OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, December 30, 2013

L'oreal Gentle Waterproof Eye Makeup Remover

A L'oreal vízálló sminklemosója ez, ami érzékeny szeműek számára készült. 

This L'oreal waterproof makeup remover was made for sensitive eyes.


Ez igazából egy gyors tipp lenne azoknak, akik sminklemosót keresnek.
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok ezzel, de a hozzám legközelebbi drogériában elég siralmas a felhozatal jó sminklemosók terén. Szerintem már kipróbáltam mindet, ami itt megtalálható, eddig a L'oreal vízálló sminklemosója jött be nekem a legjobban. Ez egy olajmentes sminklemosó, elég hatásosnak mondanám, de ami még fontosabb, hogy a szemeim sem "panaszkodnak", ha ezt használom, ugyanis elég érzékenyek.
Mindennapos használatra is jó, de akkor szoktam igazából bevetni, ha erősebb smink van rajtam, tusvonallal stb. Az új csomagolás egyébként szerintem sokkal jobb, mint a régi, csinos, modern a flakon :) A képen látható még a L'oreal micellás víz, ami szintén nagyon jól leszedi a sminket a szemről is, az sem csíp, de ez a kétfázísú kifejezetten vízálló sminkhez készült, tehát erősebb, hatásosabb.
Nem mondom, hogy a legolcsóbb, de ha van valamilyen akció, akkor megéri megvenni.



I have tried out all the makeup removers that I could find in the drugstore nearby but it is not easy to find a good one... This one has a gentle, oil-free formula that cleans the delicate eye area without leaving a greasy film. It is suitable for sensitive eyes too, and it is easy to remove the eye makeup with it. I like to use it when I have a lot of makeup on my eyes, eyeliner etc., but for example you can see the L'oreal micellar water in the photo too, that is great for sensitive eyes as well, but the waterproof makeup remover is obviously more effective. I have got only one complain: the price is high... But besides that it is a good product.








6 comments:

  1. Megint egy szuper- hasznos poszt :)
    Én még csak a rózsaszínt használom, de eddig minden rendben vele:)
    Amúgy nemrég próbáltam ki a Pixiboxnak köszönhetően a Bioderma Atoderm mosakodó krémet, ami testre és arcra egyaránt jó. A koreai bb krémemet szépen leszedi és kifejezetten száraz bőrűeknek ajánlott. Most leginkább ezt használom.

    Hollandiába vannak a Pixibox-hoz hasonló kezdeményezések? :)

    Orsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt a számodra! :) A rózsaszínt én még nem próbáltam, Biodermahoz sem volt még szerencsém.

      Ó vannak bizony :) Nagyon régen vettem ilyesmit, a Glossy Box-ot és a Truly Yours-t próbáltam ki elég sokszor, aztán meguntam, mert egyre rosszabb lett a színvonal stb. A Truly Yours pár hónapja le is állt, nem bírták a versenyt szerintem, mert van még ezeken kívül vagy 5-6. Beauty Box, V.I.P. box és még akkor a Fashion Box meg ételes dolgokról nem is beszéltünk, mert olyan is van... :D
      Engem az zavar, hogy a dobozok többségében ugyanaz a termék vagy márka megtalálható, mert mindig ugyanazzal a céggel dolgoznak.
      A Pixibox-ot még nem próbáltam, ide biztos nem szállítanak, ajándéknak megrendeltem volna a húgomnak, de nagyon nagy volt a kereslet rá az év vége felé, szóval inkább nem is próbálkoztam.

      Delete
  2. Huhh akkor látom ott rengeteg ilyen doboz van :) Nekem sikerült véres harcok árán megszerezni a decemberi pixiboxot, ez volt az első...végül is nem volt rossz. És az új szolgáltatásuk a pixibag, szerintem az nagyon jó lett :)

    Fashion box is szépítőszereket tartalmaz?
    Ételes?! Hmm... elég jól hangzik :) akkor mit itt kicsit le vagyunk maradva.

    Ha esetleg valamikor szeretnél pixiboxot, akkor szívesen segítek :) úgy tudom, hogy lehet rendelni kettőt 1 személynek is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! :)
      A fashion box-ban karkötők meg talán lakk van, de nem vagyok benne biztos, nem követem már egyiket sem. Mindig belefutok persze posztokba, ahol megmutatják mi volt benne, de soha nem érzem úgy, hogy ez nekem kellene mindenáron... Régen persze szerettem, de "leszoktam" a dologról :)

      Delete
  3. Viki,
    én már a legelső pixiboxot is megrendeltem :) Ha jól emlékszem 100 db-bal indultak akkor még :) Volt benne jó és mégjobb kiadás :) Sokan fanyalognak, de azért tényleg jó termékeket próbálnak beletenni.
    Én kedvelem a high end termékeket és van is néhány,amit még véletlenül sem cserélnék le olcsóbbra, mert nagy kedvenc. Szóval nekem bejött a pb és örömmel olvastam a korábbi posztjaidat a hasonló boxokról :)
    Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindig megnézem, hogy mit tesznek vele a Pixiboxosok, szerintem is egész jó! Sajnos nem lehet mindenki igényét kielégíteni, de épp ezért meglepetés, önként veszünk zsákbamacskát :)
      Örülök, hogy neked ennyire bejött ez a dolog, az biztos, hogy sok-sok dolgot kipróbálhat így az ember :)

      Delete