OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, December 10, 2013

Minta Mánia | SkinFood Aloe Sun BB Krém

A SkinFood Aloe Sun BB krémet tudom ma nektek megmutatni. Rengeteg pozitív teszt van róla a neten, az ára is baráti, ezért kipróbáltam. Rövid teszt a véleményemmel, előtte-utána képekkel stb.


MintaMánia a neve azoknak a posztoknak, amelyek olyan termékekról szólnak, amikből csak mintám volt, ezért a teszt nem lehet átfogó, de szeretném az első benyomásomat megosztani néhány képpel együtt :)


A SkinFood Aloe Sun bb krém elég népszerű, mert nem drága, mégis jó, legalábbis a tesztek többsége szerint, ezért ki szerettem volna próbálni. Volt már a márkától bb krémem és a bőröm nem annyira szerette, ezért ebből inkább mintákat vettem.

Az oldal leírása szerint a fényvédelemre helyezik a hangsúlyt és aloe vera kivonatot tartalmaz a termék. Az SPF 20 nem túl sok a bb krémek világában, de pl. nekem elég, a termék pedig két színben kapható: #1 Radiant Skin és #2 Natural Skin, mind a kettő elég világos, nekem #1 Radiant Skin van meg.
Az állaga nem sűrű egyáltalán (a másik Skinfood bb krémemre is ez jellemző), folyékony, a fedése pedig szerintem elég jó, közepesnek mondanám, de attól függ, ki mennyit használ. 
Első nap ecsettel vittem fel  (Face Expert ecset, mint mindig), de nem volt jó ötlet: nem szívódott fel rendesen, nagyon fényes lett tőle a bőröm - gondolom a fényvédő miatt - és számomra olajos érzetet keltett, az én bőröm pedig alapból is hajlamos zsírosodásra, szóval a kettő nem jó együtt... Vártam, de nem történt semmi, ezért inkább átmentem rajta a mattító púderrel, úgy már szuper volt és tartós is!
Másnap már a kezemmel vittem fel, azzal végre bele tudtam dolgozni a bőrömbe, jól mutatott, de maradt nagyon fényes és olajos a bőrömön. Megint jött a mattító púder és egész nap szépen elvoltunk, ezek után csak így használtam.
Szárazabb bőrre biztos sokkal jobb, másoknak pedig púderrel lesz az igazi, mert egyébként ez egy jó bb krém, a fedése, a színe (világos bőrre is jó!), tartóssága rendben van, csak nekem túl olajos a krém. Zsíros bőrre tehát nem ajánlanám.

A legolcsóbbakat itt találtam:








Előtte - Utána

Egy nap eltérés van a két kép között (előző nap is teszteltem/fotóztam), ezért más a fény, de a fedése látszik szerencsére :)


2 comments:

  1. nekem normál bőröm van és nagyon jól működik rajta, már kb. egy éve nyúzom és még nem fogyott el a teljes méret:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bárcsak nekem is normál bőröm lenne :( :))) tényleg sokan szeretik, ezért is akartam kipróbálni :)

      Delete