OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, December 10, 2013

Karácsonyi Ajándék Ötletek 3 Kedvenc Üzletemből

Ezt a posztot Renáta írta, s igazából én zsákmányos bejegyzésnek nevezném, de igaza van, most sok minden akciós, még meg lehet venni az utolsó ajándékokat, ráadásul ruha/cipő/táska mindig hasznos :)



A posztot írta: Renáta



Igaz, hogy ezeket én vettem magamnak, de szerintem bárki örülne nekik :-D


Nem vagyok táskamániás, de azért évente egyet be szoktam újítani és ez nagyon megtetszett. A Deichmannban vásároltam 4990 ft az ára.


Ez a csizma is a Deichmannból van, nagyon meleg a belseje, és kényelmes is. 9990 ft az ára.




Cipőt nem terveztem :-D de azzal viszont úgy vagyok ha meglátok egyet ami tetszik és még féláron is van, haza kell vinnem :-D Ráadásul jó lesz edzésekhez, mert már régóta nem találok magas szárú cipőt ami tartja a bokámat (ami guggolásnál elengedhetetlen) vagy pedig aranyáron voltak. Deichmannból van szintén és 7000 ft helyett volt 3490 ft.


New yorkerből vásároltam két pólót, mert arra mindig szükség van. Darabja 1490 ft. Nagyon jó anyaga van, nekem már van egy fekete is belőle, azért mertem megvenni, mert nagyon szeretem.


Ezt a Hervisből hoztam haza, mindig is szerettem az adidas termékeket, még eddig nem csalódtam. 3000 ft az ára.


Szintén Hervisből van, Most kipróbálom a Nike márkát is, mert eddig teljesen adidas párti voltam, de nem hiszem, hogy csalódnék benne. 6990 ft az ára, de ez is akciós. Sajnos nem emlékszem az eredeti árra,de kb. 10000 lehetett. Ez azért nagyon praktikus, mert nagyon idegesítő edzés közben az, hogy leguggolok és kintvan a derekam vagy esetleg más is :-D Ennek viszont magasított a dereka, és nagyon kényelmes viselet.


Ő is Hervisből vásárolt áru. Annyira jó az anyaga és olyan meleg és puha és kényelmes, hogy nem szabad otthagyni. Főleg nem féláron, 4990 ért vásároltam meg.

És most lássuk felvéve őket: (előre is elnézést a fotók minőségéért, de sajnos rosszak a fényviszonyok)








No comments:

Post a Comment