OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, December 1, 2013

Kedvencek | November 2013

A novemberi kedvenceimet láthatjátok ebben a posztban, mert szeretném megmutatni, hogy miket használtam a legtöbbször. Mindegyikhez írtam egy rövid bemutatást, de a többségről már tesztet is olvashattatok a blogon :)



A kedvenceim és a leggyakrabban használt termékek kaptak helyett ebben a posztban. Amelyikről már írtam tesztet, azt belinkelem, illetve azt is linkeltem, hogy honnan szereztem be az adott terméket :)


Egy vagy két hete volt teszt erről a termékről, arctisztításhoz használom minden este. Nagyon puha és gyengéd a bőrhöz, a pórusok kitisztítása a feladata, bármilyen arctisztítóval használhatjuk. Ebay-ről.
Etude House Baking Powder Pore Cleansing Foam
Ez pedig a kedvenc lemosóm! Soha nem volt még ilyen jó arctisztítóm, imádom! Hamarosan írok róla tesztet, de a lényeg, hogy nagyon gyengéd a bőrhöz, mégis tisztítja a pórusokat, elég hatékony, jó nagy tubussal kapunk, nagyon megéri az árát, az illata is isteni, legalábbis annak, aki szereti a citrom illatát. Nem erős, de érzem rajta és olyan jó, frissítő :) Ebay-ről.
Zoeva Brush Cleanser
Ezt úgy eltettem, hogy csak most került szem elé. Általában babasamponnal mosom ki az ecseteket, de néha bizony elég hasznos lehet egy ilyen. Nagyon kevés kell belőle, én főleg a tusecsetet tisztítom vele, mert azt majdnem minden nap használom, de nem fogom minden használat után samponnal kimosni, inkább így tisztítom meg gyorsan. Jól tisztít és hamar szárad, a képen lévő két ecsetet is ezzel varázsoltam tisztábbá a kép kedvéért, mert ezt a kettőt minden nap használom, nem akartam koszosan mutogatni őket... :D Zoeva webshop
Benefit Triple Performing Facial Emulsion
Ez egy nagyon könnyű nappali krém, hamar felszívódik és olajmentes, SPF 10 van benne, jó rá sminkelni. Pár hónapig mellőztem, de most megint elővettem, mert szárazabb a bőröm, ez pedig egész jól hidratál ahhoz képest, hogy milyen könnyű. 
Missha M Perfect Cover bb krém No.21
Szeretném elhasználni, ezért nyúlok ehhez kb. minden nap, s bár zavar az olajos érzet, amit maga után hagy, ez mégsem kizáró ok nálam :) A mindennapokra nekem teljesen ok, szerintem írok róla inkább egy tesztet, nem is tudom, hogy miért maradt ki ez eddig... Ebay-ről.
Szerintem elég sokszor hangsúlyoztam már, hogy mennyire szeretem ezt az olcsó, de nagyon jó púdert: mattít és fixálja a sminket, színtelen, az ára is szuper, mi mást kívánhatnék még? :D
Naked paletták ide vagy oda, nekem ez a kedvencem és szemrebbenés nélkül újra is fogom venni, ha egyszer elfogynak a szemhéjpúderek. Pár napja értem az aljára az egyiknek, nem örültem neki... :( :) HQhair webshop
Mióta megvan csak ezt használom, tehát az összes sminkes és szerintem kedvences bejegyzésben is megtaláljátok :) Két szín van benne, gyorsan meg tudom rajzolni vele a szemöldökömet, természetesen mutat és egész nap tart, az árára sem panaszkodhat senki :) Ebay-ről.
Everyday Minerals Base ásványi alapozó
A hónap első felében viszont csak ezt használtam, mert akkor meg zsírosabb volt a bőröm. Azért szeretem, mert olyan, mintha nem is lenne rajtam semmi, egész jól fed és zsíros bőrre tényleg szuper a por állagú alapozó. Ez a félmatt változat, ezért elég természetesnek mutat a bőrön :) iHerb-ről.
Tony Moly Pot Concealer
Mindig kifogok magamnak egy-egy terméket és nem szállok le róla hetekig, most ezzel a korrektorral vagyok így :) Szem alá és pattanásokra is használom, mert olyan az állaga, hogy mindenhol megállja a helyét. Krémesebb és nem szárít, két színben kapható, nekem a világosabb árnyalat tökéletes. Ebay.
Az egyik legcukibb termékem, de nem ezért szeretem annyira :) Gyönyörű a színe, jól mutat a bőrön, nem túl feltűnő, de mégis ott van és életteltelivé teszi a bőrt, tényleg szuper! :) Ebay.
Bdellium Tools ecsetek 777 és 766
Az egyik kedvenc márkám, ha ecsetekről van szó. Már írtam fent is, hogy megszállottan használom ezt a két ecsetet minden egyes nap, tökéletesek és rózsaszín a nyelük!!! :D Teszt hamarosan! :) iHerb.





7 comments:

  1. olyan jól mutat az összképen a rózsa és a két ecset, olyan szép pasztell színek, kifejezetten guszta összeállítás! :) (megfogtam a lényeget:))

    asszem a koreai termékek végérvényesen belopták magukat a szívedbe, de ezt teljesen megértem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a képek! :))

      Igen, teljesen megszerettem a koreai termékeket, hihetetlen, hogy ilyen jók és az áruk sem vészes, legalábbis a holland árakhoz viszonyítva.

      Delete
  2. Szia! Nem tudom, hogy az előző írásom elment -e vagy sem,mert közben elment a netem, szóval újra kezdem :)

    Nagyon megtetszett az arclemosó, amit a bejegyzésben láttam :) Tényleg nem szárít? :) Mert bár aknéra hajlamos a bőröm , de könnyen ki is szárad :)

    Nagyon szeretem az oldalad, mindig van ihlet valami újra :) Most két Holika Petit BB krémet rendeltem a Clearing -et és a Watery-t :)

    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Csak ezt a kommentet kaptam meg.
      Ó akne... Nekem is hű "barátom". A legtöbb arclemosó vagy szárít vagy valami furcsa, olajos érzetet hagy maga után, ezeket mind utálom. Ez az első, ami nem szárít, de tisztít és nem marad utána semmi. Nekem nagyon bejött, ráadásul 170 ml-es, jó sokáig elég, számomra tökéletes :) Tesztet tegyem ki róla esetleg még ma? Azt hiszem, hogy már megírtam :)

      Delete
    2. Ó és nagyon örülök, hogy hasznosnak találod a blogomat :)))

      Delete
  3. Akkor jó, ha csak egyszer ment a kommentem:), mert a net megviccelt :)

    Nagyon várom a tesztet erről az arclemosóról, mert ezek szerint akkor nagyon hasonló elvárásaink vannak :)

    Sajnos valahogy ezek az "aknék" még azt is tudják, hogy mikor jöjjenek ki, a legrosszabbkor és a legrosszabb helyen :) De még nem találtam meg a tökéletes helyi kezelést rá, bár tetszik amit arról a csomagról írtál amiben volt ilyen kis rózsaszín leszárító is:)

    A Te blogod az első amit mindig megnézek, hogy milyen csuda jó dolgokkal frissült :)

    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! :)))

      Kicsit később, de csak kikerült a teszt, még be kellett fejeznem, bocsi! :)
      Ó igen, mindig akkor és ott jönnek ki, amikor/ahol tényleg nem kellene :( Nekem meg tényleg nehéz olyan kencét találni, ami valóban használ, ezért örülök annyira, ha valami jót találok :)

      Delete