OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, December 5, 2013

Kedvenc Arclemosóm | Etude House Baking Powder Pore Cleansing Foam

Az eddigi legjobb arclemosóm következik: Etude House Baking Powder Pore Cleansing Foam, igen, még egy kedvenc az Etude House-tól! :)




Az Etude House Baking Powder Pore Cleansing Foam arclemosót használom már egy ideje. A Missha-s pofáraesés után szerettem volna valami mást, ami szintén jó áron van és elég nagy tubussal kapunk belőle, mert mégiscsak naponta kétszer használom, hamar fogy. Erre esett a választásom, mert úgy tűnt, hogy minden kikötésemnek megfelel, ráadásul az egyik kedvenc koreai márkámtól van, szóval megrendeltem.
Fehér krém, amiben apró szemcsék vannak (nem sok és nagyon apró), közepesen habzik és isteni citromos illata van: az az igazi friss, citromos illat, de nem túl erős :)  Nincs benne sem parabén, sem alkohol, sem parfüm.  170 ml, így az egyik legnagyobb méretű ilyen lemosó, az ára pedig ehhez képest igen baráti. A pórusok tisztítására szakosodott, hogy megszabaduljunk minden szennyeződéstől, sminkmaradványtól és én teljesen meg vagyok elégedve a tisztítóerejével, ráadásul nagyon gyengéd a bőrhöz, naponta kétszer használom, egyáltalán nem szárít! Ez az első olyan arclemosó, ami nem szárítja ki a bőrömet a szárazabb részeken sem, miközben a zsírosabb T-vonalat teljesen meg tudja tisztítani. Nincs zavaró olajos utóérzet (sok lemosó hagy maga után valami furcsa réteget az arcon, én azt nem szeretem), csak a tiszta bőr. 
Olvastam pár tesztet róla külföldi bloggereknél és mindenki imádta, csatlakozom a klubhoz! :D Negatívumot nem tudok róla elmondani, még a csomagolásba sem tudok belekötni, egyszerű, de jól használható, a termékből pedig nagyon kevés kell, így sokáig elég.
Értékelés: ♥♥♥♥♥




Kentem a kezemre korrektort, szemceruzát, szempillaspirált, vízálló tust és szemhéjpúdert. Vártam, amíg megszáradnak, aztán lemostam a kezemet ezzel az Etude House Baking Powder arclemosóval. A vízálló tust nem tudta teljesen eltávolítani, de minden mással könnyedén elbánt.

Ezzel csak azt szerettem volna megmutatni, hogy milyen jól tisztít, sminklemosás után teljesen megszabadít majd a maradék szennyeződéstől.








21 comments:

  1. Azt hiszem, hogy ezt nemsokára beszerzem :) Meggyőzött a bejegyzésed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett a poszt! :)

      Delete
  2. Viki, komolyan nem értem hogy csinálod, hogy mindig olyat posztolt, ami motoszkál a fejemben.
    Én is kaptam belőle mintát, tetszett, pont agyaltam, hogy venni kellene.
    Az INCI listát jobb felbontású fotón fel tudnád estleg tenni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Én már csak ilyen gondolatolvasó vagyok :D

      Nem tudok most képet feltölteni, de átküldtem e-mailben neked! :)

      Delete
  3. De jó hogy írtál róla :) Köszi:)
    Igaz nem tudtam kivárni és már csütörtökön megrendeltem :D hogy biztos megérkezzen karácsony előtt :)
    Most épp korrektor vadászatban vagyok, valami jól fedő és nem elmozduló kellene...gondolkodtam az oldaladon látott Tony M.- vagy a Catrice camouflage korrektorán:)
    Anna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm én a Tony Moly-st használom mostanában, pattanásokra és szem alá is. Nem mozdul el és elég jó a fedése is, de szem alá csak nagyon keveset teszek, mert az ilyen állagú úgyis beül a ráncokba, ha vastagon kenjük. A Catrice-es nincs meg, de az meg még sűrűbbnek néz ki képekről, viszont szerintem az is okés lehet szem alá, ha nem kensz túl sokat fel belőle :)

      Delete
  4. Isteniek lettek a képek, nagyon jó az összhatás! :) Nem csak hasznos poszt (ahogyan azt már megszokhattuk!), hanem mutatós, esztétikus is! Neked is az egyik olvasód írta, hogy a háttereken kéne változtatni? Én kaptam ilyen kommentet, és azóta sok minden eszembe jutott még! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! :)
      Nem, nem írt ilyesmit senki. Tavaly óta rózsaszín háttérrel nyomultam hónapokon át, aztán leváltottam, azóta mindig változtatok :)
      Egy bajom van a fotózással egyébként, hogy nincs fény, ha van, akkor az is csak 1-2 órán keresztül és szürke... Ha meg nincs elég fény, a kamerám megadja magát, nem élesek a képek, mehet minden a kukába meh. Na, kipanaszkodtam magam :D

      Delete
  5. Szia Viki!
    Épp 15 perce nézegettem az e-bayen ezt a lemosót :)

    Ja és emlékszel, hogy e-mailben "beszéltünk" egy Clinique szemhéjpúderről, ami már Mo-on nem kapható? Kértelek,hogy nézd már meg,hogy van-e még nálatok. Az e-bayen találtam egy eladót, akinél volt 10 db, de csak USA-ba szállított. Ezért gyorsan felhívtam egy barátomat, aki mondta,h a szülei épp kint vannakk, így megrendelte nekem a kinti címre, a szülei pedig hazahozták. Még nem futottam vele össze, de nagyon örülök, hogy ilyen szerencsés vagyok, hogy mégis találtam még belőle:) Nem apróztam el, megvettem mind a 10-et :)

    Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! :)

      Igen, még aznap meg is néztem két parfümériában Eindhoven-ben, nem volt olyan egyáltalán, de azelőtt meg az online boltban néztem, írtam is neked, hogy nem hiszem, hogy sikerrel fogok járni, sajnos tényleg nem, de hihetetlenül szuper, hogy találtál belőle, ráadásul 10-et wow :) Még szerencse, hogy épp volt ismerős Amerikában, ügyesen elintézted! :)
      Hát igen, ha az ember megtalálja a tökéletes színt, akkor nem szívesen vál meg tőle, megértem! :)

      Delete
  6. Én is beszereztem :) Tetszik a citromos illat, meg az is, ahogy tisztít.

    Kaptam mellé Skin79 Vital Hot Orange mintát, de szárítja a bőröm. Tudsz esetleg olyan BB-t ajánlani, ami száraz bőrre jó?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik a lemosó :)

      Hú, ami most hirtelen eszembe jut:
      BRTC Jasmin Water, ez azt hiszem direkt száraz bőrre van.
      Missha M Perfect Cover-t azért mondanám, mert eléggé olajos a zsíros bőrre, de akinek szárazabb, az imádja, mert pont ezért hidratál.
      Missha Wrinkle Filler, amit jelenleg használok.
      A Holika Holika Petit bb krémek közül a lila verzió, Moisture a neve, én a zöldet használom, az szuper zsíros bőrre, olcsó is, ezért merem a többit is ajánlani.

      Az utolsót kivéve mindegyikből szoktam mintát látni az ebay-n, inkább abból vegyél, az a biztos! :)

      Delete
  7. Kozben hazaertem, es megneztem, hogy nem is narancssarga, hanem rozsaszin mintam van, a 79 stimmelt. Koszi a tippeket, kiprobalok valami mast.

    Az altalad ajanlott eladotol rendeltem, es volt egy papirka a dobozban, hogy van sajat boltjuk is, nem "csak" ebayes. Onnan rendeltel mar?

    ReplyDelete
  8. Szia! A véleményed alapján szeretném megrendelni ezt a terméket :) most rendelek először koreai kozmetikumot,ezért nagyon izgulok!!! Segítenél megmondani,hogy sterinted ettől az eladótól érdemes e rendelni? Nagyon köszönöm :)


    http://www.ebay.com/itm/ETUDE-HOUSE-Baking-Powder-Pore-Cleansing-Foam-170ml-3-in-1/351420889119?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3Deee2ffa0970f4286907f2da53099149a%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D151464989312&rt=nc

    ReplyDelete
    Replies
    1. A posztban átjavítottam a linket, ott kicsit olcsóbb, mint amit te linkeltél! :) Mind a két eladó jó, szoktam tőlük rendelni, de a Jolse-től vásárolok általában :)

      Delete
    2. Köszi :! De amit kitettél az nem más? Mert rózsaszín és valami BB van rá írva :)

      Delete
    3. Bocsánat. Jó eladót linkeltem (ez is jolse, csak más névvel), csak másik terméket. Ne haragudj! Most már jó a link :)

      Delete
    4. Jaaaj..semmi gond :) egyébként nagyon szeretem a blogodat..remélem még sokáig működtetni fogod *.* :D

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Tudom, hogy ez egy régi poszt, de hétha kapok vélaszt. Ennek milyen a PH-ja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, nagyon magas, 9 körüli. Rettentő jó lemosó, sokszor újravettük, de a pH-ja miatt inkább másra váltottunk végül. Hamarosan kiteszek a blogra egy olcsó, alacsony pH értékű, koreai arclemosót, hátha az megtetszik majd! :)

      Delete