OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, December 12, 2013

NOTD | Skin Food Nail Vita PK210

Mostanában ez a kedvenc körömlakkom, ami alig több, mint 3 dollár volt... :)
Skin Food Nail Vita PK210 körömlakk teszt következik! :)


Skin Food Nail Vita PK210 a neve ennek a terméknek, nem épp könnyen megjegyezhető... :) Egy világosabb körömlakkot kerestem a nude és a rózsaszín között. A Skinfood lakkoknál kezdtem a keresgélést, mert tudtam, hogy jó áron vannak és a minőségben sem fogok csalódni, ez pedig az egyik legolcsóbb, amit találtam, a színe is tetszett, lecsaptam és szerencsére élőben is olyan volt, mint vártam :) A csomag nagyon hamar megérkezett, postaköltséget nem kellett fizetni, a lakk vitaminokat is tartalmaz, egész jól fed, ahhoz képest, hogy ilyen világos szín, fényben picit csillog :)
A képeken minden látszik, nekem nagyon tetszik ez a lakk :)



Két, maximum három vékony rétegben kentem fel, sajnos már nem emlékszem, régen készült a kép :(



10 comments:

  1. Ohhh :O Meseszép :) Kíváncsi voltam, hogy mennyire fed, mivel eddig amivel találkoztam hasonló színű lakkokkal azok nehezen fedték el a körömvégeket, de ennél nincs ilyen probléma. Hány rétegben van a körmeiden?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az egyik kép alatt ott van, hogy "Két, maximum három vékony rétegben kentem fel, sajnos már nem emlékszem, régen készült a kép :( ". Sajnos tényleg nem emlékszem, de az utóbbira gyanakszom :)

      Delete
    2. Jaj ne haragudj, észre sem vettem a kép alatti mondatot :( :) Most persze rögtön azt láttam meg elsőre :D

      Delete
    3. Semmi baj, előfordul, meg amúgy is szívesen válaszolok bármilyen kérdésre (ok, termékkel kapcsolatos kérdésre :D )

      Delete
  2. Nagyon szép a lakk!
    Megjelöltelek a blogomon kitöltött Christmas TAG-emben!

    http://thinkingbeautyblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :)

      Tag-eket nem nagyon szoktam kitölteni, de köszönöm a jelölést! :)

      Delete
  3. Ennek komolyan szép színe van :O pedig nem nagyon tetszenek magamon a gyöngyházfények.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gyöngyházfény... Ezt a szót kerestem, de egyszerűen nem jutott eszembe. Köszi :D Néha nem kapcsol az agyam... :( :D

      Delete
  4. Kifejezetten nem rajongok az ilyen finissel rendelkező lakkokért, de ez egy álom, szuper választás! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem is jó választás volt, főleg ennyiért... :D

      Delete