  6. Köszi a lehetőséget! Szuper nyeremény!
    Kellemes ünnepeket!

    ReplyDelete
  7. Boldog szülinapot előre is :)
    Nagyon cuki ez a nyeremény, köszi szépen a lehetőséget :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik és köszönöm szépen! :)

      Delete
  8. :)) nekem is mostanában volt a szülinapom:) dec 7. Éljen a december!! és előre is nagyon-nagyon boldog Szülinapot kívánok!!! Csilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó akkor utólag is boldog születésnapot kívánok! :)

      És köszönöm szépen! :)

      Delete
  9. Kellemes ünnepeket és Boldog szülinapot! Borzasztó cuki a nyeremény :)

    ReplyDelete
  10. Nagyon cuki :) Szeretném megnyerni a lányomnak! :)

    ReplyDelete
  11. Klassz nyeremények! :)
    Köszönöm a lehetőséget.
    Kellemes ünnepeket Viki!
    Facebook: Judit Halmosi néven vagyok régi követőd.

    ReplyDelete
  12. Milyen kedves gondolat! Én is imádok ajándékozni :) Korábban ékszerekkel foglalkoztam, minden héten csináltam nyereményjátékot :3

    ReplyDelete
  13. Köszönjük a játékot és Boldog Új Évet!:)

    ReplyDelete
  14. Boldog Új Évet! ^^
    Nagyon vártam már ezt a nyereményjátékot, annyira kíváncsi lennék ezekre a csodálatos árnyalatokra :))
    Főleg mert idén megfogadtam, hogy ha törik ha szakad, minden nap sminkelni fogok, mert annyira sápadt vagyok mindig, hogy állandóan betegnek néznek miatta :/

    ReplyDelete
  15. Köszi a lehetőséget, Boldog új évet és nagyon boldog szülinapot kívánok! :)

    ReplyDelete
  16. Szia! Valamiért nem tudok részt venni a játékban, hiba üzenetet írt ki. :( Már régebben is próbáltam. Boldog születésnapot, és további sok sikert! (egy régi olvasód) :) L.R.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Mit ír ki? Én most próbáltam, nekem működik. E-mail címmel és névvel regisztráltam, aztán megadtam, hogy melyik színű szettet szeretném és az oldalt lájkolva már meg is van a minimum feltétel.
      Milyen névvel próbáltál jelentkezni? Akkor meg tudom nézni, hogy benne vagy-e. (Ha Réka a keresztneved, akkor benne vagy! :) csak tippelek az L.R. alapján! :) )

      Delete
  17. Köszönöm szépen a kedves kommenteket mindenkinek! :))))

    ReplyDelete
  18. Nem kapta meg az adataimat a facebookon keresztül, és próbálkozzak újra, de akárhányszor megpróbálom ezt írja ki. Amikor névvel és email címmel szeretnék, akkor nem tölt be egyáltalán. Nem,nem Réka :) Ramóna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez szomorú... Remélem, hogy böngészőproblémája van, ha van másik böngésző a gépen, akkor próbáld meg azt vagy esetleg később ugyanitt, de ha jól látom, akkor én is hozzá tudlak adni az adatbázishoz, szóval ha az könnyebb, akkor e-mailben írd meg nekem az adatokat:
      Név, melyik szettet kérnéd, milyen névvel lájkoltad a FB oldalt (ezek kötelezőek)
      Az extra: követés twittere, tweet a nyereményjátékról, kép megosztása FB-on (ezek nem kötelezőek)

      S bocsánat, hogy "lerékáztalak"! :)


      OK, most írtad épp, hogy sikerült, nagyon örülök neki!!! :))

      Delete
  19. Végreee, sikerült! Remélem :D

    ReplyDelete
  20. Szuper ez a nyeremény:) És előre is boldog születésnapot:)

    ReplyDelete