OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, December 24, 2013

Hair Products | "Új" Haj Új Termékek

Tegnap fodrásznál voltam, pár napja pedig vásároltam pár terméket a hajamra, ezeket mutatom most meg :)

I had my hair cut yesterday and I also bought some new products for my hair.



Tegnap végre eljutottam a fodrászhoz. A Brain Wash egyik üzletét választottam, nagyon elégedett vagyok a munkájukkal, gyorsak és kedvesek az ott dolgozók :) Most voltam először egyébként hollandiai fodrászatban, csak vágatni akartam a végéből, ráhagytam a fodrászra, hogy vágjon, amennyit akar. Az az igazság, hogy már nagyon zavart, hogy hosszú a hajam, sokáig szárad, a vége egyébként is szárazabb, rondább, mert az még a régi szőke maradványa. Persze tetszett ez a nagyon enyhe ombre hatás, de örülök, hogy megszabadultam attól a kb. 10-15 centitől. 
Most vágattam életemben először szárazon, így milliószor gyorsabb a folyamat, ennek örültem, mert siettem... :D Plusz, gondolom jobban is látja a fodrász, hogy mennyit kell levágni stb.
Soha nem foglalkoztam igazán a hajammal, ezért úgy gondoltam, hogy most már ideje pár extra dolgot venni a szokásos termékeken kívül. A samponom ugyanaz, mint mindig, balzsamból kipróbálom ezt az argánolajosat, mert a holland bloggerek nem győzik fényesíteni ezt a terméket, olcsó is, szóval levettem a polcról. Újravettem az Andrélon olaját is, ami nem egy csodaszer, de hajmosás után szeretek ilyesmit használni. Van még egy hővédő, ami nem árt, illetve egy krém (pumpás flakonban), amit szerintem majd a hajvégekre kenek, mert amit eddig használtam (Yves Rocher), az elfogyott, plusz nem is szerettem... Egy maszk volt a kosárban eredetileg, de inkább kicseréltem erre, szerintem ez hasznosabb.
Kókuszolaj van még a képen, ezt az iHerb-ről rendeltem, s annyi mindenre fel lehet használni, hogy simán megéri azt a pár dollárt (boltban nálunk sokkal drágább).
Még van itthon ricinusolaj, soha nem kentem még a hajamra, szempillára vettem, de annyira kitartó vagyok, hogy pár alkalom után abba is hagytam, mert nem láttam változást... :D Szörnyű vagyok, tudom.

Ha van olyan termék, ami nagyon bevált Nektek, akkor kíváncsi lennék rá :) Egyedül sampont nem váltok, a többi termékből szívesen kipróbálok más márkákat is. Célom nincs, csak ápolni szeretném egy kicsit jobban.



Előtte - Utána

A jobb oldali kép sajnos vakus, nappal sem tudtam már nélküle fotózni.
Nem nagy vagy feltűnő a változás, csak egy kicsit rövidebb, ezért sem akartam csak erre külön posztot szánni :) A végétől meg kellett szabadulni. Úgy látom, hogy most már csak a saját hajszínem látszik, a régi, festett részeknek búcsút intettem végre.
Az előtte kép októberi egyébként, de mindegy is, mert ott hullámos a hajam, nem látszik a hossza, más sajnos nincs.
Kérdezték, hogy eredetileg ilyen egyenes-e, szerintem eléggé egyértelmű, hogy az, nem?

 












7 comments:

  1. Néha hihetetlen jó érzés többet vágatni, mert megfrissül a haj, annak minden pozitív hatásával együtt. Annyira jót röhögtem ezen a Brain Wash szalonon, zseniális a név :)
    A termék ami nekem maximálisan bevált a L'Oreal Mythic Oil. Magát az olajat szeretem legjobban, de apakolás is szuper belőle. Száraz hajvégekre maximálisan ajánlom. Most valahogy rámjött, hogy visszanövesztem a hajam, így pár hónapja én is csodaszerek után kutatva bújom a netet, habár szerintem a hajnövesztés főképp idő kérdése sajnos, az ápolással max azt éri el az ember, hogy kevesbé legyen szálkás/töredezett a haja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyetértek, nekem tényleg jobb kedvem lett a hajvágástól :)
      A Mythic Oil-ból volt egyszer mintám, szerintem is nagyon jó, csak azóta sem láttam a drogériában, másikba meg ritkán járok. Ez az Andrélon-os olaj hasonló, de ezt pl. száraz hajon nem szeretem, mert olajos marad, a Mytic Oil szárazra és nedvesere is jó. Legalábbis nekem.
      Bár a fodrász most egy Wella olajat használt a hajamra, ha jól emlékszem, az is teljesen jónak tűnik.
      Akkor kitartást a hajnövesztéshez! :)

      Delete
  2. Nagyon szeretem, hogy vágás után annyival puhább és egészségesebb lesz a haj. :) A szalon nevén jót mosolyogtam. :D Nagyon szép hajad van! Ha jól tudom nincsen nálatok DM, ha mégis lehetőséged van rá akkor a kókuszos Balea balzsam jó vétel, meg a professional vonal argánolajos samponja. A Swiss o par kókuszos samponját is nagyon szeretem na meg a Gliss Kur rózsaszín samponját. Hajban hagyható olajból még keresem az igazit, de egyik sem nyerte el a tetszésem eddig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszönöm szépen! :)
      Én is nagyon élvezem, hogy vágás után mennyivel jobban néz ki a haj, remélem, hogy sikerül egészségesen tartani a hajvégeket egy ideig.
      Nincs sajnos itt dm, de ha haza megyek, akkorlecsapok erre a kókuszos balzsamra, amúgy is imádom a kókuszos dolgokat :)
      Én eddig három olajat próbáltam ki, Moroccan Oil, L'oreal Mythic oil és ez an Andrélon-os. A drágábbakkal is ugyanazt a hatást értem el, mint ezzel az olcsóval, de egyébként nekem mindegyik jó, amíg nedves hajra teszem.

      Delete
  3. Az Alfaparf hajolaját használtam sokáig régebben. Fodrászkellékesnél lehet venni. Olyat próbáltál már?
    Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én még nem hallottam a márkáról szerintem, de nem is nagyon járok fodrászkellékesbe, pedig amúgy imádom az ilyen helyeket, úgy érzem magam olyankor, mint gyerek az édességboltban :D

      Delete
  4. Nekem ami bevált,az a White Hair fodrászat,és a termékeik,amiket használnak ( Kevin Murphy ) . Amióta hozzájuk járok,nem töredezett a hajam vége,dúsabb,fényesebb és egészségesebb a hajam. Látszik,hogy a szerkezete 100x jobb,mint korábban volt,és ha már a fiú barátaim is észreveszik a változást,akkor ez szerintem elég nagy érv a szalon és a KM termékek mellett :D

    ReplyDelete