OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, December 22, 2013

FREE | Sierra Bees Lip Balms

Sierra Bees ajakápolók ingyen, ráadásul tényleg jók! :)

Sierra Bees lip balms for free.



Egy gyors tipp következik most... :)

Nem először fordult elő velem, hogy elfelejtettem az ingyenes terméket a kosárba tenni, amikor az iHerb-ről rendeltem... Ezzel a poszttal szeretném felhívni a figyelmet erre a lehetőségre még egyszer, hátha nem felejtem el én sem legközelebb... :D 
A Freebies menüpont alatt találhatóak azok a termékek, amiket ingyen megkaphatunk, ezek egyébként cserélődnek, de a lényeg, hogy valami hasznos dolog mindig van, pl. ajakbalzsam, bevásárlótáska, kézkrém, könyvek stb. Jelenleg a Sierra Bees termékei a legjobbak szerintem, de vannak még vitamintabletták, szappanok stb. 
Nekem kettő van jelenleg, az egyik az organic vanilla a másik az organic cocoa butter, mind a kettő nagyon jó. A telet szerintem ki lehet velük bírni, egy kis ápolás az ajkaknak sem árt ilyenkor :) Színük nincs, így akár férfiak is használhatják, az ízük sem erős.

Akik még nem rendeltek az oldalról, azoknak egy kis infó: bankkártyával lehet fizetni, a világ minden országába szállítanak, kb. 1.5-2 hét alatt érkezik meg a csomag, a postaköltség teljesen baráti, főleg ahhoz képest, hogy az USA-ból szállítanak. Az új vásárlók mindig kapnak kedvezményt: ha $40 felett rendelsz, akkor $10 a kedvezményed, ha alatta, akkor $5. BIV421 pl. az én kódom.




One of my favourite websites is iHerb: all the great products and you can always choose one for free! The Freebies are always different, right now you can get vitamin tablets, soaps, lip balms etc. for free. Sometimes I forget to place a freebie in my cart and that's not too smart... So here is the post to remind all of us! :)
The Sierra Bees lip balms are the best options now in my opinion, I have two of them: organic vanilla and organic cocoa butter, both of them are very good. In the winter your lips need extra care, so it is really a good choice to pick one of them.
Every new customer gets discount ($10 discount if your order is $40 or above, and $5 discount if your order values less than $40. The shipping cost is really affordable. Discount code: BIV421






2 comments:

  1. én nem rég rendeltem és nem tudtam hogy ilyet lehet:S:S most már bánom:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Több iHerbes posztomban is említettem ezt már, mégis felejtettem már el én is, szóval... :) Az a baj, hogy rendeléskor annyira pakolom ki-be a termékeket, olyan izgalomban vagyok, hogy elfeletem :D Persze ott van az oldal tetején, de kicsit több figyelmet is kaphatna a Freebies menü.

      Delete