OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, December 2, 2013

Kérdőív | Összegzés

Sziasztok! :) Nagyon sokan kitöltöttétek a kérdőívet, ezért úgy gondoltam, hogy megosztom a gondolataimat a válaszokkal kapcsolatban :)



Szeretném azzal kezdeni, hogy köszönöm szépen, nagyon örültem a rengeteg válasznak, iszonyatosan hasznos volt a számomra, el sem tudjátok képzelni! Amikor megnyitottam másnap az oldalt és láttam, hogy már 100-an ki is töltöttétek, egy "wow" el is hagyta a számat ♥
A képeken csak részeredmény van, de az összesített eredmény is kb. ugyanez, de akkor menjünk is bele egy kicsit részletesen!

Több tesztet, személyes posztot, tippet és videót "követeltetek" tőlem általánosságban. A több teszt és tipp garantált, a személyesebb posztokat is visszahoztam, de introvertált személyiséggel áldott meg az ég, ráadásul unalmas is az életem :D, így nem biztos, hogy én vagyok a megfelelő alany ehhez, de valamit kitalálok :) A videózást is szeretném folytatni, már felvettem vagy 10-et az elmúlt hónapokban, de egyet sem töltöttem fel, mert mindig találok valami kivetnivalót bennük... :( 

Szerencsére sokan írtatok a kérdőív utolsó pontjához is, ahol a véleményeteket oszthattátok meg velem. Volt pár nagyon személyes, imádtam az ilyeneket olvasni ♥ és persze a pozitív dolgok mindig megdobogtatták a szívemet, köszönöm ♥ Sok tippet is adtatok, hogy mit szeretnétek látni, mindent szépen kiírtam magamnak, amit meg tudok valósítani, azt meg is fogom! :)
Nem tudom elégszer megköszönni a rám fordított energiátokat! Lehet, hogy nektek csak pár perc volt kitölteni a kérdőívet, de nekem nagyon sokat jelentett, mert jó volt látni, hogy átjön az, amit közvetíteni szeretnék és szeretitek, amit csinálok, ha pedig valami nem az igazi, akkor teljesen korrektül megírjátok nekem, ezek közül válogatnék most. Ismétlem, egyik sem negatív dolog, hanem építő jellegű hozzászólás, de úgy érzem, hogy magyarázatra szorul. :)


"...Nekem kicsit unalmas, hogy mindig csak terméktesztek, sminkek vannak a blogon.. szívesen tudnék meg rólad többet!..."

Mivel ez egy beauty blog és imádok termékeket tesztelni, így ez sajnos elkerülhetetlen, de tudom, hogy változatosabb is lehetnék, igyekszem! Magamról pedig: nyitottnak abszolút nem mondanám magam, de visszahoztam a heti képes összefoglaló posztot, remélem tetszik az ilyesmi! :) Minden esetre hízelgő, hogy szeretnél többet megtudni rólam, köszönöm! :) Tényleg sokan kértetek személyesebb posztokat, kitalálok majd valami megfelelő formát erre, ami nekem is tetszik! :)

"...Alapjáraton nagyon szeretem a blogodat, és a felépítését, viszont a fejléc nekem nem tetszik..."

Elég gyakran cserélgetem a blog kinézetét, ez még nem olyan régi, de mindig van valami kisebb-nagyobb átalakítás, legközelebb a fejléc lesz soron! :)

"...Lelkis dolgok is jöhetnek, szerintem egyre nagyobb az igény a hasonló blogok iránt..."

Nem illik szerintem a bloghoz és hozzám sem a lelkizés. A problémákról nem szeretek írni, ha meg már megoldódott, akkor gyorsan próbálom elfelejteni, szóval ez nem annyira az én asztalom, de megtisztelő, hogy kíváncsi lennél ilyesmire az én blogomon is, valamit kitalálok majd! :)

 "...A lépésről-lépesre nekem bejön(ne), de lehetne részletesebb, hogy pontosan hová milyen színt viszel fel, hányszor satírozol...."

Ok, a jövőben próbálok majd részletesebb lenni, de a lépésről lépésre posztok mindig sokkal több időt igényelnek, mint egy átlagos bejegyzés, de valamit kitalálok majd, ígérem! Videóban jobb lenne esetleg? Bár azt hiszem, pont te írtad, hogy nem nézel videókat... Hmm, még gondolkodom majd a megvalósításon! :)

"...A csak külföldön kapható termékek nem annyira keltik fel az érdeklődésemet, viszont tetszik, amikor az ottani életeddel, környékkel kapcsolatban írsz."

Teljesen megértem, de én nem tudok Magyarországon vásárolni, s így is mellőzöm már pl. a holland márkákat amennyire csak lehet (más pont ezt hiányolta egyébként), de mindig próbálok olyan dolgokat mutatni, amik Magyarországra is megrendelhetőek, lehetőleg ingyenes postával, vagy kedvezménnyel. Plusz, én imádok neten vásárolni, egyszerű, olcsóbb és csomagot kapni a legjobb, mégha tudom is, hogy mi van benne :D
Mivel már régóta itt élek, nem igazán új semmi, ezért nem jön az ihlet, hogy az itteni dolgokról írjak, de sokan kértétek, össze kell szednem magam és írni pár ilyen posztot is! :)

"...Mobilon olvasok blogokat, az a verzió nem túl izgalmas."

Dolgozom az ügyön, mert igazad van, örülök, hogy megemlítetted, én ugyanis soha nem néztem rá a mobilos verzióra, de megoldom, ígérem! :)

"...Nekem nagyon hiányzik hogy nincsenek fent a régi posztok, mint például amiket Hollandiáról írtál."

Ó, ennek is megvan az oka, főleg az, hogy a régi posztokban a képek iszonyat rondák voltak szerintem, ha nem volt túl fontos a poszt, inkább kitöröltem. Tényleg rossz, hogy nincs meg minden, főleg ha hivatkozni akarnék valamire, de ha valaki nagyon szeretne valamit újra elolvasni, akkor vissza szoktam tenni a blogra (átírva), pl. a nyelvtanulásos bejegyzés is ilyen :)

"...Kicsit túl sok a teszt, azokat meg sosem olvaosm el a blogokon csak ha konkrétan érdekel valami, amúgy elég unalmas."

A fogadalmam a következő évre, hogy sokszínűbbé tegyem a blogot! :) Van sok ötletem, de továbbra is várom a javaslatokat, jó tudni, hogy az olvasók mit szeretnek! :)
A tesztekről: én sem kattintok olyasmire, ami akkor épp nem érdekel, de lehet, hogy egyszer pont arra a tesztre lesz szükségem. Én is azért (is) írom a teszteket, hogy ha valaki majd egyszer rákeres a neten a termékre, annak majd -remélhetőleg- tud a bejegyzésem segíteni abban, hogy érdemes-e megvásárolni a terméket vagy nem :) Én menthetetlenül olvasom a teszteket vásárlás előtt, szerintem nagyon hasznosak a beauty blogok ilyen szempontból :)

"...nekem nagyon hiányoznak az outfitek..."

Ennek az "üzenetnek" hála volt már egy outfit jellegű poszt nem is olyan rég, igyekszem majd ezzel is foglalkozni a jövőben, bár nem igazán akarom erre az irányvonalra terelni a blogot, teljesen egyszerű a stílusom, inkább a kényelemre törekszem. Régen kerestem önmagamat, tudni akartam, hogy mi áll jól, mi nem, ezért volt olyan sok outfit poszt, sokat tanultam belőlük! :)



Kb. ennyi volt a "kritika", remélem, hogy kicsit sikerült megmagyaráznom, hogy mit miért teszek vagy nem teszek. :) Ha bármilyen egyéb észrevétel van, írjatok nekem nyugodtan! :)



A többieknek is nagyon szépen köszönöm a biztatást, tippeket, ötleteket stb., nagyon örültem minden egyes üzenetnek, azóta is vissza-visszaolvasom ezeket, mindig jobb kedvem lesz  ♥  és elkezdek blogolni ezerrel :D

Köszönöm szépen mindenkinek, aki kitöltötte a kérdőívet, szánt rám és a blogra pár percet, a jövő évet már úgy szeretném indítani, hogy ez a blog egy még kellemesebb, hasznosabb hely legyen a számotokra, s végre minden ezzel kapcsolatos tervemet meg szeretném valósítani. Igen, ez csak egy hobbi, de elég sok időm ölöm bele, ezért fontos a számomra, szeretem mindig megújítani a blogot kívül-belül, illetve én is változom folyamatosan, s remélem mindig találtok majd olyan dolgot itt, amit szívesen olvastok! :)

Elég hosszú lett ez a bejegyzés, bocsánat, de ilyen vagyok... Ha elkezdek kicsit személyesebb vonalon mozogni, akkor csak írok és írok, a hosszú posztokat meg szerintem nem sokan szeretik olvasni, szóval jobb is, ha ezt befejezem :D


Köszönöm még egyszer és legyen nagyon szép napotok! :)  



Néhány kép a kérdőív eredményéről :)










4 comments:

  1. Jesszumpepi, a 36 évemmel a korfa legalján vagyok :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volt még egy kategória (46+), csak lemaradt a képről! :) Mi a baj a 36-tal? A harmincas nők a legvonzóbbak! :) Meg a harmicas pasik is :D Legalábbis szerintem! :)

      Delete
  2. Én meg 40 leszek. És akkómiva'? :D Sztem én vagyok a legöregebb olvasó.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥ Én még 80 évesen is termékteszteket akarok írni :D Mindegy hány évesek vagyunk, a bőrünket, testünket akkor is ápolni kell, csak egy van belőle! :)

      Delete