OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, December 20, 2013

MintaMánia | Skinfood Rice Mask Wash Off

Évek óta szerettem volna kipróbálni a Skinfood cuki dobozos pakolásait, most végre sikerült a rizses maszkot közelebbről is megismerni. .


Mindig is tetszettek ezek a termékek, de nagyon örülök, hogy csak mintákat rendeltem ebből, mert sajnos nekem nem tetszik :( Bevallom, nem ideális a viszonyom a Skinfood Rice Mask Wash Off nevezetű pakolással... 
Szeretem a pakolásokat, maszkokat, mert néha megérdemel a bőr egy kis extra ápolást, ezért is akartam valami újat kipróbálni, ebből találtam mintát, lecsaptam. Mindenféle szuper dologgal táplálja a bőrt a leírás szerint, a termék maga pedig tényleg a rizsre emlékeztet (engem a tejberizsre, amit egyébként imádok :D ). A szem és száj környékére nem szabad belőle kenni, az illata eléggé tipikus, szóval parfüm biztos, hogy van benne (megnéztem, van). Először nem bírtam magamon 15 percig, le kellett mosni, mert csípett, főleg a pattanásoknál és a környékükön, kellemetlen volt. Másodszor már vagy jobban bírtam, vagy sikerült lefoglalnom magam, nem mostam le idő előtt, de pár perc alatt is érezni lehet a hatását egyébként: nagyon puha lesz a bőr, mintha egy babát simogatnék :) Mivel darabos, ezért radírként is használhatjuk, tehát kettő az egyben termék. Tudom, tudom, rengeteg a pozitív teszt róla, de a problémásabb a bőrűeknek ajánlanám, hogy próbálkozzanak először mintával, az a biztos :) Még van mintám, de tudom, hogy nem fogom újravenni, szóval megírtam róla a tesztet.
Értékelés: ♥♥♥♡♡

Azért belinkelem, olyan eladóktól, akiket "ismerek", hátha valakinek megtetszik:



Elnézést kérek a vakus képek miatt, utálom a nem természetes fényben készült fotókat, de este szoktam ilyesmit használni.








6 comments:

  1. Imadom, hogy mindig pont azokrol irsz amik a kosaramban vannak :D Nekem akkor biztos felejtos, nagyon erzekeny borom van, nem bir sok mindent :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érzékeny bőrre nem ajánlanám, másoknak pedig ott van a minta, ki lehet próbálni :)
      Ez érdekes, hogy mindig ugyanazok a termékek érdekelnek minket :D

      Delete
  2. Szia!

    Nekem is vannak ebből mintáim, de nekem bevált. Nekem is problémás a bőröm, de aktív pattanásra/gyulladásra nem kenek semmilyen maszkot (max. cinkes maszkot, ami gyulladáscsökkentő), főleg nem nyomkodás után. Én majd idővel megveszem a nagy kiszerelést is (még vannak mintáim), 9$ elfogadható ár érte, mert sokáig elég lesz, főleg, hogy egy minta 2 alkalomra elég nekem. Én a hatóidő felénél belemasszírozom a bőrömbe a maszkot, így a végén nem is fehér már az arcom és lemosom. Radírnak nem nevezném, mivel semmit se radíroz önmagában. Szerintem a tápláló hatása miatt bőrradírozás után érdemes alkalmazni. Ragyákat, irritációt nem okozott és az alkalmazása után egységesebb a bőrszínem, heti használat mellett kissé világosítja a bőrt. Azt is kedvelem, hogy az alkalmazása után mehetek emberek közé, mert nem fénylik a bőröm és nem vörös, nincs semmilyen árulkodó jele annak, hogy maszkot alkalmaztam.
    Az illatanyag nem erős, de én se értem minek bele, akinek érzékeny a bőre, annak lehet nem tetszik. De az a Skinfood Egg White Pore Foam termékét se vegye meg, mert az sokkal több illatanyagot tartalmaz, mint ez.

    Üdv.:

    Viki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!

      Általában én is kétszer használok egy mintát, de a csomagoláson az áll, hogy bőségesen kenjünk fel belőle, én meg kentem is... :D Lehet, ha kevesebbet tennék, akkor jobb lenne, kipróbálom majd úgy is, hátha...
      Az illatanyagot nem értem egyébként egy termékben sem, anélkül is el lehetne adni, sőt...
      Én keresek majd valami más maszkot, krémes állagút szeretnék mindenképp, nekem ezek jönnek be, ezek praktikusak a számomra.
      A cinkes maszkod milyen egyébként, bevált?
      Köszi a hosszú kommentet egyébként, legalább így látszik, hogy azért, mert az én bőröm nem szereti, még másnak lehet jó! :)

      Delete
  3. LAssan egy éve rendeltem meg és én sem vagyok oda érte. Mármint én nem érzek semmi nagy durrt, és a BB shopból azért elég drágán jutott hozzám.
    Először mindig radírként használom, aztán 15-20 (vagy lehet, h olykor még több, nem szoktam mérni az időt sosem) percig magamon hagyom. Nem bánnám, ha intenzívebben dörzsölné a bőröm és azt sem, ha valamivel hatásosabbnak érezném. Elhasználom, de biztosan nem fogom újravenni.

    Annyira jó dolog ez a minta rendelősdi ötlet, a következő koreai maszkból biztosan fogok. 5 tasak már kellően mérvadó is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnálom, hogy neked sem jött be :( A mintákat mindenképp ajánlom, sokszor megmentettek már attól, hogy olyat vegyek meg teljes méretben, ami egyébként nem is jó nekem :)

      Delete